- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 5,150
- Konu Yazar
- #61
benim adımı kim yazdı :silent:
allahın delisi sen nereye gidiyorsun, fuarda stantın başında kim bekleyecek, bunların kahvaltısı 12de biter.
arkadaşlar deli mavili+asubayah fuarda OKTAY MOTOR 2. el bölümünde mt ile karşılıklı stantlardayız, kahvaltıda kalbimiz sizinle :rendeer: sizi fuarda bekliyor olacağız, herkeze benden motosiklet![]()
Bilinmez ama yazmışlar