Arazide ABS açık gidilirse ne olur?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Verin gazı, F800'ün son sahibi benim mevcut durumda, hakkımı ara avukat abeyyy.:queen:

ne verecem gazı ?
kankanın caanım F800 ü kurban ettin,kaburga dolması istiyorsun
o araba da abs iptali yok bence
kim görmüş gözüyle.
Var mı Türkiye'de?
:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başladım sövmeye, taam göz hakkı bi tane al yürü niye torbaya topluyosun diye.:pr:

Sonra bi yerde çektim sağa bir tane elma aldım, bi diş ısırdım.::baaas::

En son elimde çuval elma topluyodum.:queen:

Konu iyice kaynadı.... :p:p:p:p Noooldu lastik?... :queen::queen::queen:

Valla bende anlamadım ancak videodaki arkadaş fren yapmıyor adeta gaza asılıyor, yani tamam fren tutmadı, duramadın ama bu resmen roketlemiş gidiyor, hani videoyu izleyince ABS ye mok atmak aklıma gelen en son şey oluyor...:sunny:

Valla bende anlamadım.... Adam fren denemesi yapmıyorki..Yokuş aşşa drag yapıyor... Asıldı gaza... Frene basmadı bile.... Bence bu ABS denemesi falan değil... :cat::cat::cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne verecem gazı ?
kankanın caanım F800 ü kurban ettin,kaburga dolması istiyorsun
o araba da abs iptali yok bence
kim görmüş gözüyle.
Var mı Türkiye'de?
:)

Sende ne var Savaş Abi, iddiaya girer misin benimle.:)F800,Cgl125,2 bisikletine:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben vazgeçtim @Halis'in halis F800'ünü istiyorum,sen haksız kazanç sağlama çık aradan:queen:

Öyle vazgeçmek yok, benimle iddaya girdin kaybettiğinide kabul ettin, herkesin geri vitesi kendine.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------

ne verecem gazı ?
kankanın caanım F800 ü kurban ettin,kaburga dolması istiyorsun
o araba da abs iptali yok bence
kim görmüş gözüyle.
Var mı Türkiye'de?
:)

Eski kanka o beni beenmiyo artık.:queen:

Eninde sonunda herkes anlıo ne mok olduğumu.:queen:

Konu iyice kaynadı.... :p:p:p:p Noooldu lastik?... :queen::queen::queen:

Ben böylee elma yemedim arkadaş.:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yanlışlıkla Amasya gezini hatrlıyo olmayasın?... :queen::queen::queen:

Aslında amasyanın elması yalanmış abi, bizim dedeler felam niğdede, elmaları mağarada saklıolar, aslında altın sikke felan saklıcaklar ama gariplerimde sikke mikke yok, dolayısıyla elma saklıolar.:p

Bir kokaar bir kokarr off delirirsin.(ulan lastii unuttu galiba iyi gidios)

Onların üstüne elma tanımazdım, da bu kazdağının ordaki elmalarda kafamı çok karıştırdı.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aslında amasyanın elması yalanmış abi, bizim dedeler felam niğdede, elmaları mağarada saklıolar, aslında altın sikke felan saklıcaklar ama gariplerimde sikke mikke yok, dolayısıyla elma saklıolar.:p

Bir kokaar bir kokarr off delirirsin.(ulan lastii unuttu galiba iyi gidios)

Onların üstüne elma tanımazdım, da bu kazdağının ordaki elmalarda kafamı çok karıştırdı.:rendeer:

Ya bizim arkadaşın da Çankırı tarafında elmalığı var... Oranınkiler de çok lezzetli.... Ağaca çık 2 kilo yemeden inmezsin.... :cat::cat::cat:

(şimdi lastği unutturdum bu kek e diyosun dimi :queen::queen:)
Her neyse ne diyoduk?.... :queen::queen:

Konu monu kalmadı..... Eee İstanbulda havalar nasıl?... :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ya bizim arkadaşın da Çankırı tarafında elmalığı var... Oranınkiler de çok lezzetli.... Ağaca çık 2 kilo yemeden inmezsin.... :cat::cat::cat:

(şimdi lastği unutturdum bu kek e diyosun dimi :queen::queen:)
Her neyse ne diyoduk?.... :queen::queen:

Konu monu kalmadı..... Eee İstanbulda havalar nasıl?... :p

ABS'li mi ABS'siz mi? (konuyla alakalı konuşuyomuşuz gibi yap zılgıtı yiyecez:p)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ABS'li mi ABS'siz mi? (konuyla alakalı konuşuyomuşuz gibi yap zılgıtı yiyecez:p)

Bişey daha var.. Konuyla çok alakalı..... O da ABS bu da....

ABS alçısı diyorlar..... Yavaş donmasıyla meşhur... Aceba bi alakası varmı yavaş ve geç olmasıyla?...

Burdan yola çıkarsak ABS geç mi durduruyor yani... :queen::queen::queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bişey daha var.. Konuyla çok alakalı..... O da ABS bu da....

ABS alçısı diyorlar..... Yavaş donmasıyla meşhur... Aceba bi alakası varmı yavaş ve geç olmasıyla?...

Burdan yola çıkarsak ABS geç mi durduruyor yani... :queen::queen::queen::queen::queen:

Mantıklı.:mrgreen:

İki tane ABS hapı çaksak acaba gideceğimiz yere geç gelirmiyiz.:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her kafadan bir ses çıkmış ancak deneyip test eden var mı bilmiyorum.Kafadan sallamakla olmuyo.Benim ilk arabam hyundai accentti ve o abs'siz araba ile çok kötü frenleme tecrübeleri yaşamıştım.Bir keresinde sağnak yağışta piknik dönüşü dağdan inerken frene dokunmamla araba kızaklamaya başlamıştı.Allahtan o anda ayağımı frenden çekmeyi akıl edebildim.Bu sayede kendimi ve ailemi uçurumun dibini boylamaktan kurtardım.O anda kalbimin o kadar hızlı attığını hatırlıyorum ki az daha ağzımdan çıkacaktı.Hele ki buzlanmanın bol olduğu bir kış gününde arabaya binme salaklığı yaptığımda ön tamponu defalarca kaldırım taşlarına çarpmıştım.Uzun yolda aniden önüme çıkan kamyonun altına girmemek için freni köklediğimde lastiklerin ciyak ciyak ötmesi , arabanın arka tarafının bir sağa bir sola savrulması aklımdan hiç çıkmıyo.

Şimdi yeni arabam skoda fabia abs'li.Alalı 3 ay oluyo ancak ilk işim abs'yi test etmek olmuştu.Müsait bir yolda gazı kökleyip 80 km hıza ulaştıktan sonra freni köklemenin zevki bambaşkaymış.Baştan freni köklemeye çok çekinmiştim.Çünkü alışkanlıklar kolay bırakılmıyo.Eskiden abs'mi varmış.Freni kökleyince kızaklama anını tahmin eder ve o anda ayağımı frenden çeker tekrar frene basardım.Bir çeşit manuel abs sistemini kendi bilinç altımda uygulardım.Bu taktik eski usta şoförlerden öğrendiğim bir taktikti.Zaman zaman hayat kurtarıcıydı benim için.Ancak yeni arabamla bir kaç sert frenleme deneyiminden sonra abs'ye iyice alıştım.Arabada lastiklerin dönüş miktarını ölçen bir beyin var.Eğer bir tekerlek diğerinden fazla dönüyosa beyin abs sistemini devreye sokuyo ve kızaklamasına fırsat vermeden kesin bir duruş sağlıyo.İlginç bir şekilde bende kızaklama anını refleks olarak o kadar iyi tahmin eder hale gelmişimki abs devreye girdiği anda ayağımı frenden çekerken buluyordum kendimi.Ancak zamanla alıştım.Abs sayesinde duruş mesafesi acayip kısaldı benim için.Eğer kim abs duruş mesafesini kısaltmaz diyosa hayatında hiç absli araç kullanmamış demektir.Ben abs'yi yolların buzlandığı bir zamanda da test ettim.Neden hiç ön tamponu sağa sola çarpmadım?Elbette kızaklama abs'ye rağmen oluyo ancak hiç yoktan iyidir.Abs hiç olmasa eski arabamda olduğu gibi sağa sola toslaya toslaya gidecektim.

Lütfen bilip bilmeden yanlış bilgiler vermeyelim.ABS kesinlikle fren mesafesini kısaltan ve savrulmayı önleyen , artık motosiklet ve otomobil için hayati önemi olan bir araçtır.ABS'nin tadını kullananlar bilir.Aracın hiç kızaklamayacığını bilerek freni kökleyebilmek çok güzel bişey.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@Halis geldi, bize F800 devretmek için uğradı galiba:bounce::queen:
@Aye motoru bölüşelim,mekanik aksam benim Abs senin olsun:queen:

Yok bize hemen ortak hemen yancııı hemen okeye beşinciii, sen kazandığın gibi kaybettin hiç ağlama.:queen:

Kutusunu pandaya gönder...... :queen::queen::queen:

Ne o cezalı mı ki sesi çıkmıyor?... :p:p:p

Abi bırak nesli tükensin, kutu mutu hiç bişi olmasa motive olur.:queen:

Yoo cezalı olsa başlık açar yönetim şöyle yönetim böyle derdi başlık görmedik demekki cezasız.:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Konuya damdan düşer gibi girmek olmasın ama kaçıncı sayfada şimdi hatırlamıyorum Halis türkiye sınırları içindeki bi otomobilde abs iptal düğmesi olan araba için iddaaya girdi :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuya damdan düşer gibi girmek olmasın ama kaçıncı sayfada şimdi hatırlamıyorum Halis türkiye sınırları içindeki bi otomobilde abs iptal düğmesi olan araba için iddaaya girdi :)

Neyse o da olur,çıkar bitane,benimle ortak olup o aracı bulana son sistem Abs,montaj dahil.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst