- Katılım
- 28 Tem 2009
- Mesajlar
- 186
taksimin neresindesin bilmiyorum ama e5e çıktığında soluğu sefaköyde alacaksın yol çok basit merak etme motoruna güven
bu arada bende uyanabilirsem pazar kahvaltıda görüşürüz diyorum, ama kendimi listeye ekleyecek akdar güvenemiyorum maalesef
İstanbula izmirden ucak ile geleceğim...konaklama adresim taksim dolayısı ile e- e giremem :cherry:
özel mesaj attım
cevapladım
İlk sayfada harita var arkadaşım.
o harita istanbulu bilmeyen bana cok bişi ifade etmedi acıkcası :wiinkk:
neyse fuarda gorusmek uzere diyorum...
hafta içi gelen olursa radyo moto standında olacağım beklerim...:rendeer: