arkadaşlar eleştiri yaparkende kantarın topuzuna dikkat , tahtaya yazacam bundan sonra eleştirenlerden biri far ampülü yada lastik basıncı ile ilgili soru sorarsa basıcam sıfırı ,
bugün bunu ortaya çıkararak başarıya ve sonuca ulaşan kişi yarın imkanları dahilinde daha büyük işler başarabilir. en azından o yolda gittiğini şimdiden belli ediyor.
bu gibi özgün çalışmaları desteklemeliyiz en azından kaliteli profesyonele yakın , modifiye konusunda gençlerin ufkunu açarsak lastik şeritlerinden ve sticerlerden öteye gidebiliriz
arkadaşı tebrik ederim.