Tuğper'imizin resmini adliye kapısında herkes toplandıktan sonra dağıtabiliriz.
Eğer o günkü duruşmada davalı aleyhine yine yeni bir gelişme olursa emin olun ortalık gerilecektir. Herkesten sabırlı ve sakin olmalarını kendilerine hakim olup tahriklere kapılmamalarını önemle rica ediyorum. Bizim amacımız adeletin yerini bulması Tuğper'imizin huzur içinde yatması bundan sonra.. Suçlu psikolojisini hemen hemen herkes bilir daha çok bağırıp, çağırıp, hakaret edip zeytinyağı gibi üste çıkmaktır. Bizim bu tip davranışlara karnımız tok. Bize yapılan hakaretleri, terbiyesizlikleri Tuğper'in ve ailesinin hatırına sineye çekiyoruz. Zaten onlara en büyük darbe gerçeklerin bir tokat gibi suratlarına çarpılması olacaktır bu dava sona erdiğinde...İşte o zaman bir bakış bile yetecek ama insan olana tabii o da ayrı...