28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
uzun zamandır görüşemediğim dostlarla bir arada olmak fuardan daha önemli benim için yarın sabah görüşmek ümidiyle. .
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
25
Sabah buluşma noktasında olmaya çalışıcam umarım artçısı olmayan bi arkadaş çıkar. Hepinizi ilk defa görücem forumda da yeniyim zaten :salut: yalnızım abi :salut:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Motorun Gece Bakımınıda Yaptım Ninnisini Okudum:)
Allah Kısmet Ederse Yarın Geliyorum :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
25
Arkadaşlar bu arada gerçekten artçısız gelecekler var mı aranızda :) fazladan biletim de var :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet salı pazarına kimler geliyor isimleri bir görsek.ona göre olmazsa durmadan yola devam.birde anadolu gurubu avrupa gurubu ile birleşecekmi yoksa herkes ayrı ayrımı gidicek bilgileri bir zahmet alalım malum son saatler.:p
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
salı pazarını gkn abi bn ve daha bayağı bir kişi daha saat 8.de orda olcaz
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
saat 9 gibi b.düzünden
3 veya 4 motosiklet
ve 1 araba olarak hareket edıcez
toplamda 7-9 kişiyiz
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
yok bn gelcem merak etme yolda hiç amahiç çevirme olmuyacak aksi takdir yunus polisler ler de yolda gelebilir aksine
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel tutalım son 10 saat 45 dk
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın yapacağım tek iş benzin almak olacak,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst