28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Elimde fazladan 3 bilet var..İhtiyacı olanlara duyrulur..

Hasan sen bana küsmüsün?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Sabah buluşma noktasında olmaya çalışıcam umarım artçısı olmayan bi arkadaş çıkar. Hepinizi ilk defa görücem forumda da yeniyim zaten :salut: yalnızım abi :salut:

ayıpsın kaskını getir yeter:cat:

hava hafif yağmurlu şimdi yoldan geldim ama böylesi daha bi romantik oluyo tekrar aşık oluyorum motora :queen::queen:

bu arada benimde ilk gezim ona göre dışlamayın bizi :p:p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Motosikler grup sürüşü el işaretleri (Lütfen bakınız)
motosikletnetgrupelisaret01.jpg

motosikletnetgrupelisaret02.jpg

motosikletnetgrupelisaret03.jpg

motosikletnetgrupelisaret04.jpg

motosikletnetgrupelisaret05.jpg
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Kız arkadaşım çamur yaptı, motorla gelemicem ben,
kendisini bi kere yağmurda sucuğa çevirmiştim de :) 3 haftada zor iyileşti

neyse metrobüsle falan gelicez artık, umarım geç kalmam

fuar sonrası yapılacak geziye de katılamicam haliyle, otobüsle eve dönüyo olicam (ah bu kızlar, olsa bi dert olmasa bi dert) :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
01-Avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr+1
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-ergün1968
81-Sultans
82-Hornet900
83-selobaby
84-Kelleci
85-ferhat karadeniz
86-RunemagicK
87-ERYİLMAZ
88-mutlu_yılmaz

güncel
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu kalabalkta kahvaltı mı edilir?..... :p:pŞuna bak...88kişi.. :p
Gelmiyom..İşim çıktı... :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst