görünüşe göre yarın sabah baya bir gelen var :cat:
salı pazarını gkn abi bn ve daha bayağı bir kişi daha saat 8.de orda olcaz
İlhansaat 9 gibi b.düzünden
3 veya 4 motosiklet
ve 1 araba olarak hareket edıcez
toplamda 7-9 kişiyiz
İlhan
saat 9 gibi bende beylicum un önünde olurum kısmetse![]()
yarın yapacağım tek iş benzin almak olacak,
Hasan bana iki bilet lazim, iki tane verebilecek misin :queen:
bir kere verebilirim ikinciye olmaz:queen: