İkisinden birini alacağım..

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Guc kaybi yasama diye zaten 1200 cc bu motorlar. Acikcasi BMWnin 1200cc boxer motorunu kullanmis biri olarak kesinlikle inanilmaz bir rahatlik oldugunu belirtmeliyim. 2000 devirde bile motor tiklamadan rahatca gidiyor. Ben dusunmeden BMW alirdim. Saftli olmasi cok daha iyi. Uzun yolda yagi, suyu, tozu var. Zinciri her aksam yaglayip kontrol etmek gerekebilir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda Dn-1 'i de listeye koyabilirsin. Gelişmiş Cvt şanzıman iyidir,tez konum.:p

Topcase ve yan çanta sıkıntısı olur :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------

Guc kaybi yasama diye zaten 1200 cc bu motorlar. Acikcasi BMWnin 1200cc boxer motorunu kullanmis biri olarak kesinlikle inanilmaz bir rahatlik oldugunu belirtmeliyim. 2000 devirde bile motor tiklamadan rahatca gidiyor. Ben dusunmeden BMW alirdim. Saftli olmasi cok daha iyi. Uzun yolda yagi, suyu, tozu var. Zinciri her aksam yaglayip kontrol etmek gerekebilir.

Hi him.. Sanirim BMW uzerinde yogunlaşiyorum ben..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar yapmiş abi :) Bu modeli görmeye fazla alışık olmadiğimiz için orjinal aksesuarlarina bakarak konuşmuştum ben :) Ama gerçekten yakışmış.. :cat:

Ben bu Dn-01'i Gömeç-Ayvalık yokuşunda CGL 125 ile geçtim,ama tin tin gidiyordu 80'le:p
Galiba rodajla uğraşıyordu.:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu Dn-01'i Gömeç-Ayvalık yokuşunda CGL 125 ile geçtim,ama tin tin gidiyordu 80'le:p
Galiba rodajla uğraşıyordu.:)

Bencede büyük ihtimal rodajdandir. Hiç denk gelmedim bu Dn-01'e zaten ne zaman piyasaya çıktı ki :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bencede büyük ihtimal rodajdandir. Hiç denk gelmedim bu Dn-01'e zaten ne zaman piyasaya çıktı ki :)

Motor gücü düşük ama kalkışlarda Scooterlerin üstünlüğü tartışılmaz,aynı şekilde kayış-kasnak-Cvt(7ileri düz vites seçeneği) ile ben olsam güçsüz de olsa Dn-01'ı listemin başına koyardım.:wiinkk:2008'in sonunda çıktı.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor gücü düşük ama kalkışlarda Scooterlerin üstünlüğü tartışılmaz,aynı şekilde kayış-kasnak-Cvt(7ileri düz vites seçeneği) ile ben olsam güçsüz de olsa Dn-01'ı listemin başına koyardım.:wiinkk:2008'in sonunda çıktı.

Değerlendireceğim. İlgin için teşekkür ederim değerli hocam :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst