fuarda bilete ihtiyac duyanlar fazla bilet var isterseniz

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar ben kahrman maraş tan mustafa sağolsunlar yıldız ticaret motor46 ya fazlası ile bilet yollamışlar teşekkür ederim onlara giriş te bilet ihtiyacı olan arkadaşlar beni ararsa seve seve biletin fazlasını veririm tel
0536 924 97 62 cumartesi öylen oradayım inşallah 20 tane kadar bilet mevcut biline
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
fiyatı yok kardeşim hediyemiz olsun kahraman maraş mt den sizlere
kargo ile uğraştırmayın zaman da yok zaten
yoksa geyikmi yapıyorsun sende yani:mrgreen::cherry::p
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
demkki herkesin giriş bileti var tüh biletler elde kaldı bak ya
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
cumartesi öyleden sonra fuardayız kapıda vrebilirim
telefon beni,m arkadaşlar
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
arkadaşlar ben kahrman maraş tan mustafa sağolsunlar yıldız ticaret motor46 ya fazlası ile bilet yollamışlar teşekkür ederim onlara giriş te bilet ihtiyacı olan arkadaşlar beni ararsa seve seve biletin fazlasını veririm tel
0536 924 97 62 cumartesi öylen oradayım inşallah 20 tane kadar bilet mevcut biline

Merhaba hemşerim,
Ben bu günden gideceğim kısmetse, telefon numaranı not aldım. Gidince halledemezsem arar yardım isterim.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
276
bende dusunuyodum nasıl alıcam 30 tl cok geldı dıye varmıdır hala bılet yarın oğlen orada olacaz bır adet lazım?
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
fazla olan bilet 20 adet kalmayıncaya kadar elimde fazlası arkadaşlar faydansın diye arayanlara vereb,ilirim
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
mustafa aradım abi seni açmadın sanırım müsait değilsin ben c.tesi fuarda olucam ve biletimde yok öğlen 1 gibi fuardayım 2 bilet ayırırsan gerçekten çok memnun olurum ismim yasin cvp bekliyorum Saygılar
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
mustafa aradım abi seni açmadın sanırım müsait değilsin ben c.tesi fuarda olucam ve biletimde yok öğlen 1 gibi fuardayım 2 bilet ayırırsan gerçekten çok memnun olurum ismim yasin cvp bekliyorum Saygılar

yasin olur saatinde uyuyor zaten sana 2 bilet veririm
ok sen yine ara beni telefonum kapanmaz ama gürültüden dolayı duymammış olabiliirm
ok
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
yasin olur saatinde uyuyor zaten sana 2 bilet veririm
ok sen yine ara beni telefonum kapanmaz ama gürültüden dolayı duymammış olabiliirm
ok

Bende yarın arayacağım..Pazar günü ailecek fuara geleceğiz de :)
Cumartesi fuar alanına gelip ararım..Bilet kaldı mı elinde hocam?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
arkadaşlar ben kahrman maraş tan mustafa sağolsunlar yıldız ticaret motor46 ya fazlası ile bilet yollamışlar teşekkür ederim onlara giriş te bilet ihtiyacı olan arkadaşlar beni ararsa seve seve biletin fazlasını veririm tel
0536 924 97 62 cumartesi öylen oradayım inşallah 20 tane kadar bilet mevcut biline

Mustafa abi c.tesi dersane çıkışı fuara gelsem akşam üstü 5-6 gibi.. Bana 2 tane bilet verebilir misin?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
86
İyi günler ben cumartesi sabahı saat 6 uçağı ile trabzondan geleceğim.sabiha gökcende inecem fuar alanına gelmemiz öğleyi buluş saatimiz eşleşiyor 2 biletini verebilirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler...telefonunu aldım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst