Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
kardeşim senin makinaya talip oldum biz senle telde konuşmuştuk.makinanın canlısını hiç görmedim.bende T gidon olduğu için alacağımız arkadaşda T gidon istiyor.ama bulmazda kartal olsun dersek aklımdaki ilk makina senin:cat:

bu arada benimde evlilik yaklaşıyor ,ilk başta benim hatunda soğuktu ama yavaş yavaş kanına girince oda şimdilerde heveslenmeye başladı :cherry:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
8
selam arkadaşlar...
kırşehirde yaşıyorum...buraya yakın bildiğiniz bir servis varmı...ankara kayseri gibi...sevgiler
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Dün akşam 3 motosiklet (1150GS - Hyo650R - RRaptor ben :)) 6 kişi yaklaşık 50 kmlik uzaklıkta yemek yemeğe gittik. Gece yolculuğu zevkli oldu. RRaptor ile performansta bir sıkıntı yaşamadım. Gayet iyi gidiyor. Yanlız 100km civarı süratlerde aynalardan hiçbirşey görünmemesi beni tedirgin etti açıkçası. Titreşim yüzünden arkamdaki araçların ışıkları aynamda dans ediyor sanki :mrgreen:

Artçım gayet rahat olduğunu söyledi. Sadace bir iki yol bozukluğunun onu rahatsız etmesinden bahsetti. Süspansiyonlar 1. kademede. Acaba yükseltsem yol bozukluklarından daha az mı etkilenmiş olurum ?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
kardeşim senin makinaya talip oldum biz senle telde konuşmuştuk.makinanın canlısını hiç görmedim.bende T gidon olduğu için alacağımız arkadaşda T gidon istiyor.ama bulmazda kartal olsun dersek aklımdaki ilk makina senin:cat:

bu arada benimde evlilik yaklaşıyor ,ilk başta benim hatunda soğuktu ama yavaş yavaş kanına girince oda şimdilerde heveslenmeye başladı :cherry:

T gidonlar şekil olarak daha güzel ama ankara istanbul gibi kalabalık trafiğe sahip şehirlerde yaşıyorsanız ve sürekli trafikte kullanacaksanız 50 derecelik dönüş açısına sahip o direksiyonu tam kırmak için kendinizi öne doğru atıyorsunuz (özellikle boyunuz 1.75 in altında ise dahada zor) bu da sizi dışarı doğru savuruyor...Belki bi süre kullanınca alışılır ama ben arkadaşımın 2007 t gidonunu çankırı caddesinden cinnaha kadar sabah trafiğinde kullandım hiç alışamadım...manevra yapmak istediğimde yada araçların arasındaki o 70 cm like mesafeden geçmek istediğimde bi kaç aynaya çarptım her seferinde..:p..Dediğim gibi kartal direkiyona alıştıktan sonra t gidonu sevemedim...Kartal direksiyonun o kıvrımlarının sürücüye ne kadar yardımcı olduğunu ve kartal şeklinde olmasının altınaki ergonomik ve aerodinamik nedenleri o sürüşten sonra anladım..Kartal direksiyonlara sahip regallere t gidon takılabiyor..Peglerin ölçüleri aynı.Ama t gidon dha uzun 7-8 cm kadar...Hatta bir ara düşündüm Emre ltd ile görüştüm geçen yaz, t gidon vardı ellerinde toplam 190 tl bi maliyeti vardı bana ..ama t gidon regali kulladıkan sonra almaktan vazgeçtim..Özellikle Kısa boylu kullanıcılara önermiyorum...ben 174 boyundayım ben zorlandım..Çünki kollarımın uzunluğuda boyumla orantılı...Her insanın bu şekildedir ...t gidon alacaksanız, boyu 180 ve üzerindeki arkadaşlara öneriyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
4
Regal raptor dd250e-9b

selamlar herkese. regal raptor dd250e-9b modelinden almayı düşünüyoruz. sıfır yada 2. el. motor hakkında pek bir bilgim yok. kullanan yada bilgi sahibi olan arkadaşlardan yorum ve bilgilerini paylaşmalarını istiyorum mümkümse. çorlu ve istanbul silivride oturuyorum bana yakın servis ve satış noktaları varmı ? en önemlisi kullanan arkadaşlar bana tavsiye ederler mi bu motoru. en önemlisi artı ve eksileriyle bu motora yorumlarınızı bekliyorum. daha önce 125 cc kullandım ve 250 cc ye geçmeye karar verdim. bana tavsiye edebileceğiniz başka modellerde olabilir tavsiyelere açığım. şididen alakalı arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
4
rr

slm Regal Raptor DD250E-9B tutkunları bende daha yeni bir rr ci olarak sizden bir kaç teknik destek isteyecktm
1.Motorumuzun yağı ortalama kaç km de değişiyor ve ne kadar yağ konuluyor hangi yağı önerirsinz
2.Motorumun bujilerini değiştrecem ne önerirsiniz
3.filitreler hakkındada biraz beni bilgilendirirseniz bakımlarını yaptıracam ama bilinçli bir bakım yapırayım diyorum herkese kazsız sürüşler.....

bende şu aralar aynı motordan almayı düşünüyorum. siz yeni bir kullanıcı olarak bana tavsiye edermisiniz motoru. 125 cc den 250 cc ye geçiş yapma zamanı geldi benim için
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
selam arkadaşlar...
kırşehirde yaşıyorum...buraya yakın bildiğiniz bir servis varmı...ankara kayseri gibi...sevgiler

oraları bilmem ama ankarada bikaç yer var.reklam olmasın diye istresen özelden yazabilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------

selamlar herkese. regal raptor dd250e-9b modelinden almayı düşünüyoruz. sıfır yada 2. el. motor hakkında pek bir bilgim yok. kullanan yada bilgi sahibi olan arkadaşlardan yorum ve bilgilerini paylaşmalarını istiyorum mümkümse. çorlu ve istanbul silivride oturuyorum bana yakın servis ve satış noktaları varmı ? en önemlisi kullanan arkadaşlar bana tavsiye ederler mi bu motoru. en önemlisi artı ve eksileriyle bu motora yorumlarınızı bekliyorum. daha önce 125 cc kullandım ve 250 cc ye geçmeye karar verdim. bana tavsiye edebileceğiniz başka modellerde olabilir tavsiyelere açığım. şididen alakalı arkadaşlara teşekkürler.

yorum ve bilgilerimizi elbette paylaşırız ama öyle uzun uzun anlatmak yerine aklına takılan soruları sorarsan memmuniyetle cevaplarız.
kullanan biri olarak tavsiye edermiyim- bu fiyata alınabilecek en iyi makina:cat:
artısı = orjinal T gidon ve geniş rake açısı,özgün tasırım,su soğutması vs vs
eksisi = yetersiz far (kendin bişeyler yapabilrsin) ve geniş rake açısından dolayı kullanımı kolay değil.ama alşıtıktan sonra kartal gidonlar mobilet gibi geliyor keyif vermiyor
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
Akü

dd250e-9b için hangi akü gerekiyor ? tavsiyelerinizi alabilirmiyim. benim akü bitmiş

arkadaşım 12V 9 Ah Bosh Alabilirsiniz.. Fiyatı yanılmıyorsam şu sıralar 70 tl civarındadır..Sulu Aküdür....Kuru Akü Alırım Dersenizde Yİne Aynı Amperde ve Voltaj değerinde Vlm V.b Aküler Var..Kuru Aküler Biraz daha pahalı Sanırım..Ömrü 2-3 yıl en fazla..Önemli Olan doğru Amperde ve ölçülerde akü alman. Zira Akü yuvan 9 amperin üstündeki akülere izin vermiyor..AMper Büyüdükçe fiziki ölçüleride büyüyor..Bizim motorların yuvalarına Uygun akü almalısın..Özellikle internetten Alacaksan dikkat et..Yatık Akü alma..Bizim yuvalar yatık akü desteklemiyor..(gerçi yatıklar genelde kuru aküdür.) Yaşadığın şehri bilmiyorum ama en sağlıklısı Motorunla gitmen uygun aküyü seçip 1 gün boyunca tam olarak şarj ettirmendir..Ertesi gün keyifle kullanabilirsin:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
8
motoru bıraktığım yere sabah baktığımda...2-3 damla yağ lekesiyle karşılaşıyorum yerde...istanbuldan geldim kırşehire...yaklaşık 750 km yol yaptım...ortalama 100km ile geldim...zorlamadan kaynaklanan geçici bir damlamamı yoksa önemli bir sorunmu sizce....cevaplarsanız sevinirim...kalın sağlıcakla
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
4
oraları bilmem ama ankarada bikaç yer var.reklam olmasın diye istresen özelden yazabilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------



yorum ve bilgilerimizi elbette paylaşırız ama öyle uzun uzun anlatmak yerine aklına takılan soruları sorarsan memmuniyetle cevaplarız.
kullanan biri olarak tavsiye edermiyim- bu fiyata alınabilecek en iyi makina:cat:
artısı = orjinal T gidon ve geniş rake açısı,özgün tasırım,su soğutması vs vs
eksisi = yetersiz far (kendin bişeyler yapabilrsin) ve geniş rake açısından dolayı kullanımı kolay değil.ama alşıtıktan sonra kartal gidonlar mobilet gibi geliyor keyif vermiyor

teşekkürler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------

oraları bilmem ama ankarada bikaç yer var.reklam olmasın diye istresen özelden yazabilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------



yorum ve bilgilerimizi elbette paylaşırız ama öyle uzun uzun anlatmak yerine aklına takılan soruları sorarsan memmuniyetle cevaplarız.
kullanan biri olarak tavsiye edermiyim- bu fiyata alınabilecek en iyi makina:cat:
artısı = orjinal T gidon ve geniş rake açısı,özgün tasırım,su soğutması vs vs
eksisi = yetersiz far (kendin bişeyler yapabilrsin) ve geniş rake açısından dolayı kullanımı kolay değil.ama alşıtıktan sonra kartal gidonlar mobilet gibi geliyor keyif vermiyor

yaptığım ufak araştırmalarda bu modellerde en çok yakınılan sorunun vibrasyon olduğunu öğrendim. çok rahatsız edicimi acaba bu sorun
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
motoru bıraktığım yere sabah baktığımda...2-3 damla yağ lekesiyle karşılaşıyorum yerde...istanbuldan geldim kırşehire...yaklaşık 750 km yol yaptım...ortalama 100km ile geldim...zorlamadan kaynaklanan geçici bir damlamamı yoksa önemli bir sorunmu sizce....cevaplarsanız sevinirim...kalın sağlıcakla

alibektaş kardeşim akü alacaksan sana tavsiyem '' kuru akü '' dür.akarı kokarı olmaz, bi defa sarj ettirir yıllarca kullanırsın.bakımda istemez.sulu akülerden daha uzun ömürlüdür

yağ akıtma konusuna gelincede ,uzun yolda gelmişsin eğer spreyil zincir yağı kullanmayıp normal zincir yağı kullandıysan bu normal.yani zincirin yağıdır.
ama farklı ise muhtemelen karter tahliyesindendir.bunun içinde motor tamircileri sıvı conta dedikleri bir malzeme var, slikon gibi bişey onunla hallediyorlar

yaptığım ufak araştırmalarda bu modellerde en çok yakınılan sorunun vibrasyon olduğunu öğrendim. çok rahatsız edicimi acaba bu sorun
,

yanlış bilgi almışsın yada yanlış bilgilendirmişler , V twin motor olmayıpda rodajı düzgün yapılmayan her makinada vibrasyon olur.rodaj cok önemli.
sadece class modellerde vibrasyon olması saçma çünkü aynı motor aynı şaşe sadece rake acısı farklı.demek istediğim kartal gidonda olmayıpta T gidon olması mantıken saçma
benim bu 3. regal raptorum.bir tane kartal gidon iki tane T gidonlu makinam oldu.inan bunları laf olsun diye yazmıyorum.T gidonlarda vibrasyon vardır diyen olursa gelsi sürsün benim makinayı - hala aynı şeyi söylerse benzin döker yakarım motorumu :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

şimdide benim sorunuma bir çözüm bulalım :cherry:
bugün yeni elcikler aldım ama daha önce hiç elcik değiştirmedim. bi kere denedim ama olmadı bunlar nasıl takılıyor bilgi sahibi olan varsa lütfen :rendeer:
yeni elcikler aşağıda

16299802lnk.jpg


16299802r0f.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
4
alibektaş kardeşim akü alacaksan sana tavsiyem '' kuru akü '' dür.akarı kokarı olmaz, bi defa sarj ettirir yıllarca kullanırsın.bakımda istemez.sulu akülerden daha uzun ömürlüdür

yağ akıtma konusuna gelincede ,uzun yolda gelmişsin eğer spreyil zincir yağı kullanmayıp normal zincir yağı kullandıysan bu normal.yani zincirin yağıdır.
ama farklı ise muhtemelen karter tahliyesindendir.bunun içinde motor tamircileri sıvı conta dedikleri bir malzeme var, slikon gibi bişey onunla hallediyorlar

,

yanlış bilgi almışsın yada yanlış bilgilendirmişler , V twin motor olmayıpda rodajı düzgün yapılmayan her makinada vibrasyon olur.rodaj cok önemli.
sadece class modellerde vibrasyon olması saçma çünkü aynı motor aynı şaşe sadece rake acısı farklı.demek istediğim kartal gidonda olmayıpta T gidon olması mantıken saçma
benim bu 3. regal raptorum.bir tane kartal gidon iki tane T gidonlu makinam oldu.inan bunları laf olsun diye yazmıyorum.T gidonlarda vibrasyon vardır diyen olursa gelsi sürsün benim makinayı - hala aynı şeyi söylerse benzin döker yakarım motorumu :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

şimdide benim sorunuma bir çözüm bulalım :cherry:
bugün yeni elcikler aldım ama daha önce hiç elcik değiştirmedim. bi kere denedim ama olmadı bunlar nasıl takılıyor bilgi sahibi olan varsa lütfen :rendeer:
yeni elcikler aşağıda

16299802lnk.jpg


16299802r0f.jpg

tekrar teşekkürler.. aklımdaki tek soru işaretide kayboldu sayende. bu c.tesi kısmet olursa bir dd250e-9b sahibi olucam üstelik t gidon. umarın memnun kalırım
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Bakımını düzenli yapıyorsan Yağı suyu yerindeyse bujileri bakımlıysa bas git istediğin yere...Birşey olmaz..250 km de bir benzin almaya durursun 15-20 dakka.. hem kendin hem motorun dinlenir..yoluna devam edersin..Diyene bakma sen..Sadece yolda giderken motoru uzun süre tam gaz kullanma 100-110 km sabit süratle git...havalar zaten soğuk hararet filan yapmaz..Diyene bakma sen...Ben müşürü fanları çalışan regalin hiç hararet yaptığını görmedim...Zaten bu havada motorun fan bile açmaz..Hele uzun yolda hiç ..!
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
Bakımını düzenli yapıyorsan Yağı suyu yerindeyse bujileri bakımlıysa bas git istediğin yere...Birşey olmaz..250 km de bir benzin almaya durursun 15-20 dakka.. hem kendin hem motorun dinlenir..yoluna devam edersin..Diyene bakma sen..Sadece yolda giderken motoru uzun süre tam gaz kullanma 100-110 km sabit süratle git...havalar zaten soğuk hararet filan yapmaz..Diyene bakma sen...Ben müşürü fanları çalışan regalin hiç hararet yaptığını görmedim...Zaten bu havada motorun fan bile açmaz..Hele uzun yolda hiç ..!

hocam eyvallah yaa ben daha yeni aldım işte motoru su kaçırması falan yok radyatörü fanı falan çaışıyor işte biraz km fazla 28000 ama bana görede çok gibi gelmedi hocam çünkü 50 000 -100 000 km de motorlar var adamlar biniyor hala banada diyorlar bazıları işte hava soğutmalı alsaydın keşke su biraz eksildimi senin motor biter yolda diyorlar korktum soğudum iyice resmen yaa.
ama motorumu da çok seviyorum onunla gezmek istiyorum dinlene dinlene .....:pale:
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
hocam eyvallah yaa ben daha yeni aldım işte motoru su kaçırması falan yok radyatörü fanı falan çaışıyor işte biraz km fazla 28000 ama bana görede çok gibi gelmedi hocam çünkü 50 000 -100 000 km de motorlar var adamlar biniyor hala banada diyorlar bazıları işte hava soğutmalı alsaydın keşke su biraz eksildimi senin motor biter yolda diyorlar korktum soğudum iyice resmen yaa.
ama motorumu da çok seviyorum onunla gezmek istiyorum dinlene dinlene .....
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
43
selamlar herkese. regal raptor dd250e-9b modelinden almayı..............250 cc ye geçmeye karar verdim. bana tavsiye edebileceğiniz başka modellerde olabilir tavsiyelere açığım. şididen alakalı arkadaşlara teşekkürler.

arkadaşım ben geçe nyaz tafsiyeler üzerine aldım mootrumu regal raptor dd250 class model var bende motordan çok memnunum benim hatalarım dışında arıza vermemiştir. hala da aynı performanını koruyor havalar ısınsın ankaradan konyaya ilk şehirler arası seyahatımı yapmak istiyorum tabiki bakımdan sonra
:) :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123

arkadaşım ben geçe nyaz tafsiyeler üzerine aldım mootrumu regal raptor dd250 class model var bende motordan çok memnunum benim hatalarım dışında arıza vermemiştir. hala da aynı performanını koruyor havalar ısınsın ankaradan konyaya ilk şehirler arası seyahatımı yapmak istiyorum tabiki bakımdan sonra
:) :)

verilecek en kısa ve öz cevap :cat:

bu arada elcikler konusunda kimsenin fikri yok anlaşılan :salut::salut::salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst