Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CleanWork gerçekten güzel tanıtım olmuş. Tebrikler :cat:

Fakat motorun altnıdaki yazılara takıldım ben
Y.Kor.
A.Bag.
Y.Bag.
Bunlar ne demek oluyor ?

Yan Korumalık.
Arka Bagaj.
Yan Bagaj.

( sanirim böyledir :rendeer: )
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim birader bir keresinde yokuşta durmuş kalkış yapacak.Basıyo gaza tak motor stop ediyo.5-6 kere kalkış yapamayınca yanına gittim bi baktım ki sağ ayak frende , motor geri kaçmasın diye frene basıyo.Kalkış yaparken de ayağını frenden çekmeyi akıl edemiyo_Olur böle şeyler acemilikte :cherry:

Ben stop edince marj kilidimi nedir onu acmayı unutuıyorum surekli ama dun ve bu gun 60 km kadar yaptıum gayet zevkliydi tecrube oldukca daha iyi olcak halla tedirginilik var ama zamanla alışıcam ilk 500 km bitsin bir servis bakim edelim daha iyi olcak sanirim 100 km ye rahat cıkıyor ama sonrasini bilmiyorum sıkıştırmıyorum şimdilik zamanla yasıycaz gorcez.
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
Teşekkürler....
Arkadaşında Dediği Gibi
Yan koruma
Arka Bagaj
Yan Bagaj
Ses Sistemi
gibi bunların kısatması yazılar okunaklı olsun diye biraz kısaltım.
Biçok arkadaş profil yazmış bende bi değişiklik olsun dedim 2 saatimi aldı ama benimde hoşuma gitti :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bugün cbf ime takmış olduğum Qring zinciri 120 km kadar deneme fırsatım oldu ( dahada gezicektim ama hava yağmaya başlayınca hızlı bi şekilde dönüş yaptım :p ) sessiz çalışan cbf daha tatlı bi hal aldı , kesinlikle bariz bi seste azalma var farkediyorsunuz yani, imkanı olan arkadaşların normal zincir yerine Q ringli zincir almalarını tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Kendini sarj etmesi icin once bi clismasi lazimdi calisana kadar kan ter icinde kaldim 1.5 hafta kadar bsmayinca aku sfrlio kendini
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
lanet olsun hondaya insan ayak marşı koymazmı çalıstırana kadar canım çıktı bsırtımdaki gömlek terden ellenmiyordu suyunu sıksanız çıkardı emsali bir motor olsa 1 dk durmam satarım ama çalıstırıp gaza basınca gene kalbimi çaldı şerefsiz

Benim motosiklette 2 aydır yatıo ama haftada 1 marş yapardım.En son 3 gün önce tek marşta çalıştı.Dün yola çıkcaktm çalıştırmak 20 dkmı aldı.En son vitesi 3 e taktım verdim yokuş aşağı öylşe çalıştı.
Bİr sorum olacak motor çalışmıyorken gaz kolu çevrilirse motorun boğulması söz konusu mu? böyle bişey duymuştum. Bİzim komşuların çocuklarının işi olabilir bu:cherry: geliorm ki vites 1e takılmış,uzunlar açılmış,motor stop düğmesi kapalı
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bi ara havalar iyi soğumuştu samsunda. Akü bırakmıştı kendini :) Basarım marşa cık cık edip bırakıyordu. Sonra iman gücüyle iteleyip vurdurdum hemde birkaç kere. Nedeni ise soğuk havalara alışkın olmayan ben motor ısındı deyip bir köşede durayım dememle motorun stop etmesi. Neyse o hızla eve varıp motorun ciğerini pardon aküsünü söktüm ve sarj aletine taktım. Sonrasında ise havalar ısındı ve benim akü iş görüyor :)
Ama şunu söyleyeyim, hondanın alacağı olsun. İnsan kick start koymaz mı?
Bu ara kesinlikle akünüzü orjinal servisten almayın. Bir arkadaş demişti 95 TL :)
Ben hepsiburada.com a bakmıştım 35 tl ve kuru.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar acil yardım lazım h7 ile h4 arasında yuva büyüklüğü farkı var mı. cbf h7 mi h4 mi. her ikisi de oluyor mu. h4 uzun kısa olanı da var sadece kısa olanı da var.

bir de 4.3k xenon mu alalım 8 k xenon mu. benim balast yandı yenisi alınacak bugün karanlıkta kaldım

geçen yazıldı ama bir karalayın yine
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
18
CBF 150 Kullanıcılarına Selam,
Ben de yakında aranıza katılmayı düşünüyorum. Uzun zamandır kurduğum motosiklet hayallerini yakında gerçekleştirmeyi umuyorum. Hatta bu ayın sonundaki motosiklet fuarını bekliyorum. Acaba fuarda motosiklet veya güvenlik ekipmanlarında fiyatsal bir avantaj olur mu? Göreceğiz. Genelde fuarlardan sonra fiyatlar veya vergiler yükselir mi ne dersiniz. Mostosikleti alıp ekipmanlar için mi fuara gitsem?
Bu aralar Motosiklet konusunda epey kaynak okudum hatta CBF 150 kullanım klavuzunu bile okudum :) Eğitimin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Honda'nın GSE mi gitmeli, özel ders mi almalı karar veremedim. Tecrübem yok denecek kadar az ve motosiklet kullanıcısı bir arkadaşım da yok. Bilmem yakındaki arkadaşlar gezilerine beni dahil etme konusunda ne kadar istekli olurlar. Bazı üyelerin yazılarından anladığım kadarıyla yakınlarımda MT üyeleri de var ama hiç tanımadığım için beraber gezi talep etmeye de çekiniyorum.
Hem CBF 150, hem güvenlik ekipmanlarını alırken hem de acemilik sürecinde geziler konusunda yardımcı olmak isteyen olur mu arkadaşlar?
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Merhaba cbf ailesi,

uzaktan akrabanız sayılırım :) yıllardır takip ediyorum, aldım alacağım derken sonunda askere gittim geldim ve düzenli bir işe girdim. Hergün 12km gidiş - 12km geliş 11dk yol tutuyor. Bu yol için günde 4 tl veriyorum. Paramı buna vermek yerine cbf150 almaya karar verdim.

1 - Cbf150 olsun çamurdan olsun
2 - Peşin almak yerine taksit taksit ödeyerek alabileceğim bir firma varmı arkadaşlar ?
3 - 0 'mı almalıyım yoksa 2.el mi ?
4 - aylık maaşımın bir kısmını motoruma ödemek istiyorum.
5 - ehliyetimi 2 yıl önce aldım sanırım pek hatırlamıyorum 2008 gibi bir tarihti. B+A2
6 - son aşamadayım arkadaşlar artık cbf150 için bir adım daha atmak istiyorum. Sabah akşam minibüs beklemek yoruyor beni.
7 - Yaş 23 , 180cm, 82kg motor için ideal sanırım.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Merhaba cbf ailesi,

uzaktan akrabanız sayılırım :) yıllardır takip ediyorum, aldım alacağım derken sonunda askere gittim geldim ve düzenli bir işe girdim. Hergün 12km gidiş - 12km geliş 11dk yol tutuyor. Bu yol için günde 4 tl veriyorum. Paramı buna vermek yerine cbf150 almaya karar verdim.

1 - Cbf150 olsun çamurdan olsun
2 - Peşin almak yerine taksit taksit ödeyerek alabileceğim bir firma varmı arkadaşlar ?
3 - 0 'mı almalıyım yoksa 2.el mi ?
4 - aylık maaşımın bir kısmını motoruma ödemek istiyorum.
5 - ehliyetimi 2 yıl önce aldım sanırım pek hatırlamıyorum 2008 gibi bir tarihti. B+A2
6 - son aşamadayım arkadaşlar artık cbf150 için bir adım daha atmak istiyorum. Sabah akşam minibüs beklemek yoruyor beni.
7 - Yaş 23 , 180cm, 82kg motor için ideal sanırım.

Öncelikle hoşgeldin :)

12+12km hangi semtler arası git gel yapacaksın? Merak ettim. 11 dk. kısa bir mesafe sanırım ulus-kızılaya girmiyorsun.
bende günlük 17km gidiş 17km geliş yapıyorum. Tek gidiş yarım saatten az sürmüyor. (Etlik-Çankaya arası)

Ankaranın hangi semtindesin?

1 - yok çamurdan olmasın. Bordo renk olsun :p
2 - Bu tip bir firma sanırım yok. Honda Efe kredi kartına taksit yapıyor ama sıfır alman gerekiyor.
3 - kesinlikle bence ikinci el almalısın. CBF150'nin sıfır fiyatı çok uçtu. Yanlış bilmiyorsam 4140+plaka. Ama ikinci el alırsan 2,5 - 3 arasına temiz bişeyler illaki çıkar karşına.
4 - Honda Efe haricinde biraz zor.
5 - Vitesli motor tecrüben varmı? Daha önce motorun varmıydı?
6 - İnşallah en kısa zamanda gönlüne göre bir cbf150 bulabilirsin.
7 - Ebatlar gayet uygun. :)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Öncelikle hoşgeldin :)

12+12km hangi semtler arası git gel yapacaksın? Merak ettim. 11 dk. kısa bir mesafe sanırım ulus-kızılaya girmiyorsun.
bende günlük 17km gidiş 17km geliş yapıyorum. Tek gidiş yarım saatten az sürmüyor. (Etlik-Çankaya arası)

Ankaranın hangi semtindesin?

1 - yok çamurdan olmasın. Bordo renk olsun :p
2 - Bu tip bir firma sanırım yok. Honda Efe kredi kartına taksit yapıyor ama sıfır alman gerekiyor.
3 - kesinlikle bence ikinci el almalısın. CBF150'nin sıfır fiyatı çok uçtu. Yanlış bilmiyorsam 4140+plaka. Ama ikinci el alırsan 2,5 - 3 arasına temiz bişeyler illaki çıkar karşına.
4 - Honda Efe haricinde biraz zor.
5 - Vitesli motor tecrüben varmı? Daha önce motorun varmıydı?
6 - İnşallah en kısa zamanda gönlüne göre bir cbf150 bulabilirsin.
7 - Ebatlar gayet uygun. :)

1 - bordo veya siyah olabilir evet : )
2 - honda efenin yerine gitmiştim ama arabayı götürmüştüm sanırım motor için ayrı bir zaman gitmeliyim fakat kendime pek güvenmiyorum, giderim etkilenirim motorlardan almadan çıkmam : D
3 - ikinci elde max. 3000 TL düşünüyorum
4 - senet ile alabilirmiyim ki acaba ?
5 - vitesli motor tecrübem yok, scooter kullandım 1 kere , onuda ehliyet sınavında.
6 - bu son madde hayatımdaki cbf150 aşkı için son kavuşma maddem olsun : )

CBF150 almak istiyorum :pr: :)

Ankara Gölbaşı 'nda oturuyorum, işyeri balgat 'ta.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
26
ben aslında motorumdan memnunum (yerli bir marka) ama cbf 150 almak istiyorum ama hiçbir firma ve ya kullanıcı takasa veya almaya yanaşmıyor nasıl yapıcam da cbf alacağım ben de bu forma cbf hakkında bir yorum yapacagım bilemiyorum
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
1 - bordo veya siyah olabilir evet : )
2 - honda efenin yerine gitmiştim ama arabayı götürmüştüm sanırım motor için ayrı bir zaman gitmeliyim fakat kendime pek güvenmiyorum, giderim etkilenirim motorlardan almadan çıkmam : D
3 - ikinci elde max. 3000 TL düşünüyorum
4 - senet ile alabilirmiyim ki acaba ?
5 - vitesli motor tecrübem yok, scooter kullandım 1 kere , onuda ehliyet sınavında.
6 - bu son madde hayatımdaki cbf150 aşkı için son kavuşma maddem olsun : )

CBF150 almak istiyorum :pr: :)

Ankara Gölbaşı 'nda oturuyorum, işyeri balgat 'ta.
Motoru aldığın zaman tecrübe zaten kazanıcaksın :) Senet derken peşin fiyatına yapıyorlar bildiğim galeriler.Bi miktar nakit üstü senet. Veya ikinci eldede kredi kartına taksit gibi imkanlar var:cat:
 
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
5
ya bu resimleri görünce nerdeyse aglıcam benimkini çaldılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

daha neniyememiş tim
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Motoru aldığın zaman tecrübe zaten kazanıcaksın :) Senet derken peşin fiyatına yapıyorlar bildiğim galeriler.Bi miktar nakit üstü senet. Veya ikinci eldede kredi kartına taksit gibi imkanlar var:cat:

hmm, en iyisi para biriktirip almak gibi geliyor, buda en erken 4-5 ay demek. Şimdi nakit üstü senette olabilir iyice bir araştırayım. Ankarada satılık cbf 'leri araştırıyorum :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Yazılan şeyleri okuyorum da siz mükemmelsiniz:)

Ben böyle bi dostluk,arkadaşlık ortamı görmedim.Topic'in o kadar güzel bi havası var ki ,çok güzel, sıcak ,büyük bi aile ortamı oluşturmuşsunuz.

Tek kelimeyle muhteşemsiniz.Uzun sürelerdir bende bu topic'i takip ediyorum ve bu motoru almak istiyorum ancak işlerimizin dengesizliğinden ve krizden sıyrılmaya çalışan ufak bi firmamızı ayakta tutabilmek için şu anda bu motoru alabilecek lüksüm yok.Ama aklımın hep bi köşesinde cbf 150'me kavuşacağım umudu var.Bu süreç çok uzun sürmeyecek bunu biliyorum.

İnş motorumu alacağım zaman zaten buralara gelip sürekli fikir alışverişinde bulunup başınızı ağrıtıcam. 2. elini almayı düşünüyorum ve temizini bulmak konusunda gerçekten sizlerin yardımına ihtiyacım olacak.O gün gelip buradan o güzel haberi verebilmek için sabırsızlanıyorum dostlarım.

En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...



ya bu resimleri görünce nerdeyse aglıcam benimkini çaldılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

daha neniyememiş tim


Hocam üzüldüm böyle bi motoru çaldırmak eminim çok acı vermiştir.ALLAH'ından bulsun çalan ne diyim:pr: Ne insanlar var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

Bir soru:)

Amortisörlerini en yumuşak ayarda kullanan varmı?

En yumuşak ayarda darbeleri emme kapasitesi nasıl bunu merak ediyorum.Bende yumuşak amortisör hastalığı var kaymak gibi amortisörü olsun isterim kullandığım aletin bunda da monoschok amortisör var acaba yumuşak da çukurulara karşı tepkisi nasıl?Çok salınım yapıyor mu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst