geçen sene gibi yağmur kar fırtına olacakmı acaba ya, otelde bulmak sorun adam gibi
ucak bileti simdiden alayım dıomda bunlar beni caydırıyo yaw
metehan abi 2009-2010-2011 fuarları için kontratlı elemanımızdır,bu sene başka bir firma istedi ama bonserviste anlaşamadık :mrgreen:
Metehan alış verisi senden yaparız artık![]()
Hacı ben Tekay...Feyizoğlu...D&B Honda Konşuk firmalarının hep arkasındayım...hepinizin arkasındayım...
![]()
ben seenin yanıdaym..canmbenm arkada dumuyom tehlikeli oluyo![]()
Mt Tükkan stand açmıyomu hacı...çeneye gelince maşallah...hadi görem sizi..![]()
Mt Tükkan stand açmıyomu hacı...çeneye gelince maşallah...hadi görem sizi..![]()
tükkan şubesine ne gerek va canımmm![]()
metehan ın olmadığı fuara katılmayı düşünüyorum birlikte görünüp BANSTAR ın yanında kendine yer arıyor dedirtmem :queen:
aslında beni görmek için geliyorsunuz itiraf edin...fuar bahane mete han şahane...alp tunayda gelsin onuda kucaklıycam...hepinizi kucaklıycam...:cherry:
Ehehe atmışsın yemini, gelir biri insafada açar sana evinin kapısını. :queen:
Bu arada asıl kış şubatta gelecek diyorlar ama denk gelir mi fuar günlerine bilemem.