Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
mondial daha hızlı daha kuvvetli. ama daha fazla yakıyo. ayrıca caracal a göre titreşimi daha fazla. 4 tane arkdaşımda mct 250 var. caracal dan daha çok sorun çıkarttılar. ben 1 senedir biniyorum. aldığımda 2700 km dedi. şimdi 8400 km de. şimdiye kadar sadece gaz teli koptu. onun dışında çok şükür hiç sorun yaşatmadı. ben memnunum caracaldan
eğer motora iiyi bakarsan o da sana iyi bakar.
bu cruiser bi motor. yarış motoru değil. hız için değil. ona göre kullan. ona göre davran motora.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
7
kanuni caracalmı yoksa mondial 250 mct mi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------

teşekkür ederim kardeşim bu benim ilk motorum olacak o yuzden ne alacağımı bılemıyorum çok hızlı gitmesi şart deil ama rampada bayılmasın bızım burda çok rampa var en azından 3üncü vitesi görsün.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
7
slm arakadaşlar ilk motorum olacak kanuni caracalmı yoksa mondial 250 mct mia alyım karar veremedim bana yardımcı olabılrımısınz
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motoru deliler gibi özledim , ama annem askerden sonra motor yok diyor , bense 1 tane de 1000 rr almayı düşünüyorum . Motorunuza ıyı bakın rüzgara hasret kaldım herşeye rağmen şafak : 249


TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
2
Uşaklar ben de motor almaya kara verdim, ilk motorum olacak ve 2010 model bir caracal almak istiyorum, sizce yeni başlayan birine nasıl bir motor caracal. yardımlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Uşaklar ben de motor almaya kara verdim, ilk motorum olacak ve 2010 model bir caracal almak istiyorum, sizce yeni başlayan birine nasıl bir motor caracal. yardımlarınızı bekliyorum..
başlangıç için güzel motordur, presedürünü izlersen başın ağrımaz inş yeni motorda.. hayırlı olsun şimdiden :mrgreen:


beyler bende egzoz sesini pek beğenmiyorum, tatlı bir sesi yok, bu konuda benim gibi rahatsız olan ve çözüm geliştirenleriniz var mı :) egzoz filitrelerinden birini mi çıkarcaz
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
481
bizim caracal mct250 den daha pahalı :mrgreen:

Mct kullanıcısı olarak sana mct almanı tavsiye ederim motorum şuanda 14.500km ve bi arkadaşım war mctsi olan oda 32.000km geçmiş durumda ve tek değiştirdiği debriyajı sorunsuz şekilde kullanıyorum biraz titreşimi war onuda 100km sonra belli ediyor ama onada çare war arka dişlisi normalde 34 ama 32 yaptığında titreşim %80 azalıyor yakıtta tasarruf ediyorsun son hızın artıyor sana diyiceğim mct alman pişman olmazsın çinli arasında en iyisi seri ve kuvvetli..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bende egzoz sesini pek beğenmiyorum, tatlı bir sesi yok, bu konuda benim gibi rahatsız olan ve çözüm geliştirenleriniz var mı :) egzoz filitrelerinden birini mi çıkarcaz

Hiç tavsiye etmem tek silindir olduğu için güzel ses elde edemezsin ve orjinallini bozduğunla kalırsın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

motoru deliler gibi özledim , ama annem askerden sonra motor yok diyor , bense 1 tane de 1000 rr almayı düşünüyorum . Motorunuza ıyı bakın rüzgara hasret kaldım herşeye rağmen şafak : 249

Eray sen endurocu adamsın ne işin var RR ile :) Hayırlı tezkereler...
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
2
uşaklar caracl alacamda , bıurada birde seyhan 150 var 2. el, onu alıp biraz öğrenmeyi mi denesem, kafam karışık karar veremiyorum
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
caracal la da öğrenirsin. ben caracal da öğrendim. zaten 200 cc çok bişey bekleme..
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
5
son soru

bir motor alıcam karar veremiyorum hala:salut: arkadaşlar motor teknik konusunda acemiyim bana sağlamlık açısından ve fiyat uygunluğu açısından servise az götüreceğim bir motor tercih etmem lazım:silent: fikrim mondial mct 250 ve kanuni caracal 200 ikisinden birini seçmem lazım lütfen yardım edin tşk ler yorumlarınızı bekliyorum bu ikisi hakkında:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
yedek parça olarak ikisi de aynı, sıkıntı yok gibi ama mondial'da piston arızası, şase kırılması gibi şeyler duymuştum, caracal'da henüz duymadım. iyice bir araştır önemli olan motor kısmında arıza vermemesi gerisi pek de önemli dğeil.

bir diğer kıyas yolu da internetten ilanlara bakmaktır. en fazla kaç yıl kullanıp kaç km yapılmış gibi. yüksek değerler görmek elbette iyidir.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Arkadaşlar güncel zamlardan sonraki Km'de kaç kuruş yaktığını yazabilir misiniz ?
Zira benim caracal km'de 17.5 kuruş civarı yakıyor ortalama, neden kaynaklı olabilir bilmiyorum tabi ama oldukça fazla geldi.. =)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Arkadaşlar güncel zamlardan sonraki Km'de kaç kuruş yaktığını yazabilir misiniz ?
Zira benim caracal km'de 17.5 kuruş civarı yakıyor ortalama, neden kaynaklı olabilir bilmiyorum tabi ama oldukça fazla geldi.. =)

dostum km de şu kadar yakar diye tespitte bulunmak yanlış.
tüm dünyada 100 km de şu kadar lt yakar denir.
benim caracal da 100 km de 3,5 lt yakıyor.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Depoyu full'leyip bir deneme yapmadım km hesabı ikaz lambasının yanma süresine göre hesapladım.
Tabi yanlış olma ihtimali çok yüksek bir hesap benimki meraktan sordum sizinkilerde aynı şekildemi diye..
Ehliyet henüz olmadığından kısa mesafe geziyorum günlük 2-3 km civarı, 10 gün sonra ehliyeti alınca fulleyip tekrar sonuçları paylaşırım buradan :)
Teşekkürler bilgilendirme için.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
hiç düşünme direkt git caracal al bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

ben hergün işe gidip gidiyorum en sıkışık trafikte 3,6 litreyi geçmedi şimdiye kadar oda bugünün fiyatıyla 13,5 kuruş falan yapar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------

Arkadaşlar güncel zamlardan sonraki Km'de kaç kuruş yaktığını yazabilir misiniz ?
Zira benim caracal km'de 17.5 kuruş civarı yakıyor ortalama, neden kaynaklı olabilir bilmiyorum tabi ama oldukça fazla geldi.. =)

ben hergün işe gidip gidiyorum en sıkışık trafikte 3,6 litreyi geçmedi şimdiye kadar oda bugünün fiyatıyla 13,5 kuruş falan yapar.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Bilgi için teşekkürler ''fuatsurer'' , kısa zamanda bende hesaplayıp sonuçları paylaşmayı düşünüyorum sizlerle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst