ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28-stoneofdeath(banlı üye aydın )
29-?
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
salıya bir şey kalmadı hafta sonu netleştirelim saat kaçta nerde buluşacagımıza :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
birde gelicek arkadaşlardan rica ediyorum lütfen gelirken koyu giysi giymeyi terjih edin :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürkan abi Emre yazacak buradan merak etme bugün yarın, plan programı :wiinkk:
Evet arkadaşlar 5 günümüz kaldı, var mı başka gelen?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar buluşup toplu olarak gitmek adına Buluşma Detayları aşağıdadır :

TARİH : 2 Şubat 2010 Salı
SAAT : 12:45 / Adliyeye Hareket : 13:00
BULUŞMA NOKTASI : Kadıköy'de Fenerbahçe Stadı'nın yan tarafında kalan, eskiden Salı Pazarı'nın kurulduğu boş alan.


Krokide gösterilen mavi hat, Avrupa yönünden geliş istikametini göstermektedir :
1. Boğaziçi köprüsünden çıkıp hiçbir yere sapmadan yolun sonuna kadar gidip, Fenerbahçe Stadı'nın yayından Bağdat Caddesi'ne kıvrılıyorsunuz ve Stadın önünden geçtikten sonra ilk sağa girip, ışıklardan tekrar sağ istikamete devam ediyorsunuz. Böylece Stadın etrafından dolaşıp arkasına geçmiş oluyorsunuz. Sağ koldan devam ettiğiniz sürece buluşma noktasını görmemeniz mümkün değil.


Burada buluşup Tuğper'in fotoğrafının olduğu yaka kartları dağıtıldıktan sonra, saat 13:00 (5 dk. opsiyon) hareket ile Yoğurtçu Parkı-Bahariye Caddesi istikametinden Adliye'nin önüne gidilecektir.

KROKİ:


DETAYLI HARİTA İÇİN LİNK :

http://maps.google.com/maps?f=d&sou...8467,29.037702&spn=0.006819,0.019248&t=h&z=16


*** ÖNEMLİ ***

Arkadaşlar, unutmayalımki bizim o gün orada bulunma amacımız;
Kaybettiğimiz çok sevdiğimiz bir kardeşimizi unutmadığımızı, Tuğper gibi 2 teker sevdalılarının yalnız ve sahipsiz olmadığını olmadığını anlatmak ve adaletin takipçisi olduğumuzu herkese göstermektir.
Bu nedenle buluştuğumuz dakikadan ayrılıncaya kadar, temsil ettiğimiz kitleyi en iyi şekilde temsil etmek ve trafikdeki motosiklet kullanıcıları hakkındaki ön yargıları, "serseri motorcu" şeklindeki imajı kırmaktır. Dolayısıyla herşeyimiz nizami olmalıdır; lütfen aşağıdaki noktalara özellikle dikkat edelim :

1- Katılacak tüm arkadaşlarımızın kaskları olmalıdır. Lütfen korumasız gelmeyelim.
2- Yol boyunca taşkınlık, ara gaz verme, gürültü ve toplumu rahatsız edici her tip hareketten kaçınılacaktır.
3- Unutmayınki davalı tarafın yakınları da orada olacaktır. Efendiliğimizi ve soğukkanlılığımızı her türlü tahrik vs. durumda korumakla yükümlüyüz.
4- Grup sürüşü esnasında fermuar düzeni uygulanacaktır, grup lideri takip edilecek, kimse kimseyi geçmeyecek ve trafikte tek şerit kullanılacaktır.
5- Protesto ve yas anlamında, mümkünse siyah-koyu renk ağırlıklı giyim tercih edilebilir.

Tüm katılımcı arkadaşlara destekleri ve duyarlılıkları için şimdiden çok teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
@ dreamdark

Eline sağlık..

Evet, kesinlikle taşkınlık yaratmadan sürüş yapmamız çok önemli..Umarım katılım yüksek olur..
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28-stoneofdeath(banlı üye aydın )
29-Bygrm(görkem)
30-?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Arkadaşlar bildiğiniz üzere çok sevdiğimiz arkadaşımız Tuğper Haktan UZEL' i, 18 Ekim 2008 gecesi Bağdat Caddesi sahilyolunda, bir otomobilin de karıştığı acı bir trafik kazasında kaybetmiştik.

http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html

Beyaz renkli VW Jetta marka otomobiliyle, kazanın ardından olay yerinden kaçan araç sürücüsü, daha sonra ihbar üzerine polis tarafından yakalanarak cezaevine konmuştu.

2 ay yatan sanık, 2. duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere salıverilmişti.

Olayın ardından 1 seneden fazla zaman geçmesine rağmen, geride kalan duruşmalarda yapılması gereken birçok şey yapılmadı ve yargı süreci oldukça yavaş ilerliyor.
İşin bir başka boyutuysa, olayda bazı ihmal ve usulsüzlükler olduğuna dair şüphelerin oluşması. Bunlar da zaten mahkemeye sunulmuştur.


22.10.2009 tarihinde yapılan son duruşmada açıklanan raporda, araçlar üzerinde yapılan inceleme sonucunda, Tuğper'in motosikletinin arka tekerleğinin sağ tarafındaki beyaz boya izinin, sanığın kullandığı araçtan alınan boya örneğiyle fiziksel olarak uyuştuğu tespiti tutanaklara geçmiştir. Ancak davalı taraf, bu boya izinin başka bir beyaz araca ait olabileceği teorisiyle daha kapsamlı bir laboratuvar araştırması talebinde bulunmuştur.

Ayrıca mahkeme tarafından Emniyet Genel Müdürlüğü'ne, kaza gecesine ait Mobese kayıtlarına dair bir kez daha yazı yazılmıştır.

Son duruşmada başımıza bir de hoş olmayan olay gelmişti hatırlarsanız :
Sanırım mahkemede açıklanan raporun gerginliğinin de etkisiyle, sanığın babası olan şahsın mahkeme görüldüğü esnada eşim Yeşim'in üzerine yürümesi ve benim de eşimi savunmak adına buna aynı şekilde müdahale etmem sonucu kısa süreli bir gerginlik yaşamıştık. Sanki beyefendinin mekanına gelmişizcesine bir edayla, "Efendi gibi geldiniz efendi gibi gidin!" şeklindeki terbiyesizce ve yersiz çıkışı anlamak pek mümkün değil maalesef.
Umarım "Davalı" tarafın hiç de yakışık almayan bu tip nahoş hareketlerine bir daha maruz kalmayız.
Biz yine de efendiliğimizi bozmayarak bu tip tahriklere kapılmamaktan yanayız ve "Davacı" sıfatında olmamıza, ciğerimiz yanmasına, ayrıca hayata gencecik veda etmiş pırlanta gibi bir rahmetlinin yakınları olmamıza rağmen, acımızı içimize gömüp adalet sarayındaki her duruşmada bize yakışan duruşu ve sükunetimizi sergilemeye devam edeceğiz.


EVET ARKADAŞLAR,
YASAL VE DEMOKRATİK HAKLARIMIZ ÇERÇEVESİNDE, TÜM BU YAŞANANLARA KARŞIN TEPKİSİZ KALMAYACAĞIMIZI GÖSTERMEK VE BU OLAYIN TAKİPÇİSİ OLDUĞUMUZU GÖSTEREREK SESİMİZİ DUYURMAK ADINA, BU SEFERKİ DURUŞMADA ELİMİZDEN GELDİĞİNCE KALABALIK OLARAK RAHMETLİ TUĞPER'İN ACILI AİLESİNE DESTEĞİMİZİ LÜTFEN ESİRGEMEYELİM!



TARİH : 2 ŞUBAT 2010 Salı
SAAT : 13:30
YER : Kadıköy Adliyesi - 5. Asliye Mahkemesi

Kadıköy Adliyesi, Bahariye Caddesi' nin yukarısında, sonuna doğru.
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi' nin bitişiği.
Boğadan yukarı Bahariye' ye doğru;Tramvay yolunu takip ederek de ulaşabilirsiniz.

bizde aydınla(stoneofdeath) la orda olucaz
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28-stoneofdeath (banlı üye aydın )
29-Bygrm (görkem)
30-ilhan1154
31- ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de orada olacağım.

Ben de tam diyordum nerelerdesin sen, niye hala sesin çıkmadı diye.:)

01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

Mahkemeye topluca gitmek adına Buluşma Detayları topiğin ilk mesajına eklenmiştir.

Teşekkürler Olcan.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
plan program çok güzel emre abim :)
ben ayberk abiye uğricam maltepeye.onu alıcam ordan senle yeşim ablayı alalım birlikte geçelim kadıkoye ?
nasıl olur ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan
32- ?
:cat:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
plan çok güzel olmuş emre!!! emeğine sağlık...:rendeer:

anadolu yakasından motoru ile gelecek kimler var??? eğer mümkünse gelecek olanlar,hangi semt'ten geleceklerinide belirtsinki bizlerde yol üstünden toplanarak hep beraber gelelim...

mesela; semko pendik'ten gelecek ve beni maltepe'den alacak... kartaldan gelecek kimse varsa yazsın!!! büyük bir ihtimalle sahil yolundan, bağdat caddesini kullanacağız... katılmak ve grup sürüşü yapmak isteyenler bilgilerini paylaşsınlar....

e tabiki bu yazdıklarım avrupa yakası içinde geçerli... herkes katılacağı güzergahı yazsın,bizlerde planlayalım... böylece daha güvenli ve grup halinde sürüş yapmış oluruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
evet.pendik maltepe arasından katılacak olan varsa sahil yolunda buluşabiliriz :)
toparlanarak gidelim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst