Bir saniye hata ve kaza...

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Eleman cok süratli..
Basliktada yazildigi gibi..
Cok süratli ve bu yüzden yolun bittigi nokta...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu direksiyon kilitlenmiş işte buji meme yapmışmış peh! Resmen direksiyon kilitlenmiş :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Gidon çevirmemiş yorumuna bayıldım adam ne kullanıyor ne hızda yatmış viraj almaya çalışıyor gidonu çevirmemiş diyenler var bravo valla:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Girdigi viraj için hızı yuksek. Once viraja gore fazla yatıyor. Viraj biraz açılıp tekrar kapanıyor. Hızı fazla oldugu için yolu bu hafif kıvrımına bile yatamıyor.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
adam normal bir şekilde viraja giriyor
sonra heyt be manzaraya bak burda ne mangal yapılır derken vespa sürüş pozisyonuna geçiyor ve çayır çimen geze geze ooo diyerek çimenlerın ıcınde buluyor kendını
dedıgınız gıbı ne vıraj sert nede hız fazla daldı gitti galıba


95 yerine 98 oktan benzın kullandıgı ıcın vıraja gırememıs olabılırmı :p
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
videoyu çekenin ardından diğeri yola göre çok yüksek suratte geliyor ve sanırım ilk defa geçtikleri o yolda, yolun acemiliği neticesi çime giriyor ,video kaydı yapan diğer motorda iyi yırtmış oda az daha giriyormuş o çime ,tamamen izledikleri yolun acemisi bunlar o yoldan bir kaç sefer geçen bu tür hataya düşmez bence

aynen katılıyorum hız yüksek
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
adam normal bir şekilde viraja giriyor
sonra heyt be manzaraya bak burda ne mangal yapılır derken vespa sürüş pozisyonuna geçiyor ve çayır çimen geze geze ooo diyerek çimenlerın ıcınde buluyor kendını
dedıgınız gıbı ne vıraj sert nede hız fazla daldı gitti galıba


95 yerine 98 oktan benzın kullandıgı ıcın vıraja gırememıs olabılırmı :p

usta olayı çözmüşşünsen birazda karnı açsa kesin öle olmuştur katılıyorum:cat::cat:

ama meme buji de yapmış olabilir:queen::queen:

allah bu sitede ve sitede olmayan kimseye kaza vermesin
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben orda gidonun dönmeyeceğini bilecek kadar biliyorum ama sizin hiç bilmediğiniz bu yazdıklarınızla acık ve net ortada sanırım:cat:

Sen neyi bilip bileceğimi yargılayacağına kendi fikrini söylesen tepki almazsın,reyting peşindesin çünki.:p

Döndürmemek diye bir seçeneği de yok, bunu küpe yap bir yerde çıkacak karşına:wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Sen neyi bilip bileceğimi yargılayacağına kendi fikrini söylesen tepki almazsın,reyting peşindesin çünki.:p

Döndürmemek diye bir seçeneği de yok, bunu küpe yap bir yerde çıkacak karşına:wiinkk:

Siz viraj almayı bitek benim bildiğimi yargılayabiliyosunuz ya ayrıca yanlış bilgi vermektense hiç bişey söylememeyi tercih ederim:wiinkk:

Tepki aldığımıda nerden çıkardığınızı çok merak ediyorum gidon döndürmekle ilgili tek yorum yapanda siz değilsiniz sizden alıntı yaparakda yazmadım neden bitek siz üstünüze alınıp direk yorum yaptınız onu hiç bilmiyorum yarası olan gocunur demek istemiyorum son olarakta bu sitede beni çok insan tanır ve reyting peşinde olmayacak birisi olduğumu sizden çok daha iyi bilirler emin olun:bounce:

Bigün bunu deneyelim size o adamın altındaki motordan verelim yoluda uydururuz bütün masraflar bana ait kaza yapan motor sizin hastane masraflarınız ne varsa bakalım gidonu döndürebiliyomusunuz döndürebilirseniz ne oluyo yada:silent:

Muhtemelen yaşınız benden büyüktür ama ne bu sitede nede hayatımda sırf insanların yaşı benden büyük diye saygı göstermedim çünkü benden yaşça büyük olup hiç bişey bilmeyen yada benden çok küçük olupda benden kat kat bilgili insanlarla karşılaştım o yüzden bunu kişisel bi mesele haline geitrmeyin kendinize:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz viraj almayı bitek benim bildiğimi yargılayabiliyosunuz ya ayrıca yanlış bilgi vermektense hiç bişey söylememeyi tercih ederim:wiinkk:

Tepki aldığımıda nerden çıkardığınızı çok merak ediyorum gidon döndürmekle ilgili tek yorum yapanda siz değilsiniz sizden alıntı yaparakda yazmadım neden bitek siz üstünüze alınıp direk yorum yaptınız onu hiç bilmiyorum yarası olan gocunur demek istemiyorum son olarakta bu sitede beni çok insan tanır ve reyting peşinde olmayacak birisi olduğumu sizden çok daha iyi bilirler emin olun:bounce:

Bigün bunu deneyelim size o adamın altındaki motordan verelim yoluda uydururuz bütün masraflar bana ait kaza yapan motor sizin hastane masraflarınız ne varsa bakalım gidonu döndürebiliyomusunuz döndürebilirseniz ne oluyo yada:silent:

Muhtemelen yaşınız benden büyüktür ama ne bu sitede nede hayatımda sırf insanların yaşı benden büyük diye saygı göstermedim çünkü benden yaşça büyük olup hiç bişey bilmeyen yada benden çok küçük olupda benden kat kat bilgili insanlarla karşılaştım o yüzden bunu kişisel bi mesele haline geitrmeyin kendinize:cat:

Sen motoru yatırıp dönmekten bahsediyorsun ben de mutlaka gidon döner diyorum,herkeze veya bana sataşan sensin ve cevabını aldın, daha ne konuşuyorsun.
Mesajında millete sataşmaktan öte bir bilgi vermeden,fikir sürmeden mesaj yazdın ve aldın cevabını o kadar.:farao:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Sen motoru yatırıp dönmekten bahsediyorsun ben de mutlaka gidon döner diyorum,herkeze veya bana sataşan sensin ve cevabını aldın, daha ne konuşuyorsun.
Mesajında millete sataşmaktan öte bir bilgi vermeden,fikir sürmeden mesaj yazdın ve aldın cevabını o kadar.:farao:

Valla size hiç bişey demiyorum hocam ama şunu bilin istiyorum nice motorhocası yazıpda commuter motora cruiser diyerek yada bu gibi gidon çevirme örnekleriyle umarım yeni gelen birini etkileyipde yanlış bi hatayla başına bi iş gelmesine yol açmazsınız:farao:

Bu gibi isterik hareketlerlede gelmeyin yok millete sataşan benmişimde cevabımı almışımda kendinizi gülünç durumada düşürmeyin çünkü gerçekten komik davranışlar bunlar:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla size hiç bişey demiyorum hocam ama şunu bilin istiyorum nice motorhocası yazıpda commuter motora cruiser diyerek yada bu gibi gidon çevirme örnekleriyle umarım yeni gelen birini etkileyipde yanlış bi hatayla başına bi iş gelmesine yol açmazsınız:farao:

Bu gibi isterik hareketlerlede gelmeyin yok millete sataşan benmişimde cevabımı almışımda kendinizi gülünç durumada düşürmeyin çünkü gerçekten komik davranışlar bunlar:wiinkk:

Abuk sabuk konuşma, sen kimsin beni burada yargılayıp saçma sapan commuter-cruiser muhabbetini öne sürüyorsun,ilk motosiklet cruiser Suziki Gn 125 önermiştim onu geçiyor bir de sahte laflar bunlar,bulaşık gibisin git işine.:farao:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Abuk sabuk konuşma, sen kimsin beni burada yargılayıp saçma sapan commuter-cruiser muhabbetini öne sürüyorsun,ilk motosiklet cruiser Suziki Gn 125 önermiştim onu geçiyor bir de sahte laflar bunlar,bulaşık gibisin git işine.:farao:

Hiç bi zaman yapmadığım gibi şuanda yazdığınız bu "abuk sabuk" yada "bulaşık" kelimelerine sizin yaptığınız gibi seviyemi düşürerek cevap vermicem:cat:

Tek yapıcağım bi ara forumda engelleme diye bi seçenek vardı eğer hala varsa ilk defa sizin için kullanıcam sizede temennim bu şekilde devam etmeyin fark ettiyseniz iki medeni insan gibi tartışamadık bile:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç bi zaman yapmadığım gibi şuanda yazdığınız bu "abuk sabuk" yada "bulaşık" kelimelerine sizin yaptığınız gibi seviyemi düşürerek cevap vermicem:cat:

Tek yapıcağım bi ara forumda engelleme diye bi seçenek vardı eğer hala varsa ilk defa sizin için kullanıcam sizede temennim bu şekilde devam etmeyin fark ettiyseniz iki medeni insan gibi tartışamadık bile:farao:

Aman sen seviyeni bozma,tek savunacağın yanın o,bir de üslup falan dersin şimdi:p
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
bir anlık dalgınlık virajin çikişina değilde çarpicaği alana bakmış ve oraya doğru gitmiş hepsi bu :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst