- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1,001
tamm abi saolasın sende olmasan bu forum çalışmayacak sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:02 ----------
bu arada benim motorda 2 tane boş var1.cisi 1-2 arasında diğeri 3-4 arasında ben ilk defa karşılaştım paylaşmak istedim
Bu motorlarda 1 tane boş olur...3-4 arasındaki boş sanırım bu sorununun cevabı...
Dediğim gibi üzeride otururken ileri geri yokla... Büyük ihtimalle açılır.... Daha fazla yardımcı olamıyoruz burdan... Ama sorunun hallolunca buraya yaz ki diğer arkadaşlara yol göstermiş oluruz... Benim de başıma çok benzeri olaylar gelmişti...:cat::cat: Çözümleri çok basit aslında... Ama tecrübe kazanmadan olmuyor...