28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mecidiyeköy civarından gelen arkadaşlarla saat 08:30 da şişli emniyet müdürlüğünün az ilersinde buluşup 08:45 de merterdeki Mc'e geçeceğiz bu civardan katılmak isteyen olursa buraya gelsinler yada bana cepten ulaşsınlar Cep:0543 694 4316 :cat:

evet evet avrupa yakasının buluşma noktasının merter mcdonals olması iyi oldu orayı iyi bilirim bi kere yolda kalmıştım da:::tamam korkut 8:30 da kalkış yaparız,8:30da buluşursak zaman kaybı olur ben berk_cglr ve GuNMember ile irtibat kuruyorum,mecidiyeköy bank asyanın önünde olucam ordan ver elini e5ten merter,hemen diğer arkadaşlarla irtibat kuruyorum
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
evet evet avrupa yakasının buluşma noktasının merter mcdonals olması iyi oldu orayı iyi bilirim bi kere yolda kalmıştım da:::tamam korkut 8:30 da kalkış yaparız,8:30da buluşursak zaman kaybı olur ben berk_cglr ve GuNMember ile irtibat kuruyorum,mecidiyeköy bank asyanın önünde olucam ordan ver elini e5ten merter,hemen diğer arkadaşlarla irtibat kuruyorum

08.45 de hareket etsek yeterli merterdeki mc'e 15 dakikada varırız.Çünki işten çıkacak olanlar var. o yüzden 08.30dedim :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
08.45 de hareket etsek yeterli merterdeki mc'e 15 dakikada varırız.Çünki işten çıkacak olanlar var. o yüzden 08.30dedim :cat:

tamam,nasıl uygun olursa,benim için farketmez demekki gece çalıyan arkadaşlarda gelecek,,bu arada fazerlemi gebleceksin?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
arkana bine bilirmiyim yer varmııı:p
Olm sana ön taraftan yer ayırttım hemide VİP:p:mrgreen:
sana duyurmak için yazdı zaten çilve yapıyor anlasana:queen:
Cilve yapanları Gördük pazar günü Maltepe sahilinde beni konuşturtma istersen:p:mrgreen:
ben ona demiştim zaten fazla zorlama kopar bu diye amaaa.....

dinleyen kim...:p

Yenisini taktım onuda sen kopartırsın.:p:queen:



tamam,nasıl uygun olursa,benim için farketmez demekki gece çalıyan arkadaşlarda gelecek,,bu arada fazerlemi gebleceksin?

Mesela ben sabaha kadar nöbetteyim işten çıkıp geleceğim . Fazerla gelmeyi düşünüyorum.:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Olm sana ön taraftan yer ayırttım hemide VİP:p:mrgreen:

Cilve yapanları Gördük pazar günü Maltepe sahilinde beni konuşturtma istersen:p:mrgreen:


Yenisini taktım onuda sen kopartırsın.:p:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------



Mesela ben sabaha kadar nöbetteyim işten çıkıp geleceğim . Fazerla gelmeyi düşünüyorum.:cat:

:queen::queen::queen::queen: hay sen çok yaşa emi bende onu diyecektim:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Olm sana ön taraftan yer ayırttım hemide VİP:p:mrgreen:

Cilve yapanları Gördük pazar günü Maltepe sahilinde beni konuşturtma istersen:p:mrgreen:


Yenisini taktım onuda sen kopartırsın.:p:queen:





Mesela ben sabaha kadar nöbetteyim işten çıkıp geleceğim . Fazerla gelmeyi düşünüyorum.:cat:


olsun gülüm yer farketmez ama vip beni biraz öskürtüyo...isteyen başka arkadaşlara var onları al oraya:queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bana bakın rahat durun pazartesi yerine pazar döner uçağı tepenize indiririm hepinizi delerim ona göre....
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
5
arkadaslar bende gelıcem avrupa yakasında oturuyorum merter deılde mecıdıye koy den falan katılsam nası olurr bıdee benım motor kılometrede 400 lıra yakıyoo yardımcı olabılırmısınızz
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bende gelıcem avrupa yakasında oturuyorum merter deılde mecıdıye koy den falan katılsam nası olurr bıdee benım motor kılometrede 400 lıra yakıyoo yardımcı olabılırmısınızz

tamam biz 4 motorlu saat 8:30 da mecidiyeköydeki emniyet binasının orda buluşuyoruz,bize katılabilirsiniz,mecidiyeköy meydandaki büyük mavi bina,özelden de geliyorum ayrıca:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-ergün1968
81-Sultans
82-selobaby

Güncellemeye devaaaaaam...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+5
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-ergün1968
81-Sultans
82-selobaby

Güncellemeye devaaaaaam...

pazar sabahı şirinevler'de şenlik var anlaşılan
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem de ne şenlik,panayır yerine dönecek resmen
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Eveeeeet gün sayıyoruz pazar gününe az kaldı benim ilk organizasyonum olacak inş. şimdiden tanışma faslını burada açayım da orada bu kim demeyin :p

ben Mahmut Kütük (İsteyen facebookta ekleyebiler) 17 yaşındayım Yenibosnada oturuyorum. :D bu kadar :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Eveeeeet gün sayıyoruz pazar gününe az kaldı benim ilk organizasyonum olacak inş. şimdiden tanışma faslını burada açayım da orada bu kim demeyin :p

ben Mahmut Kütük (İsteyen facebookta ekleyebiler) 17 yaşındayım Yenibosnada oturuyorum. :D bu kadar :p

Hayırlı olsun.:p:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst