S1000RR Buz üzerinde - MAX BMW

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzlemiştim,yanlız bu balıkları düşünen yok,gölün altındalar üstlerinde acayip birşey, rahatsız olmazlar mı:queen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
GÜZEL LASTİK YAPMIŞLAR FAKAT MOTOR BUZUN üstünde çok fazla tank slapping e yakalanıyor.. tekerleğin yalpalamasından gördüğüm kadar..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
süper olmuş yapıyorlar işte adamlar bız daha yenı lastık alamazken :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
videoyu açamadığım için sorun yok
yorumda yapamıyorum (=

çalışıyor olmanın farkı
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Buz bitince ne oluyor, yani asfaltda nasıl gidecek :cyclopsan her seferinde lastikmi değiştirecek :mrgreen:
Zincir tak daha iyi, takıp sökmesi daha kolay olur :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst