- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
KANKA GEL SEN AYARLARIM BEN BİLET...Hasan bana iki bilet lazim, iki tane verebilecek misin :queen:
yav bu kalabalığa o mekan yetmezki arkadaş. geçensene bile doldu taştı. nasıl olacak?
not:benide listeye ekleyin. ner çokluk orada bereket vardır :cherry::cherry::cherry:
ERCANı da unutma getrimeyi özledim sizide...