Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
MERHABA ARKADAŞLAR2007 Model 2600 KM de olan Mondial 150 Hs motorumu satıyorum.Garaj Motorudur,Bakımlarının hepsi zamanında Topkapı Hüner Motor(Mondial Servisi)nde yapılmıştır.Hiç bir sorunu yoktur.Yağmur görmemiştir.Vuruğu kırığı hiçbirşeyi yoktur.
1.050 ytl verdiler sizce vereyimmi ?
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
36
MERHABA ARKADAŞLAR2007 Model 2600 KM de olan Mondial 150 Hs motorumu satıyorum.Garaj Motorudur,Bakımlarının hepsi zamanında Topkapı Hüner Motor(Mondial Servisi)nde yapılmıştır.Hiç bir sorunu yoktur.Yağmur görmemiştir.Vuruğu kırığı hiçbirşeyi yoktur.
1.050 ytl verdiler sizce vereyimmi ?

bence fiyat uygun bende soruşturdum en fazla okadar veriyolar tabi bu motara göre deyişir ben 2009 un temmuzunda almıştım motorumu şuan 2945 km de yağ deyişimi hariçinde sorun çıkarmadı bakımlara gitti garanti var ama 1.000 ytl den fazla veren yok daha kazasız çiziksiz motor satmaktan vazgeçtim:cat:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bence fiyat uygun bende soruşturdum en fazla okadar veriyolar tabi bu motara göre deyişir ben 2009 un temmuzunda almıştım motorumu şuan 2945 km de yağ deyişimi hariçinde sorun çıkarmadı bakımlara gitti garanti var ama 1.000 ytl den fazla veren yok daha kazasız çiziksiz motor satmaktan vazgeçtim:cat:

zaten bu scoterların yagına bı de bujısıne bakıcan kayısıda kontrol ettınmi kolay kolay arıza yapmaz.151lerın 2.elleri cok düşük o yüzden bende devamlı binme taraftarıyım.hakkını vermedıkcede satılmasın senelerce kullanırım:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
gaz kolu donacak kadar soguk ılk defa duydum:mrgreen:kapalı yerdemi oluyo bu olay?



evet kapalı yerde üstünde de eski eşyalar attım o halde gene donuyor bugün söktüm gaz kolunu alttan güneş vardı biraz erimeye başladı su damlaları çıktı aksam saatleri yine hava donuyor tekrar aynı ben zorladım gaz kolunu çekik kaldı şimdide erimeden toplamıyor çalıştırayım dedim akü bosalmasın diye çekik kaldığı için boğuluyor haliyle çalışmıyor yapcak bişi yok erimeden sorun çözülmeyecek :bounce:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
evet kapalı yerde üstünde de eski eşyalar attım o halde gene donuyor bugün söktüm gaz kolunu alttan güneş vardı biraz erimeye başladı su damlaları çıktı aksam saatleri yine hava donuyor tekrar aynı ben zorladım gaz kolunu çekik kaldı şimdide erimeden toplamıyor çalıştırayım dedim akü bosalmasın diye çekik kaldığı için boğuluyor haliyle çalışmıyor yapcak bişi yok erimeden sorun çözülmeyecek :bounce:

gecmıs olsun,gercekten acaip bi durum,hava ısınıncada bu sefer akün bosalabilir bi yolu yokmu sımdı bu işin ben bile burdan sınırlendım valla:silent:motoru soguk yusunden calıstıramamak cok kötü orda herkesın basına gelıodur bu olay senınkı donuyosa ordaki motorlarında kollarıda donuyodur muakkak ama bi çaresi olmalı bu işin sordunmu hiç baska birine??:)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
gecmıs olsun,gercekten acaip bi durum,hava ısınıncada bu sefer akün bosalabilir bi yolu yokmu sımdı bu işin ben bile burdan sınırlendım valla:silent:motoru soguk yusunden calıstıramamak cok kötü orda herkesın basına gelıodur bu olay senınkı donuyosa ordaki motorlarında kollarıda donuyodur muakkak ama bi çaresi olmalı bu işin sordunmu hiç baska birine??:)



gaz telini saran kablonun içinde su var sanırsam sade bende donuyor başkalarında yok ya bi aklım diyor ne uğrasıcan değiştir komple gaz kolunu ve telini kablolarını en son olacak başka yolu yok
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
gaz telini saran kablonun içinde su var sanırsam sade bende donuyor başkalarında yok ya bi aklım diyor ne uğrasıcan değiştir komple gaz kolunu ve telini kablolarını en son olacak başka yolu yok

ee tmm işte sen su kacırmıssın oda donuyo tabiikide.neyse 10 15lıra sıkısmış artık komple deıstırırsın olur bıter:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
bende aynı sorunu bu sabah yaşadım benim motor hep açıkta duruyor dün gecede -3 derece soguk vardı sabah bir baktım kol donmuş daha önce böyle bir sorun yaşamadığımdan başta ne yapacagımı bilemedim ama aklıma sıcak su geldi 10 luk su şişesine doldurdum sıcak suyu motoru bir nevi sıcak suyla yıkadım hem kol düzeldi hep fazla zorlanmadan çalıştı
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
gaz teli komple takım almaya gittim aldım geldiğimde ken di kendine düzelmiş bende gaza kollarını değiştirdimiyikide değiştirmişim iyice bitmiş gazkolları ve içi zaten daha sökerken koptu kağıt gibi incelmiş
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
iyi sen kaliteli motorunla gez bakalım kardeşim sen motor kullanmayı bilmiyorsan motora ne çamur atıyorsunn
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
arkadaşlar arnızda arka jant rulmanı sorunu yaşıyanınız oldumu ? benim motor rulman dağıttı tamirci arkadaş 15 liraya değiştiririz diyo......bu sorun motordan kaynaklanmadı kimse demesin mondial işte dandik diye motorum 7,000 km ye gircek ben motorumdan memnunum benim motoruma yüklendiğim kadar başka bi motora yüklenseydim çoktan perte çıkardı hem su işi yapıyom hem akşamları geziyoz yeri geliyo 3 kişi biniyoz yeri geliyo dimdik rampalara çıkıyoz yeri geliyo 4 tane damacana yüklüyom
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
arkadaşlar arnızda arka jant rulmanı sorunu yaşıyanınız oldumu ? benim motor rulman dağıttı tamirci arkadaş 15 liraya değiştiririz diyo......bu sorun motordan kaynaklanmadı kimse demesin mondial işte dandik diye motorum 7,000 km ye gircek ben motorumdan memnunum benim motoruma yüklendiğim kadar başka bi motora yüklenseydim çoktan perte çıkardı hem su işi yapıyom hem akşamları geziyoz yeri geliyo 3 kişi biniyoz yeri geliyo dimdik rampalara çıkıyoz yeri geliyo 4 tane damacana yüklüyom

gecmıs olsun :silent: normalde 7000de dagıtması normal deıl:farao:sen 3 kişi kullandıgın için cabuk dagıtmıs bıde üstüne su işi yapıorsun halıyle motor naapsın?neyse artık bıraz daha dıkkat edersın bundan sonra:cherry:rulmanlar ucuzda işçiliği bıraz zahmetlı bu işin en kısa zamanda yaptırırsın insallah duzelır:rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
gecmıs olsun :silent: normalde 7000de dagıtması normal deıl:farao:sen 3 kişi kullandıgın için cabuk dagıtmıs bıde üstüne su işi yapıorsun halıyle motor naapsın?neyse artık bıraz daha dıkkat edersın bundan sonra:cherry:rulmanlar ucuzda işçiliği bıraz zahmetlı bu işin en kısa zamanda yaptırırsın insallah duzelır:rendeer:

sağol dedim ya sorun motorda değil bende :queen: büyük ihtimal yarın yaptırırım bundan sonrada 3 kişi binmem:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yanniii normaldir dağıtması rulman dağıtma olatıda tekerlek sağa sola oynar aradaki burç yani bosluğu dolduran o kadar pahalımıymıs bu sey yaa ben en fazla 5 lira sanıyordum ama işçilik var sahi onu unuttumm
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
en pahalısı 5 lira doğru ama işcilik yüksek oda benim tanıdık başka yere sordum 20 tl den başlıyo
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ben mondial kadar dandik bi motor görmedim ya. Valla aldığıma alacağıma pişman oldum her gün servise gidiorum her gün ayrı bi yerinden ses gelior. Allahtan 1.100 e sattım Kurtuldum valla. Şimdi sipariş verdim gelecek yeni motorum Kymco Xciting 250 : ))

motoru sattıysan nıye bu topiye yazıyorsun kardeşim.:pr:sımdıye kadar bındin motoru hor kullandın bide kalkıp hs yi burda kotulersen topiyi karsına alırsın adam gibi yaz sana insan gibi cvp yazalım burası mondıalı karalama topiği deıl:farao:
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Kardeş Hor kullandın diyorsun.Soruyorum sana beni tanıyor musun? Motora nasıl baktığımı nasıl kullandığımı biLiyor musun ? O yüzden hor kullandın deme sakın bana !! Ben kullanırkende sölüordum dandik motor kardeşim sonuçta çinde üretiliyo..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:58 ----------

iyi sen kaliteli motorunla gez bakalım kardeşim sen motor kullanmayı bilmiyorsan motora ne çamur atıyorsunn

Motor kullanmayı bilmediğimi sölüorsun.senden daha iyi bildiğim kesindir. Xciting den vazgeçtm Honda Foresight aldım en azından Mondialden kaliteli kardeş....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst