Buda benim..Türkiyede TEKK RX 135 KİNG

Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Motorum son derece temız ve orjınaldır .. Resimlerden belli oluyo zaten suana kadar ben daha temız ve orjınalını gormedım:p 2009 da koyden aldım:p acil nakite sıkıştıgım ıcn malesef satıyorum :salut::salut: Bilen bilir bu makınaları
malzemesi motoru japon :thumleft: düzümü :cat: endonezyadır







 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bu rx 135 king türkiyede tek eşi benzeri yok her parçasına kadar orj.emsalsiz denilen şey budur işte

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------

allah hayırlı müşteriler versin cüneyt
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Allah razı olsun yorumlarınızı beklıyorum Sayın MT üyelerimiz:rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hayırlısı kardeşim.Gerçekten gördüğüm en güzel king.Ama ne kadar istediğini yazmamışsın. . .
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
motor ciilop gibi ve kmsi az sıkışıp satmana kötü olmuş ama hayırlısı olsun dert etme daha güzelleri nasip olur inşallah...hayırlı müşteriler:wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Gerçekten şimdiye kadar gördüğüm en temiz king
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşşallah ilk günkü gibi pırıl pırıl :rendeer: Hayırlı satışlar olsun..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gerçek olamaz::sas::
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sıkısıp da bu motoru satmak istemeniz uzucu. Alana da satana da hayırlısı olsun..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hiç kullanılmamış kadar temiz... Satana bol bereketli paralar, alana kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
arkadaslar şehir dısından koyden alıp antep e getırdım:p ılk bujıyı ben degıstirdım:cat:.plaksız olan resım aldıgın ılk hafta:) orjınal lastıgı garajımda duruyo.. canlısı daha temız :p bıraz kıl oldugum ıcn (bıraz degıl cok:p) yagmur da guneste bınmem sımdıde yatıyo :) 2002 model trafige cıksı 30,05,2009
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
alanada satanada hayırlı ugurlu olsun rabbim kaza bela vermesin..
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
motorun yıkanmamış halide böyle türkiyede emsali yok

emsali nasıl olsun,
2002 yılından sonra türkiyeye bir daha gelmedi, ben iki tane hurdaya çıkardım:cat: çok keyifli bir makine ama bu saatten sonra bu motora binmeye kıyılmaz.
allah kaza bela vermesin kardeşimize:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst