Bir saniye hata ve kaza...

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elbette basit olacaktı, zekana göre yazdım :bounce:

ÖZER abinin yazdığı topicte söz vermiştim. "tartışmayacağım, provakasyona gelmeyeceğim"

İkiniz de provakatörsünüz,bu iki kelime bile çok ya:wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
nacizane :

Yazıktır

Size Söyleyecek, Birkaç Sözüm Var
Duyup Tutmazsanız, Size Yazıktır
Bu Yola Girmesin Hey Hey Fesat Fitnekâr
Lekelenir Adımız, Bize Yazıktır.

Hakikat Şehrine Girmemiş İsen
Ledunî İlmini Çözmemiş İsen
Canını Canana Hey Hey Sunmamış İsen
Ona Söylemeyin Söze Yazıktır

Her Ağızdan Çıkan Söze Kanarsan
Kerkez* Gibi Her Bir Leşe Konarsan
Ecel Gelir Murdar Kelbe* Dönersen
Ona Kefen Sarmayın Beze Yazıktır

Meluli’yim, Yardan Yaylaya Bakma
Ahd-u Peymanını Elden Bırakma
Körlerin Önünde Hey Hey Çıranı Yakma
Görmezler Işığı Canım Gaza Yazıktır

Meluli

artık denk değiliz bundan kerri...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst