ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
valla şuanda kar yağıyor kardeşim benim motor sanmıyorum 5 gün sonra bizim sokaktan çıkabilsin her yerr karr :farao: kar kalkmassa bende canerin arkasında gelicemm.. çünkü çk kötüü durumda bizim sokak ozamana kadar bir değişiklik olursada tekrar haber ederim buradann

ben cıkarırrım senın motoru
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kaskım yok ki ama :pale: ben en iyisi metrobüsle gideyim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------

kask varsa ve müsaitlerse memnun olurum yoksa da canınız sağolsun ben yine gelirim:)

sen nerde oturuyosun bilmiyorum ama saat 10 da avcılar da biryerde toplanacağız henüz belli değil belli olunca buraya bide HYOSUNG gt250R topiğinde paylaşacağım takip et kaskı ben ayarlarım ama motor için söz veremicem görkemle gitme ihtimalimiz var--bakarız boş bi motor varsa atlarsın yoksa artık sana kalmış ister metrobüsle ister uçakla gelbuyur ama büyük ihtimal bulunur bir motor
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
sen nerde oturuyosun bilmiyorum ama saat 10 da avcılar da biryerde toplanacağız henüz belli değil belli olunca buraya bide HYOSUNG gt250R topiğinde paylaşacağım takip et kaskı ben ayarlarım ama motor için söz veremicem görkemle gitme ihtimalimiz var--bakarız boş bi motor varsa atlarsın yoksa artık sana kalmış ister metrobüsle ister uçakla gelbuyur ama büyük ihtimal bulunur bir motor

teşekkür ederim caner kask için beni alacak birini bulduk mu tamamdır, ben çapadayım avcılara gelemem ama beni cevizlibağdan alırsınız olmaz mı?
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
sirkeciye gidecekseniz çapadan daha kısa olmuyo mu ayvansaray falan uzatır sanki yolu

daha kısa oluyo da e-5 üzerinden katılacaklar varmı yok mu bilmiyorum böyle yazdım belki e-5 üzerinde olan vardır onlarıda alırız diye son dakikaya kadar değişen bişi olmassa cevizlibağdan giricez çapa aksaray yönünden geçicez :rendeer::wiinkk:
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
daha kısa oluyo da e-5 üzerinden katılacaklar varmı yok mu bilmiyorum böyle yazdım belki e-5 üzerinde olan vardır onlarıda alırız diye son dakikaya kadar değişen bişi olmassa cevizlibağdan giricez çapa aksaray yönünden geçicez :rendeer::wiinkk:

tamamdır iki türlü de bana uyuyordiğer arkadaşlara göre ayarlarsınız artık:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
tamamdır iki türlü de bana uyuyordiğer arkadaşlara göre ayarlarsınız artık:)

:wiinkk: tmm katılımın çok olması için elimizden geleni yapalım arkadaşlar büyük ihtimalle hava soğuk olacak ama olsun biz kuryeciler her şartlarda motor üstündeyiz dandirikten bir kargo için nerelere gidiyoruz kendi davamız için mi motora binmeyeceğiz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:43 ----------

ozaman şu durumda sirkeci feribot iskelesine avcılardan
4 + 2 de çapa dan 6 kişi var zaten biz iskeleye vardıgımızda büyük ihtimal bi 10-15 kişi de orda bekliyor olacak :)
 
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
129
ben sirkeciden hareme feribotla geçiş yapıcam varsa o tarafta baska gelen görüşürük

KGS olmadıgı için :)

KGS var ama ben yinede feribotla geçeceğim. Saat kaçta sirkecide oluncak? Feribotu kullancak arkadaşlar isimlerini yazarsa buradan da birlikte hareket edebiliriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar ola hayrola:cat:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
arkadaşlar; saat belli olduktan sonra Avrupa yakası'ndan gelecekler de kadıköy iskelesi'nde buluşalım bence. (tabii benim gibi motosikletsiz olanlar.)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ben yedek kasksız yola çıkmam arkadaşlar... müsait olursam bende artçı alabilirim... yada kask ödünç verebilirim...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuğper'imizin resmini adliye kapısında herkes toplandıktan sonra dağıtabiliriz.
Eğer o günkü duruşmada davalı aleyhine yine yeni bir gelişme olursa emin olun ortalık gerilecektir. Herkesten sabırlı ve sakin olmalarını kendilerine hakim olup tahriklere kapılmamalarını önemle rica ediyorum. Bizim amacımız adeletin yerini bulması Tuğper'imizin huzur içinde yatması bundan sonra.. Suçlu psikolojisini hemen hemen herkes bilir daha çok bağırıp, çağırıp, hakaret edip zeytinyağı gibi üste çıkmaktır. Bizim bu tip davranışlara karnımız tok. Bize yapılan hakaretleri, terbiyesizlikleri Tuğper'in ve ailesinin hatırına sineye çekiyoruz. Zaten onlara en büyük darbe gerçeklerin bir tokat gibi suratlarına çarpılması olacaktır bu dava sona erdiğinde...İşte o zaman bir bakış bile yetecek ama insan olana tabii o da ayrı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst