Bir saniye hata ve kaza...

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuhaf geldi, yatmayı bırak gidonu azıcık çevirmiyor bile,paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
O çok önemli an o kadar kısa ki düşünmeye vakit yok. Bu açıdan motorda hata yok....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Direksiyon kilitlenmiştir diye bir şey atayım ortaya siz de çözmeye çalışın :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Nereye bakarsan oraya gidersin. Daldigi kesin. Ne viraj sert ne hizi yuksek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Direksiyonu kilitlenmiiiiiş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Direksiyon kilidi takılı kalmış dikkatli izleyince görünüyor
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uyumuş olabilir mi? gaip.. kaskı nasıl fırladı orası da apayrı bi mezu u bahis aslında..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ne gidonu döndürmesibe sen o hızla giderken gidon mu cevirecen cevir o zaman sen kendi motorunla ve gör bakalım ne oluyor bu motorlarda zaten gidon 4 parmak veya biraz daha fazla döner başkadönmüyor bilenvarsa
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
Adam 2saniye önce gayet yatıyor ediyor, nasıl uyumuş ? 0,5sn de rüyalar alemine dalacak hali yok herhalde :)

Virajı alamayacağını düşünüp fren yapmak istemiş motor düzelince de toparlayamamış diye bir senaryo da ben atayım ortaya :p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
videoyu çekenin ardından diğeri yola göre çok yüksek suratte geliyor ve sanırım ilk defa geçtikleri o yolda, yolun acemiliği neticesi çime giriyor ,video kaydı yapan diğer motorda iyi yırtmış oda az daha giriyormuş o çime ,tamamen izledikleri yolun acemisi bunlar o yoldan bir kaç sefer geçen bu tür hataya düşmez bence
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
102
al işte bunları görünce çok gülüyorum biz acemiler hep aynıyız , ulan yol ne zaman bitti ahghahhh :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hızının düşük olduğuna inanmıyorum. Gördüğüm kadarıyla viraja girdiği hıza uygun bir şekilde kontraya yatamıyor. Yada yatıyor ama erken kalkıyor virajın bittiğini düşünerek.

Kısaca virajın ne derece keskin olduğunu kestirememiş. Bunu ufak tefek biçimde de olsa bir çoğumuz yaşamıştır eminim. Kimi şanslıdır ya da tecrübelidir toparlar, kimi de düşer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst