ugurapay - Doğum günün kutlu olsun Uğur abi..

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,

Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:

Teşekkürler hakan ustam cümlemiz çoluğumuz çocuğumuz la nice sağlıklı yıllara :rendeer:
Dün dese idim bitmezdi kavak muhabbeti :queen:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,

Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:

canım kardeşim doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla ailenle sevdiklerinle nice yıllara diyorum.

Not: Uğur söyleseydin doğum günün olduğunu dün sana ARNAVUTKÖY ün tarihi ve turistik yerlerini dolaştırırdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ugur abi hayırlı,sağlıklı,bol kazançlı mutlu seneler senin olsun,sevdiklerinle güzel günler geçirmen dileklerimle :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Nice senelere Usta ,çoluğunla çocuğunla ,

Dün niye demedin doğum günün olduğunu çifte şenlik yapardık Kavakta:cherry:

Teşekkür edrim hakan ustam cümlemiz çoluğumuz la çocuğumuzla nice yıllara :rendeer:
Dün kavakta söyleseydim ordan kalkamazdık :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 ----------

nice yıllara sayın ve sevgili/düzeyli/dürüst/saygılı/paylaşımcı abim...

kazasız sürüşler dilerim :rendeer:

Teşekkür edrerim hepberaber nice doğum günlerine :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 ----------

Nice yıllara Uğur abi ... SAğlıklı , mutlu ve bol kazançlı yıllara.

Teşekkür ederim İsmail hep beraber nice yıllara :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:51 ----------



ustam nice yıllara sevdiklerinle:rendeer:

Teşekkür ederim Gürkan ustam sevdiklerimizle nice doğum günlerine hep beraber :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

Uğur bey nice mutlu yıllara...

Teşekkürler hep beraber nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Abicim,huzur,sağlık ve mutluluk dolu yıllar diliyorum.İyiki doğdun,seni seviyoruz :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
uğur abı nice yıllara sağlık ve mutluluk bol kazanç dilerım :rendeer:

Teşekkürler bepimize bol kazancı sağlıklı güzel uzun yıllar dilerim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------

uğur abi, hayırlı seneler olsun.. ömrün uzun ve huzur & mutluluk dolsun.. ailen ve sevdiklerin hep seninle olsun.. Nice Senelere..

Teşekkürler kadir :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 ----------

Nice 40+ senelere ;)

Teşekkürler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

canım kardeşim doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla ailenle sevdiklerinle nice yıllara diyorum.

Not: Uğur söyleseydin doğum günün olduğunu dün sana ARNAVUTKÖY ün tarihi ve turistik yerlerini dolaştırırdım.

Teşekkür ederim ünal ustam :rendeer:
Söyleseydim sabah olmaz dı o muhabetle motorlarıda kargoyla eve gönderirdik :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 ----------

Abicim,huzur,sağlık ve mutluluk dolu yıllar diliyorum.İyiki doğdun,seni seviyoruz :rendeer:

Teşekkürler ergün ustam bende sizleri çoookkk seviyorum :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

ugur abi hayırlı,sağlıklı,bol kazançlı mutlu seneler senin olsun,sevdiklerinle güzel günler geçirmen dileklerimle :)

Teşekkürler sağlıklı mutlu huzurlu bol kazanclı yıllar hepimizin olsun:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------

mutlu yıllar , uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim .

CTRLALTDEL

Teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Mutlu ve huzur dolu nice yıllar diliyorum abicim.. Dün akşam canlı canlı kutlasaydık daha iyi olurdu ama neyse artık.. bi dahaki seneye kısmet olur belki..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
nice mutlu yıllara UĞUR abi...

Teşekkür ederim Hasan doslarla hepimiz nice senelere :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:05 ----------

Mutlu ve huzur dolu nice yıllar diliyorum abicim.. Dün akşam canlı canlı kutlasaydık daha iyi olurdu ama neyse artık.. bi dahaki seneye kısmet olur belki..

Teşekkür ederim
Kısmet başka bir zamana inşallah :rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla mutlulukla ailenle sevdiklerinle nice yıllara diyorum.

Not: Uğur söyleseydin doğum günün olduğunu dün sana ARNAVUTKÖY ün tarihi ve turistik yerlerini dolaştırırdım.

Bende dedim söyleseydi partiyi biraz daha uzatırdık ,:mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
nice yıllara inşallah sağlıklı uzun ömürler dilerim abi
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
uzun bi ömür mutluluk sağlık dilerim abicim :)

Teşekkür ederim hep beraber nice sağlıklı mutlu yeni yaşlara:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------

nice yıllara inşallah sağlıklı uzun ömürler dilerim abi

Teşekkür ederim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

Bende dedim söyleseydi partiyi biraz daha uzatırdık ,:mrgreen:

Yukarıda yazdım orda söyleseydim motorları sonra eve kargoyla yollardık diye :queen:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Uğur ustam nice 40+ yıllara,kutlayamamaların acısını bu bahar,yaz çıkartacağız dostlar:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst