MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
arkadaşlar ben ikinci el de olacagım bana ulaşabilirseniz elimde 10 tane kadar bilet var elimden geleni yaparımm sizleri içeriye almaya çalışacağımm
bendeki bilet sayısı az olduğu için mazur görün

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).

benide alırmısın abi ben ilk defa gelecem fuara biletimde yok yeride bilmiyorum... :queen:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).

Fuarda görüşürüz. Şu an elimde 100e yakın bilet kaldı. Pazar günü olan buluşmada bileti olmayanlara verilecek.[/QUOTE]

üstad sana nerde ulaşabiliriz nerde oturuyon ? yakınmısın asya avrupa _?semt :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
arkadaşlar ben ikinci el de olacagım bana ulaşabilirseniz elimde 10 tane kadar bilet var elimden geleni yaparımm sizleri içeriye almaya çalışacağımm
bendeki bilet sayısı az olduğu için mazur görün

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).

güncelllll

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:19 ----------

Fuarda görüşürüz. Şu an elimde 100e yakın bilet kaldı. Pazar günü olan buluşmada bileti olmayanlara verilecek.

üstad sana nerde ulaşabiliriz nerde oturuyon ? yakınmısın asya avrupa _?semt :)[/QUOTE]

avrupa bahçelievler ulaşmak isteyenler için 0535 302 24 10 kemal.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
abiler kardeşler bilet bitti ama siz bana ulaşın orada gerisi sorun deil fuar alanına alırım sizleri..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuardaki gösteriler


dougie-lampkin-butlins.jpg

Ad / Soyad: Dougie Lampkin

Doğum Tarih / Doğum Yeri: 23.03.1976 / Silsden (İngiltere)
Silsden, İngiltere / Douglas, Isle of Man
Geçmiş: * 1991 - 2009 yılları arasında 5 indoors and 7 outdoors Dünya Şampiyonluğu




Freestyle dalında:

2612_custom_2.jpg

Ad / Soyad: Robert Naumann

Doğum Tarih / Doğum Yeri: 04.12.1982 / Lutherstadt Eisleben (Almanya)
İkametgah: Mansfeld (Almanya)
Geçmiş:

* 1993 yılından itibaren MX (Motocross)
* 2005 de FMX kariyerine ilk adım. En büyük başarı 2008 yılında IFMXF Almanya Şampiyonasında 5. lik
* 2010 Kings of Xtreme best Trick yarışmasına katılım

Yaptığı Hareketler: Bar Hop, BACKFLIP, Superman, Superman Seatgrab


Ad / Soyad: Gökhan Durmuş
Doğum Tarih / Doğum Yeri: 07.02.1977 / Hamburg (Almanya)
İkametgah: Fethiye
Geçmiş:

* 1999 yılından itibaren Motocross'a ilk adım.
* Türkiye Freestyle Şampiyonu
* Almanyada Motokros Yarışlarına katılım.
* Almanyada Freestyle Gösterilerine katılım.

Yaptığı Hareketleri: Cordova, Cliff Hanger, Heel Clicker, Superman Seatgrab, No Foot Can Can, Nothing
Stunt Dalında (Yer hareketleri):

PolatAlemdar2.JPG

Ad/Soyad: Arif Razgatlıoğlu (Tek Teker Arif), Adapazarı 10.06.1962

İkametgah: Alanya

Geçmiş:

* Motosiklette Türkiye'deki gelmiş geçmiş en iyi şovmen
* 1980 yılından itibaren profesyonel olarak gösteri yapıyor.

Yaptığı hareketler: Tek teker başta olmak üzere bütün yer hareketleri

toprak1.jpg

Ad/Soyad: Toprak Razgatlıoğlu - Alanya 16.10.1996

İkametgah: Alanya

Geçmiş:

* 5 yıldan beri babası ile birlikte tüm gösterilere katıldı ve motokros yarışçısı.
* 2009 yılında Türkiye pist şampiyonası c sınıfında birincilik
* 2008 yılında 80cc Türkiye Şampiyonu
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Bakırköyü bilen arkadaşlar deniz otobüsü iskelesinden CNR a kolay ve ucuz şekilde nasıl gidebiliriz?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Bakırköyü bilen arkadaşlar deniz otobüsü iskelesinden CNR a kolay ve ucuz şekilde nasıl gidebiliriz?

İskelenin hemen önünden 96T Havalanı-Taksim ekpress otobüsleri geçiyor. Çift biletli.
Cevizlik (hemen deniz otobüsü karşısındaki yolda göreceğin durak ismi) - İstanbul Fuar merkezi (CNR'ın durak ismi)

Detay için iettden hat detay haritası ve saatlerine bakmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
İskelenin hemen önünden 96T Havalanı-Taksim ekpress otobüsleri geçiyor. Çift biletli.
Cevizlik (hemen deniz otobüsü karşısındaki yolda göreceğin durak ismi) - İstanbul Fuar merkezi (CNR'ın durak ismi)

Detay için iettden hat detay haritası ve saatlerine bakmanı tavsiye ederim.

Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
standı ziyaret edecek olanlar bir kağıda nicklerini ve altlarına gercek adlarını yazarlarsa tanınmak ve diyalog kurmak kolay olur diye düşünüyorum...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Beyler cumartesi günü 6-7 kişi gelecez bizi kim içeri alıcak:p yada içerden kim davetiye cıkartıcak. Erhan abiye yazdım ama hala gelmedi buralara... :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
17
2010 Motosiklet Fuarı için davetiye arıyorum

CNR'da bu haftasonu yapılacak olan Motosiklet fuarı için davetiye temin edebileceğim bir yer biliyor musunuz?
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
Fuar dedikodusu...

bilet ücretleri fazla degilmi?

Geçen yıl bilet fiyatları 10Tl di. BU sene stant açmak isteyen çok firmada aşırı pahalı olduğu için vazgeçtiğini ve giyim ve benzeri aksesuar için fuarın amaca hizmet etmeyeceğini söylüyorlar. Aksesuar için Kadıköy' deki motosiklet aksesuarları satan mağazaları gezmek sırf bu amaçla fuara gelecek olanlar için daha mantıklı gözüküyor. Kendi mağazalarında % 30-40 civarında indirim yapacaklarını söylüyorlar. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

C.tesi erken saatte fuara gideceğim. Ankara' daki motor firmalarından bilet ayarlayabilirsem elimdeki fazlaları orada dağıtırım. Tanıdık olmadığına göre rast gele veririm artık, zaten oradaki herkes motorcu kardeşimiz dimi ama...:rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
yok artık!

slm herkese.bu motor fuarı girişi hafta içi 25 hafta sonu 30 tl imiş.telefon açıp öğrendim şok oldum.taa bodrumdan gelcem otobüs masrafı falan filan derken zor denk getirdim bide giriş için 30 tl veremem.kendime biletim var degiden çıktı ama kız arkadaşımın yok :S planlarım altüst olmak üzere.daha ucuza nasıl temin ederim bilen varsa sölesin lütfen.iyi günler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst