Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba

Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
20
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba çünkü motosikletim yaklaşık bir sene önce çalındıktan sonra forumlara pek katılımcı oldmadım ve dışardan takip ettim ve motosikletim apache 150 idi çalındı ve bulunamadı şimdi tekrar motosiklet almak istiyorum 1300 km istanbul trafiğinde tecrubem var ve gönlümde cbf 600 var sizce bu motosiklet bana büyük mü gelir? (hondanın güvenli sürüş eğitimini alımayı planlıyorum)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Tekrar hos geldin ufak bi egitimden sora cbf 600 de zorlanacagini pek sanmiyorum
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin madem takip etmişsin uzaktan,şimdi de yakından takip et.
Kendi modelini kendin seç.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Öncelikle geçmiş olsun, damdan düşeni istiyorsan burada:pale:
gelelim apaçi gitti, 600 lükbişey alayım mı soruna:)
Tecrübeni bilmiyorum, tarzını bilmiyoruz, kullanımamacını bilmiyoruz (tahminen ihtiyaç değil ama hobi? Aksi taktirde motor almak için 1 sene beklemezdin??)

Bence, 600 lük aletler günlük ve hafta sonu acık dolaşıp stress atayım demek için fazla:) 250 lik iyi bir makine bence sorunların çoğunu çözecektir:cat::cat:
Tercihin her ne olursa, kazasız belasız sürüşler:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Arkadaş,

Öncelikle geçmiş olsun, damdan düşeni istiyorsan burada:pale:
gelelim apaçi gitti, 600 lükbişey alayım mı soruna:)
Tecrübeni bilmiyorum, tarzını bilmiyoruz, kullanımamacını bilmiyoruz (tahminen ihtiyaç değil ama hobi? Aksi taktirde motor almak için 1 sene beklemezdin??)

Bence, 600 lük aletler günlük ve hafta sonu acık dolaşıp stress atayım demek için fazla:) 250 lik iyi bir makine bence sorunların çoğunu çözecektir:cat::cat:
Tercihin her ne olursa, kazasız belasız sürüşler:rendeer:

muzaffere kesinlikle katılıyorum...

hoşgeldinim ise ayrı :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
20
verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim motosikleti hobi amaçlı kullanacağım tarz olarak endro ve naked seviyorum tecrübem ise tvs apache 150 ile 1300 km şehir içi otoyol karışık
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:)
muzaffere kesinlikle katılıyorum...

hoşgeldinim ise ayrı :wiinkk::rendeer:

Yürekçe arkadaş:cat:

Ben şeyi düşünüyorum, çoğumuz kısıtlı bütçelerimiz ile ve 150-250 cc lik canavarlarımız sayesinde ne maceralar, ne geziler, ne güzel şeyler yaşadık-yaşıyoruz. Keşke paralarımız yeterli olsada, bir tane 1000 lik race, 1 tane 2zamanlı 250 lik cross, 1 tane 1600 lük harley, 1 tane 50 lik Velosolex....

ne şaane olur du yaav
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst