- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
Hayırlı, uğurlu, sağlıklı, bol keyifli ve deeee motorlu yıllar dilerim mubarek....
Teşekkürler hep beraber nice yıllar ustam:rendeer:
Hayırlı, uğurlu, sağlıklı, bol keyifli ve deeee motorlu yıllar dilerim mubarek....
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,
Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,
Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,
Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:
nice yıllara sayın ve sevgili/düzeyli/dürüst/saygılı/paylaşımcı abim...
kazasız sürüşler dilerim :rendeer:
Nice yıllara Uğur abi ... SAğlıklı , mutlu ve bol kazançlı yıllara.
Uğur bey nice mutlu yıllara...
uğur abı nice yıllara sağlık ve mutluluk bol kazanç dilerım :rendeer:
uğur abi, hayırlı seneler olsun.. ömrün uzun ve huzur & mutluluk dolsun.. ailen ve sevdiklerin hep seninle olsun.. Nice Senelere..
Nice 40+ senelere![]()
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla ailenle sevdiklerinle nice yıllara diyorum.
Not: Uğur söyleseydin doğum günün olduğunu dün sana ARNAVUTKÖY ün tarihi ve turistik yerlerini dolaştırırdım.
Abicim,huzur,sağlık ve mutluluk dolu yıllar diliyorum.İyiki doğdun,seni seviyoruz :rendeer:
ugur abi hayırlı,sağlıklı,bol kazançlı mutlu seneler senin olsun,sevdiklerinle güzel günler geçirmen dileklerimle![]()
mutlu yıllar , uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim .
CTRLALTDEL
nice mutlu yıllara UĞUR abi...
Mutlu ve huzur dolu nice yıllar diliyorum abicim.. Dün akşam canlı canlı kutlasaydık daha iyi olurdu ama neyse artık.. bi dahaki seneye kısmet olur belki..
nice sağlıklı, mutlu yıllara uğur abi:rendeer:
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla ailenle sevdiklerinle nice yıllara diyorum.
Not: Uğur söyleseydin doğum günün olduğunu dün sana ARNAVUTKÖY ün tarihi ve turistik yerlerini dolaştırırdım.
uzun bi ömür mutluluk sağlık dilerim abicim![]()
nice yıllara inşallah sağlıklı uzun ömürler dilerim abi
Bende dedim söyleseydi partiyi biraz daha uzatırdık ,:mrgreen: