MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Merhabalar ben ilk defa böyle bir fuara katılıcam.Yeni modeleri göreceğim için biraz heyecan var.Allah izin verirse cumartesi gidicem.Bu fuara toplu taşıma ile gidicem ama bi sonraki fuara allah izin verirse hem ehliyetli hemde CBR 125R'imle gidicem :):):) Fuarda görüşmek üzere.Ayrıca sarıyer taraflarından fuara gidecek varsa beni toplu taşımadan kurtarır :):):):)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçen sene gibi yağmur kar fırtına olacakmı acaba ya, otelde bulmak sorun adam gibi

ucak bileti simdiden alayım dıomda bunlar beni caydırıyo yaw
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
geçen sene gibi yağmur kar fırtına olacakmı acaba ya, otelde bulmak sorun adam gibi

ucak bileti simdiden alayım dıomda bunlar beni caydırıyo yaw

Ehehe atmışsın yemini, gelir biri insafada açar sana evinin kapısını. :queen::p
Bu arada asıl kış şubatta gelecek diyorlar ama denk gelir mi fuar günlerine bilemem.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Fuar biletleri nerede satılıyor? Kapıda bilet satılan bir yer var mı acaba? 7 kişi geliyoruz.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
metehan abi 2009-2010-2011 fuarları için kontratlı elemanımızdır,bu sene başka bir firma istedi ama bonserviste anlaşamadık :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
fuarın son günü kapanışa bi kaç saat önceden gitmeyi düşünüyorum en makul fiyatlar o zaman çıkıyor meydana çünkü

çok fazla ürün kalmayacak belki ama fiyatlar ilk güne göre düşecektir...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
metehan ın olmadığı fuara katılmayı düşünüyorum birlikte görünüp BANSTAR ın yanında kendine yer arıyor dedirtmem :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ehehe atmışsın yemini, gelir biri insafada açar sana evinin kapısını. :queen::p
Bu arada asıl kış şubatta gelecek diyorlar ama denk gelir mi fuar günlerine bilemem.


yok be kim açar evini allahasen, birisi evini açsın diye değil gercekten gecen sene bu sorunları yaşadık ya, allahtan ankara ekibi vardı araba altımıydadıda sorun olmadı yoksa donuma kadar su içinde otel arıyo olcaktım :d hiç yoktansa arabayla aradık otel :D
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkadaşlar girişte bilet bulabilicekmiyiz pazar günü bende gelmek istiyorum okadar yoldan gelipte içeri giremezsek kapıda bi karışıklık olursa bilinki ben geldim biri içeri alır heralde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst