- Katılım
- 8 May 2008
- Mesajlar
- 803
ne yaparsan yap ybr 125 işte...
ne yaparsan yap ybr 125 işte...
emin ol o motoru hayal eden binlerce genç var az paramı 3900 tl
ne yaparsan yap ybr 125 işte...
Modifiye dediğin budur işte.
Muhteşem bir çalışma.
Saçma sapan stickerlar yapıştırıp, altına renkli lambalar takıp modifiye yaptım sananlara sinir oluyorum.