abi her topıge yazdım kahvaltı duzenlemek ısteyen varmı gıbısından ses seda cıkmadı![]()
dogru adresi buldun yani sonunda![]()
abi her topıge yazdım kahvaltı duzenlemek ısteyen varmı gıbısından ses seda cıkmadı![]()
konunun bu kadar gec acılcagını tahmın etmemıstım (=
1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-Asubayah+1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-deli mavili
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim
59-d3niz
60-ilhan1154 +1
Ben de gelmek istiyorum arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa, pek tanımıyorum kimseyi yalnız bırakmazsınız di mi bi köşede tek başıma :cat:
hacısayid'i düğün salonuna çeviricez anlaşılan :mrgreen:
tek başına kalmazsın kardeşim bu kahvaltı bitmez fuar saatı bıter ben size söyliiiim
:queen:
listeye ekledim ismini :wiinkk:
Baklava getirecekmisiniz![]()
tejrube başka bişe canım:rendeer::queen:
Var ona benzer bir şeyler ama mt standının önunde yanı fuarda :queen::queen::queen:
Belki de fuarı c.tesi gezmek daha mantıklı olurpazar günü noolacağı belli diil baksanıza, zaten pazar akşamı daha erken kapanıyo fuar
1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-ilhan1154 +1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-d3niz
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim
listeyi düzelttim buradan devam edin:cat:
yer çok ters değilmi:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------
1- avkan65
2- Korkut250 +1
3- KyCd
4- STeReO
5- Kadir_3483 + ?
6- Akileos
7- Oğlumve ben
8- Arjantinli69
9- whampir19
10-poyraz06
11-peoples
12-Şerif
13-Askon+1
14-Uğur Volkan
15-Akileos
16-Arwen
17-Hanedan
18-Kuyu cadısı
19-Hasan pınar
20-E.M:R.E
21-Banu
22-Ünal Türkyazıcı
23-Karaşahin
24-Hell24
25-Aparat+1
26-yt_servan
27-Ayfer
28-Turgay
29-Ömer+1
30-Hlmyk85
31-Ümmet Pertikan
32-Trhakan + Florence
33-Osbourne
34-Canercalaman
35-Bygrm
36-GKN
37-Ninjet
38-Jeopardy
39-ilhan1154 +1
40-Edii
41-emin arıkoğlu
42-Dalyan
43-d3niz
44-Serseri
45-Fenerist
46-RoMeO
47-0081yavuz
48-kelon(motorum servsten çıkarsa ordayım)
49-evraim
50-euro79
51- GSXRR ve CihannRR
52-ortadadogulu
53-by_dengesiz
54-AYDEMİR
55-AYINTAPLI
56-kazurat
57-sularseller
58-evraim
listeyi düzelttim buradan devam edin:cat:
usta gecen senede sorun olmadı güzergahta:rendeer:
ucak kaçta geliyorsa bildir araba göndereyim usta sana:queen:
eyvallah gürkan kardeş hemde gönderırsın MT stantının önunde sana torpıl gececem söz :queen::queen::queen::queen:
geçen taksim meydanda radara girmişsin sabahın köründe.. arkadaşlar söledi..