Merhaba cbf ailesi,
uzaktan akrabanız sayılırım

yıllardır takip ediyorum, aldım alacağım derken sonunda askere gittim geldim ve düzenli bir işe girdim. Hergün 12km gidiş - 12km geliş 11dk yol tutuyor. Bu yol için günde 4 tl veriyorum. Paramı buna vermek yerine cbf150 almaya karar verdim.
1 - Cbf150 olsun çamurdan olsun
2 - Peşin almak yerine taksit taksit ödeyerek alabileceğim bir firma varmı arkadaşlar ?
3 - 0 'mı almalıyım yoksa 2.el mi ?
4 - aylık maaşımın bir kısmını motoruma ödemek istiyorum.
5 - ehliyetimi 2 yıl önce aldım sanırım pek hatırlamıyorum 2008 gibi bir tarihti. B+A2
6 - son aşamadayım arkadaşlar artık cbf150 için bir adım daha atmak istiyorum. Sabah akşam minibüs beklemek yoruyor beni.
7 - Yaş 23 , 180cm, 82kg motor için ideal sanırım.