- Katılım
- 8 Mar 2008
- Mesajlar
- 2,536
SEMKO; mc donalds'ın orda iett durağı var,orda bekliyor olacağım!!!! gelemezsende sms atarsın!!!
ben illaki motorla geleceğim,ıslansamda sorun değil... büyük bir ihtimalle duruşmaya giremeyiz tabiki, bide ıslak olacağız vs...
yarın görüşmek ümidiyle...
NOT: AVRUPA YAKASINDAN GELECEK OLAN ARKADAŞLAR... YEŞİM DOĞRU SÖYLÜYOR,MACERAYA,RİSKE GEREK YOK!!!! MİSSS GİBİ METROBÜS VAR,ATLAYIN GELİN!!!
ben illaki motorla geleceğim,ıslansamda sorun değil... büyük bir ihtimalle duruşmaya giremeyiz tabiki, bide ıslak olacağız vs...
yarın görüşmek ümidiyle...
NOT: AVRUPA YAKASINDAN GELECEK OLAN ARKADAŞLAR... YEŞİM DOĞRU SÖYLÜYOR,MACERAYA,RİSKE GEREK YOK!!!! MİSSS GİBİ METROBÜS VAR,ATLAYIN GELİN!!!