Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Verin gazı, F800'ün son sahibi benim mevcut durumda, hakkımı ara avukat abeyyy.:queen:
ne verecem gazı ?
kankanın caanım F800 ü kurban ettin,kaburga dolması istiyorsun
o araba da abs iptali yok bence
kim görmüş gözüyle.
Var mı Türkiye'de?