ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
plan çok güzel olmuş emre!!! emeğine sağlık...:rendeer:

anadolu yakasından motoru ile gelecek kimler var??? eğer mümkünse gelecek olanlar,hangi semt'ten geleceklerinide belirtsinki bizlerde yol üstünden toplanarak hep beraber gelelim...

mesela; semko pendik'ten gelecek ve beni maltepe'den alacak... kartaldan gelecek kimse varsa yazsın!!! büyük bir ihtimalle sahil yolundan, bağdat caddesini kullanacağız... katılmak ve grup sürüşü yapmak isteyenler bilgilerini paylaşsınlar....

e tabiki bu yazdıklarım avrupa yakası içinde geçerli... herkes katılacağı güzergahı yazsın,bizlerde planlayalım... böylece daha güvenli ve grup halinde sürüş yapmış oluruz...

evet bu iyi oldu :cat:
avrupadan geleceklerde belırtsın stoneofdeath sınanobadan cıkıcak ben bduzunden caner gorkem avcılardan cıkıcak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sirkeciden hareme feribotla geçiş yapıcam varsa o tarafta baska gelen görüşürük

KGS olmadıgı için :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ben üst-göztepe'den(soyak) direk e-5 e çıkıp ineceğim salı pazarına..
libadiye caddesini kullanacak olan varsa buluşup gidebiliriz..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben Maslak'tan işten çıkıp geleceğim arkadaşlar.
Hatta saat 13:00'de çıkacağımdan büyük ihtimalle buluşmaya yetişemem ve direkt adliyeye gelirim. Ama benden sonra gelecek arkadaşım daha erken gelirse belki daha erken çıkıp buluşmaya yetişme imkanım da olur. Öyle birşey olursa haber veririm zaten. Yeşim de işten geleceği için siz bizi güzargahtan toplamayı düşünmeyin bence.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
e gelsene sahilden yahu... hep beraber geçeriz :bounce:

sahil yolu ters bana yav.e-5i geçip minibüs caddesini geçip bağdat caddesine anca çıkarım.

sen biliyon mu libadiye caddesi nerede? :)

bir ihtimal göztepe parkının orada beklerim sizi.cadde tarafındaki kısmında..
biliyon orayı değil mi?
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
sahil yolu ters bana yav.e-5i geçip minibüs caddesini geçip bağdat caddesine anca çıkarım.

sen biliyon mu libadiye caddesi nerede? :)

bir ihtimal göztepe parkının orada beklerim sizi.cadde tarafındaki kısmında..
biliyon orayı değil mi?

biliyom-biliyom...:queen:

konuşuruz gene:cat::bounce:
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
a

arkadaşlar benm motorum yok sitede yeniyim ama yine de gelmek istiyorum avrupa yakasındayım ama inş bir aksilik çıkmazsa orada olucam o gün kaza geçiren arkadaşı da tanımıyordum ama yine de yalnız olmadığını göstermek için gelicem onlar hem suçlu hem güçlü olamazlar yalnız bırakmayalım, adalet yerini bulur inşallah
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah kanun doğru yönde tecelli eder ben motorum çalınıpta bulunduktan sonraki yaşadığım adalet komedisini buraya yazsam, yerlere yatarsınız Allah Tuğperin mekanını cennet eylesin ailesine büyük sabırlar versin ,mağdur olmaya gör bu memlekette senelerce ,bürokrasi komedisi yaşarsın derdini anlatana kadar bu gün benim yaşadığım gibi ...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
arkadaşlar benm motorum yok sitede yeniyim ama yine de gelmek istiyorum avrupa yakasındayım ama inş bir aksilik çıkmazsa orada olucam o gün kaza geçiren arkadaşı da tanımıyordum ama yine de yalnız olmadığını göstermek için gelicem onlar hem suçlu hem güçlü olamazlar yalnız bırakmayalım, adalet yerini bulur inşallah

nerde oturuyosun?
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
arkadaşlar benm motorum yok sitede yeniyim ama yine de gelmek istiyorum avrupa yakasındayım ama inş bir aksilik çıkmazsa orada olucam o gün kaza geçiren arkadaşı da tanımıyordum ama yine de yalnız olmadığını göstermek için gelicem onlar hem suçlu hem güçlü olamazlar yalnız bırakmayalım, adalet yerini bulur inşallah

gelmene çok sevindik:rendeer::cat:
eğer kaskın varsa yada kask ayarlanırsa ve her iki tarafta müsait olursa ARTÇI olarakta gelebilirsin... Artçı isteyen varmı arkadaşlar:cat:

avr. yakasından motorsuz olarak gelecekler için;tarif ediyorum...

METROBÜS'e binin ve SÖĞTLÜÇEŞME'de yani son durakta inin... 6 YOL'a yani bahariye cad. doğru çıkın,zaten trafik akışı yukarı doğrudur,meydana geldiğinizde BOĞA'yı göreceksiniz... hemen karşıya geçin ve tramvay yolunu takip edin,150-200mt sonra sol'da ADLİYE BİNASI'nı göreceksiniz...
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
gelmene çok sevindik:rendeer::cat:
eğer kaskın varsa yada kask ayarlanırsa ve her iki tarafta müsait olursa ARTÇI olarakta gelebilirsin... Artçı isteyen varmı arkadaşlar:cat:

avr. yakasından motorsuz olarak gelecekler için;tarif ediyorum...

METROBÜS'e binin ve SÖĞTLÜÇEŞME'de yani son durakta inin... 6 YOL'a yani bahariye cad. doğru çıkın,zaten trafik akışı yukarı doğrudur,meydana geldiğinizde BOĞA'yı göreceksiniz... hemen karşıya geçin ve tramvay yolunu takip edin,150-200mt sonra sol'da ADLİYE BİNASI'nı göreceksiniz...

kaskı olan varsa artçı olarak gelebilirim gelmek de isterim:) ama bahariyeyi biliyorum metrobüs veya vapurla gelirim motor olmazsa:)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
çapada oturuyorum, sen?

bız avcılardan cıkıcaz bırının arkası boş olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------

kaskı olan varsa artçı olarak gelebilirim gelmek de isterim:) ama bahariyeyi biliyorum metrobüs veya vapurla gelirim motor olmazsa:)

dandık mandık bı kask ayarlarız benım artcılarım kasklı oldugu ıcın 30lıralıklardan var ama canerde bır tane daha ls2 olması lazım olmassa onu takarsın stonenın arkası dolu buyuk ıhtımal onda kask yok ama gorkem ve canerde kask var 2sınden bırının artcısı olabılırsın musaıtlerse
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
bız avcılardan cıkıcaz bırının arkası boş olur

kaskım yok ki ama :pale: ben en iyisi metrobüsle gideyim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------

kask varsa ve müsaitlerse memnun olurum yoksa da canınız sağolsun ben yine gelirim:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bu arada öldürülen(!) arkadaşımızın resmini adliyeye girmeden herkes bir şekilde takmış olmalı..adliye önünde ne şekilde gelirsek gelelim birileri durup resmi dağıtsa iyi olacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
bız avcılardan cıkıcaz bırının arkası boş olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------



dandık mandık bı kask ayarlarız benım artcılarım kasklı oldugu ıcın 30lıralıklardan var ama canerde bır tane daha ls2 olması lazım olmassa onu takarsın stonenın arkası dolu buyuk ıhtımal onda kask yok ama gorkem ve canerde kask var 2sınden bırının artcısı olabılırsın musaıtlerse

valla şuanda kar yağıyor kardeşim benim motor sanmıyorum 5 gün sonra bizim sokaktan çıkabilsin her yerr karr :farao: kar kalkmassa bende canerin arkasında gelicemm.. çünkü çk kötüü durumda bizim sokak ozamana kadar bir değişiklik olursada tekrar haber ederim buradann
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst