- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elbette basit olacaktı, zekana göre yazdım :bounce:
ÖZER abinin yazdığı topicte söz vermiştim. "tartışmayacağım, provakasyona gelmeyeceğim"
İkiniz de provakatörsünüz,bu iki kelime bile çok ya:wiinkk: