Bir Kawasaki kullanıcısı olarak yanıtlıyorum, eğer yıllarca kullanmayı düşünüyorsan sakın Kawasaki'den şaşma. Ben anlamıyorum bu şu kadar km yaptım bilmem kaç bin lira masraf çıkardı muhabbetlerini...
Şaka gibi... Ya motorun köftedir o zaman, ya bakmıyorsundur, ya da imalat hatası vardır. E kalite kontrol konusunda da Kawasaki'nin bir kriter olduğunu düşünürsek imalat hatası biraz zor....
Yedek parça fiyatları konusunda da korkma fazla. Evet biraz pahalıdır ama kime göre neye göre? Unutma o bir Japon. Fiyatlarını kıyaslayacaksan en azından ya Japon olsun rakibi ya da İtalyan.
Evet pahalı gibi parçalar. Bir aynam kırıldı bir aydır alamıyorum 300 lira dedi servis. Ama ebay den sipariş ettim dünyanın öbür ucundan gelecek kısmetse bir haftaya kadar. 42$ + kargo(12$). Yedek parça fiyatlarını kıyaslarken bir de bakın bakalım kaç Ninja250 krank kırmış bu zaman kadar? Ya da kaç tanesi yağ yakmakta...
Eğer fiyat konusunda sıkıntın yoksa ve evladiyelik bir motor istiyorsan zaten sormaya bile gerek yok. Ama ben bir iki sene biner dehlerim bu motoru diyorsan tabi ki Hyosung.
Şimdi bu kadar laf ettim sakın Hyosung'ı kötülüyorum gibi anlaşılmasın. Hyosung gayet de alınabilir ve iyi bir motordu. Ama artık Hyo yok ST var

. Senin için kaslı görüntü birinci plandaysa ST & Kanuni al. Ama unutma deponun üstünde Kanuni yazısını görmekle Kawasaki yazısını görmek arasında fark var.

Düşünsene bisiklet tamircisinden bozma servise gitmek zorunda kalabilirsin. ( Bunun faydaları da var maliyet bakımından) Ya da Kawasaki alıp sırf yağ değişimine bile 50-60 lira ödeyebilirsin.

Ama tamirata elin yatkınsa bakımlarını kendin yaparsan bu masraflardan kurtarırsın.
Sonuç olarak aslında iki motorun da farklı artıları var ve de ikisi de alınabilir ve sınıfına göre iyi motorlar.
Fazla düşüp kalkacağını düşünüyorsan Hyosung al. Grenajları uygun fiyatlı. Mesela sinyalleri mobilet sinyali. 5 lira. Ama grenajları takıp çıkartırken dikkat etmek gerekiyor mesela, somunlar elinde kalabiliyor. ( İki gün önce yağ değişimi ve motorun sağını solunu sıkmak için söktük takıp çıkartırken sıyırttırmamak için elele tutuşup sinerji yaratık.
Not: Bu yorumları okurken daha ince uzun vadeyle Ninja 250 kullanmadığımı ( bir kez kullandım) ama Hyosung kulandığımı ve bu yazdıklarımın biraz da içte kalan uhtelerin atılması amaçlı olduğunu göz önünde bulundurun.
Herkese selamlar, saygılar.
( Hyo cular kızmayın be ben de sizi seviyorum ama aşk her şeyi affetmiyor.

)
Not2: 3 gün içinde plakasız bir motor bana çarpıp kaçarsa bilin ki oyazdıklarımı okuyan MT üyesi bir Hyo cudur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 ----------
Bunu sonradan okudum ama söylediklerinin tamamına katılıyorum.
Eğer geçiş amaçlıysa Kanuni al.