28/02/2010 Pazar FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Sefaköy Hacısayid'te

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
benim adımı kim yazdı :silent:
allahın delisi sen nereye gidiyorsun, fuarda stantın başında kim bekleyecek, bunların kahvaltısı 12de biter.
arkadaşlar deli mavili+asubayah fuarda OKTAY MOTOR 2. el bölümünde mt ile karşılıklı stantlardayız, kahvaltıda kalbimiz sizinle :rendeer: sizi fuarda bekliyor olacağız, herkeze benden motosiklet:p

Bilinmez ama yazmışlar :) Fakat sizde bizimlesiniz :wiinkk: Her daim
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın arkadaşlar bensiz olurmu hiç,bende geliyorum,şişli-mecidiyeköyden kalkış yapacağım,gelecek arkadaş varsa 0506 595 77 16 telnomdur irtibat kurabiliriz
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep den 2 kişi kahvaltıda olacagız

AYDEMİR
AYINTAPLI

listeye eklersenız sevınırım
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Pazar günü fuar açılışı saat 09:30 kapanış 19:00, kahvaltıya gelemeyeceğim MT standında görüşürüz.
Buluşmaya gelenlerde fuar davetiyesi olmayanlara davetiye temin edilecektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
beni kim yazdı yahu :p ben nasıl gelcem benim aracım yok biseyim yok :( neyse insallah bir yolunu bulup gelirim gelemezsemde fuar alanında olurum pazar günü mutlaka :cat:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
geçen sene muhteşem geçmişti benim sıpada oradaydı kucaktan hiç inmedi ablaların :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Tam bizide ekleyin diyecektim ki eklemişsiniz bile teşekkürler :mrgreen: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sayın arkadaşlar bensiz olurmu hiç,bende geliyorum,şişli-mecidiyeköyden kalkış yapacağım,gelecek arkadaş varsa 0506 595 77 16 telnomdur irtibat kurabiliriz

listeye ekledim ismini :wiinkk:

Gaziantep den 2 kişi kahvaltıda olacagız

AYDEMİR
AYINTAPLI

listeye eklersenız sevınırım

baklava getirecekmisiniz :p


geçen sene muhteşem geçmişti benim sıpada oradaydı kucaktan hiç inmedi ablaların :rendeer:

bu senede ufaklıgı bekliyoruz :wiinkk:

[/COLOR]
Pazar günü Sefaköy Hacı Sayid teyim bende.
Bulabilirsem tabi orayı :)

adın listede yer aldı bile :wiinkk:

1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-Asubayah+1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-deli mavili
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-??
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
bir hacısayidde mt olarak açalım baksanıza :D pazar günü hasılatı kaldırdı:D boş yer bulmak zor olacak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------

bende ucakla gelicem zaten:mrgreen:

uçağa heç binmemiştim :D bir tur verebilirmisin
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gecen sene hacı sayıdde ilk tanişmalarımız olmuştu sızlerle dolayısıyle bu tam bir yıl oluyor demek inşallah nice senelere hep beraber böyle güzelliklerle bir arda oluruz .
tanışmamızın şerefine caylar benden :cherry:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
benim adımı kim yazdı :silent:
allahın delisi sen nereye gidiyorsun, fuarda stantın başında kim bekleyecek, bunların kahvaltısı 12de biter.
arkadaşlar deli mavili+asubayah fuarda OKTAY MOTOR 2. el bölümünde mt ile karşılıklı stantlardayız, kahvaltıda kalbimiz sizinle :rendeer: sizi fuarda bekliyor olacağız, herkeze benden motosiklet:p

SELÇUK abi OKTAY abiye söyleriz,
biraz bakar standa ne olacak gelirsiniz kahvaltıya...:queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
o gün için hacı sayıd de alt ve üst kat bize ait olacak onun şiçin kalabalığız yer sorunu olurmu dıye bır sorun olmayacak ve motosıkletlerımızı park edeceğimiz boş bır ara var orayı kullanacağız dolayısı ile park sorunuda yok arkadaşlar bılgınıze ayrıca bunu büyük harflerle yazacağım FUAR DAVETIYESİ SORUNUMUZ YOK YETERINCE VAR RAHAT OLUN
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
seni ve birde kel arkadaş var ikinizi tanımayı bende çok istiyorum..

ben de seni tanıyacam riki martin kılıklı herif:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------

bir hacısayidde mt olarak açalım baksanıza :D pazar günü hasılatı kaldırdı:D boş yer bulmak zor olacak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------



uçağa heç binmemiştim :D bir tur verebilirmisin

tavsiye etmem benim misafirim olabilir:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

listeye ekledim ismini :wiinkk:



baklava getirecekmisiniz :p




bu senede ufaklıgı bekliyoruz :wiinkk:

[/COLOR]

adın listede yer aldı bile :wiinkk:

1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-Asubayah+1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-deli mavili
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-??

maşallah şindiden ne beklediniz bü güne kadar sesiniz cıkmadı demezler mi adama:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst