4 Tekerin Hatasının Bedelini Motosiklet Öder...

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen abi yaaa.. işte en korktuğum şey bu.. motorda en ufak kazada yerdesin. kenara çekilmesi süper.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
istanbulda sık yaşanan bir durum :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında frene basma yerine sola kaçabılırdı...dikkat ederseniz motorun arkası kalkar gibi oluyor yani frene bastığı belli....
ve etraftakı kazmalarda ölece bakıyo...insan kosar yardım eder....:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En fazla kimde hata,otomobil sürücüsünün hatası yok denecek kadar az.:wiinkk:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
En fazla kimde hata,otomobil sürücüsünün hatası yok denecek kadar az.:wiinkk:

şaka mı bu? kimde hata olduğu açık değil mi? o trafikte trafiğin akış hızından daha yavaş olarak ve üçüncü şeritten birinci şeride o kadar dar açıyla ve de sinyalsiz, kontrolsüz olarak geçilmez.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka mı bu? kimde hata olduğu açık değil mi? o trafikte trafiğin akış hızından daha yavaş olarak ve üçüncü şeritten birinci şeride o kadar dar açıyla ve de sinyalsiz, kontrolsüz olarak geçilmez.

Sinyalsiz mi,o kadar yavaş desen anlarım:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Hata otomobil sürücüsünde diyorsun:bounce:

kesinlikle bende öyle diyorum.

o kadar kısa yerde sağa yanaşılmaz hem orada sinyal yaksa ne olur dörtlü yaksa ne olur, ya oldugun yerde dur dörtlünü yak, yada dörtlünü yakıp yavaş yavaş sağa çek.

motosiklet sürücüsü arabaya çarpana kadar haberi olmamıştır zaten.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sigortaya göre motosiklet sürücüsü suçlu.....
ama ensevindiricisi asrkadşa biş olmaması

Sigortayı bilmem,aracın şerit değiştireceği açıkça gözüküyor,farzedin yolları bilmiyor,yavaş olarak şerit değiştirmesinde de bir tuhaflık ve suç işleme görmüyorum.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Sigortayı bilmem,aracın şerit değiştireceği açıkça gözüküyor,farzedin yolları bilmiyor,yavaş olarak şerit değiştirmesinde de bir tuhaflık ve suç işleme görmüyorum.

evt ama o kadar keskin bi şekilde deşerit değişilmezki..yolu bilmiyorsa zaten en sağdan git...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Araba sürücüsü % 200 hatalı bu morluklardan korkun esas bayan sürücülerden ve moruklamış insanlardan 60 yaş üstü yasaklamak gerek bence trafiğe çıkışı üzüldüm motorcuya yaa... arabadada nası bi sac varmış motor pert oldu arabada bişiy yok....
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evt ama o kadar keskin bi şekilde deşerit değişilmezki..yolu bilmiyorsa zaten en sağdan git...

katılıyorum. böyle saçmalık olamaz. bu hareket kime mantıklı geliyorsa aynı şeridi motorla değiştirsin. ama önce bizle bi güzel helalleşsin.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Motosiklet en yavaş şeritten (en sağdan) o kadar hızlı geliyorsa suçlusu odur. Otomobil sürücüsü bu hareketi sağ şeritte doğru değil sola doğru yapsa idi evet suçlu otomobil olurdu. Ancak burada hata süratli gelen motosiklet sürücüsünde. Önünü kapatan baska da bir araç bulunmadığı için önceden görüp yavaşlaması gerekirdi. Bu arada kaçınız arabaların sağından geçiş yapıyorsunuz ? Ve bunun doğru bir hareket olduğunu düşünüyorsunuz ?
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
adam yinede akıllı ..ön freni köklemiş son bikaç metre kala ve direk çarpmadan havalanıyor ve az hasarla atlatıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst