Bir soru
Amortisörlerini en yumuşak ayarda kullanan varmı?
En yumuşak ayarda darbeleri emme kapasitesi nasıl bunu merak ediyorum.Bende yumuşak amortisör hastalığı var kaymak gibi amortisörü olsun isterim kullandığım aletin bunda da monoschok amortisör var acaba yumuşak da çukurulara karşı tepkisi nasıl?Çok salınım yapıyor mu?
Güzel yorumlarınız için teşekkürler. :rendeer:
İnşallah sizde en kısa zamanda CBF150 sahibi olursunuz.
Sorunuza gelince ben nerdeyse sürekli en sert pozisyonda kullanıyorum. Bazı yerlerde okuduğuma göre amortisör ne kadar sert olursa yol tutuşu o kadar artıyormuş.
O yüzden ayarlanabilen 3 konumdan en sert olanını seçiyorum.
Buna rağmen yoldaki ufak tefek çukuru, bozuk asfaltı vs. öyle çokda fazla hissettirmiyor. Ya da bn alışmışta olabilirim
Bu durumda bir de en yumuşak ayarda kullanılırsa dahada sakin bir sürüş olacağı kesin.
Ama lastiklerinde çok fazla önemi var. Orijinal gelen Durolar çok sert olduğu için olduğu gibi sürücüye aktarıyor yoldaki titreşimi vs.
Ama herhangi yumuşak hamurlu farklı bir lastik ile bu minimuma indirilebiliyor.
Tabi sürekli yumuşak ayarda kullanan birisinin fikirleride önemli.