- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
Guc kaybi yasama diye zaten 1200 cc bu motorlar. Acikcasi BMWnin 1200cc boxer motorunu kullanmis biri olarak kesinlikle inanilmaz bir rahatlik oldugunu belirtmeliyim. 2000 devirde bile motor tiklamadan rahatca gidiyor. Ben dusunmeden BMW alirdim. Saftli olmasi cok daha iyi. Uzun yolda yagi, suyu, tozu var. Zinciri her aksam yaglayip kontrol etmek gerekebilir.
