28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-
80-
görünüşe göre 100 olacak :cat:
ama o gün geldiğinde bakalım asıl sayı kaç olacak :silent::queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bende motorları görünce kızları gözüm görmüyor,
hatta geçen sene kaç tane kızı motordan indirip fotoğraf çektim... :D
bir tanesine fotoğraf çekebilirmiyim dedim tabi dedi,
baktım poz veriyor yok dedim motosikleti çekecem dedim bozulmayla beraber beni motorla baş başa bıraktı, o motoru açıklıyorum...
mavi beyaz 600RR :D
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende motorları görünce kızları gözüm görmüyor,
hatta geçen sene kaç tane kızı motordan indirip fotoğraf çektim... :D
bir tanesine fotoğraf çekebilirmiyim dedim tabi dedi,
baktım poz veriyor yok dedim motosikleti çekecem dedim bozulmayla beraber beni motorla baş başa bıraktı, o motoru açıklıyorum...
mavi beyaz 600RR :D

hani şu jantları eski mavi mutfak tüpleri renginde olanımı diyosun
şaka biyana alacağım makinadır kendisi keşke fuar 20 nisanda olsaydı
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
90
aargh Nickli Üyeden Alıntı
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-dodobiç
80-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

aaaa pardon ben zaten kayıt yapmıştım çok özürrr
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
01- avkan65
02- Korkut250 +1
03- KyCd
04- STeReO
05- Kadir_3483 +
06- Oğlumve ben
07-teror
08- Arjantinli69 + 1 (sıra numaramı almayın )
09- whampir19
10- poyraz06
11- peoples
12- Şerif
13- Askon+1
14- Uğur Volkan
15- Akileos
16- Arwen
17- Hanedan
18- Kuyu cadısı
19- Hasan PINAR
19,5-Hüseyin PINAR
20- E.M:R.E
21- Banu
22- Ünal Türkyazıcı
23- Karaşahin
24- Hell24
25- Aparat+1
26- yt_servan
27- Ayfer
28- Turgay
29- Ömer+1
30- Hlmyk85
31- Ümmet Pertikan
32- Trhakan + Florence
33- Osbourne
34- Canercamalan+1
35- Bygrm
36- GKN
37- Ninjet
38- Jeopardy
39- çakır usta + 1
40- Edii
41- emin arıkoğlu
42- Dalyan
43- bosnak_semko + 1
44- Serseri
45- Fenerist
46- RoMeO
47- 0081yavuz
48- kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49- evraim
50- euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52- ortadadogulu
53- by_dengesiz
54- AYDEMİR
55- AYINTAPLI
56- kazurat
57- sularseller
58- evraim
59- d3niz
60- ilhan1154 +1
61- halis
62- Limankalesi
63- ercankarakus + 1
64- poyraz06 + 1
65- delimavi
66- Szman!
67-dodobiç
68-EREN54
69-berk_cglr
70-BerKToprak+1
71-aSuBaYaH
72-Mkac
73-Mehmetay18 +1
74-bluebox
75-delicocuk61 +3
76-funny SALİH+1
77-SAd0
78-aargh
79-Stubborn+1
80-
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ya bu anadolu ykaasından gidenler bir yerde toplanalım öle geçelim uymazmı
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar pazar sabahı saat 9:30 da avrupa yakası tayfası merter mc donalds'ın önünde buluşuyor herkesin bilgisine oradan toplu sürüşle sefaköy hacı sayit'e geçilicek...
duyanlar duymayanlara duyupta duymamazlıktan gelenlere,duymayıp duymayanlara ammmmaaaaaannnnn neyse herkes birbirine haber versin kalın sağlıcakla... :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
b.çekmece -b.düzü - avcılardan gıdeceklere duyrulurr...
pazar günü saat 9 civarı b.düzünden 3 motosiklet olarak sefaköye dogru hareket edicez
konvoya takılmak ısteyenler bana ulassın....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst