Arazide ABS açık gidilirse ne olur?

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Konuya damdan düşer gibi girmek olmasın ama kaçıncı sayfada şimdi hatırlamıyorum Halis türkiye sınırları içindeki bi otomobilde abs iptal düğmesi olan araba için iddaaya girdi :)

BMW de gözüm yok sana bi çift lastik çaksam yeter.::belge::
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Bende lastikleri araştırıyordum Türkiyede satan yer bulamadım.. :mrgreen:
Galiba çok kabiliyetsizim..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kaçırdın.... Lastikleri Aye bana hediye etti.... :cherry::cherry::cherry::cherry:

Bah büyüüm müyüüm demem alırım bir çift sukut.:queen:

[YT]spLcanCnrRs[/YT]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

Bende lastikleri araştırıyordum Türkiyede satan yer bulamadım.. :mrgreen:
Galiba çok kabiliyetsizim..

İzmir'de yarışçı Barış Tok satıyor,

http://www.sahibinden.com/continental_motosiklet_lastigi-95WQQaXQQ21592444WQQpXQQdisplayitem?

Lastiğe 699 istiyor, ayrıca 30tl de istanbula kargosu var, ben 3 tane alınca daha hesaplı oldu.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne terlikmiş ama.... Yolla skut larını..Patriotlarım hazır... :mrgreen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
motorda değil araçta olup olmadığına iddaaya girdiler ama hoca işi sulandırma peşinde sanırım :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suluk dedi resmen hakaletttt, atılması lazım, tiz boynu vurulaa:queen:

Yorgan gitti, kavga bittiii.::blusssh:

Şimdiye kadar hakaretlere sabır gösterdim ama bir dereceye kadar sabredebilirim,sabrımın sınırı vardır.:bounce:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Youtube'a bu video'nun altına yorum yaptım. Video'yu yükleyen amca da sağolsun cevaplamış sorumu. Sorunun ve cevabın tercümesini koyayım:

"ABS açıkken arazide yokuş aşağı inmek neden problem ? Bu sorun sadece bu duruma mı özgü, yoksa ABS'li BMW motorların genel zayıflığı mı ? Ben ABS'nin arazide yokuş aşağı giderken yardımcı olacağını düşünmüştüm"

"ABS, tekerlekler tutuşu kaybettiğinde tekrar kazansınlar diye tekerlekleri dönüş halinde tutmak ister. Çok dik, kaygan ve engebeli inişlerde ABS tekerlekleri dönme halinde tutma eğilimine sahiptir. Bu durum BMW'yle alakalı değil, bütün ABS sistemleri için bir zorlu bir test".
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ne oldu yaaa???kavga çıkmadımı daha:p
Halis ağa nereye kaçtı:silent:
Kimde kaldı şu defalarca servise giden hurda F 800:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ahanda F800 Gs ve düğmesi.:p


Diğerleri Mercedes G serisi,


Arazi için soruyodunuz ahanda.:p Çeviriyi Google çok komik yaptı zahmet olacak,çevirin bir zahmet.
http://www.4x4abc.com/4WD101/ABS_offroad.html

bu tarihi eser araba bir motor degil mevzumuz araba ikinçisi ben yurt dışı degil yurt içi olcak ben görcem yeni model araba olcak resim degil canlı canlı ne malum özel yapım bir araba olmadıgi o yüzden hala beklemekteyim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 ----------

Ne oldu yaaa???kavga çıkmadımı daha:p
Halis ağa nereye kaçtı:silent:
Kimde kaldı şu defalarca servise giden hurda F 800:silent:

bana aga diye hitap eden bir kişi var onada kıl oluyorum o yüzden muhatap almadıgım için sesimi cıkarmıyorum rica edecegim agalık yapmadım yapmamda :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------

girdim idaya yeni model bir araba söyle bana abs iptal dügmesi olan :cat:
:queen:motor degil amam araba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------

ve turkiyede olcak

bakın burdas yazmışım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 ----------

birde aye nin koydugu resimde son harf okunmuyor ne malum abs oldugu cok araştırdım bulamadım başka resim
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
birde aye nin koydugu resimde son harf okunmuyor ne malum abs oldugu cok araştırdım bulamadım başka resim

Okunsa ne olur, o araç prototip, hiç satılmadıki.:cherry:

Hocayı moda sokayım azcık dediydim.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst