28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
abi her topıge yazdım kahvaltı duzenlemek ısteyen varmı gıbısından ses seda cıkmadı :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-Asubayah+1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-deli mavili
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim
59-d3niz
60-ilhan1154 +1
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi her topıge yazdım kahvaltı duzenlemek ısteyen varmı gıbısından ses seda cıkmadı :D

sen dogru zaman da dogru yerdesin kardeşim görüşmek üzere:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

konunun bu kadar gec acılcagını tahmın etmemıstım (=

önemli olan akılda kalmaksa zaman dogru:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:14 ----------

1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-Asubayah+1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-deli mavili
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim
59-d3niz
60-ilhan1154 +1

61.. ROMEO .YU unutmayalım:queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Ben de gelmek istiyorum arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa, pek tanımıyorum kimseyi yalnız bırakmazsınız di mi bi köşede tek başıma :cat:
hacısayid'i düğün salonuna çeviricez anlaşılan :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
kesin gelıcem dıye bırsey soylemıs olmıyımde ,tum parcalarım hazır ancak hala kuralkandan gosterge panelı beklemekteyız . 11gün içerisinde gelır heralde kesin gelirse bende kesın aranızda olucam....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Ben de gelmek istiyorum arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa, pek tanımıyorum kimseyi yalnız bırakmazsınız di mi bi köşede tek başıma :cat:
hacısayid'i düğün salonuna çeviricez anlaşılan :mrgreen:

tek başına kalmazsın kardeşim bu kahvaltı bitmez fuar saatı bıter ben size söyliiiim
:queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Var ona benzer bir şeyler ama mt standının önunde yanı fuarda :queen::queen::queen:

ucak kaçta geliyorsa bildir araba göndereyim usta sana:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 ----------

Belki de fuarı c.tesi gezmek daha mantıklı olur :) pazar günü noolacağı belli diil baksanıza, zaten pazar akşamı daha erken kapanıyo fuar

bu kadroyu cumartesi göremessin birde öyle düşün mankeni her zaman görürsün :queen:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
yer çok ters değilmi:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------

1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-ilhan1154 +1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-d3niz
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim

listeyi düzelttim buradan devam edin:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yer çok ters değilmi:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------

1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-ilhan1154 +1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-d3niz
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim

listeyi düzelttim buradan devam edin:cat:

usta gecen senede sorun olmadı güzergahta:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
oha bize kahvaltı kalmaz.. evden tedarikli geleyim bari bi sefertası hazırlıcaz artık..
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
geçen taksim meydanda radara girmişsin sabahın köründe.. arkadaşlar söledi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst