Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
Çok nadir de olsa ara ara bakıyorum bende foruma, okulum bitme durumunda olduğu için şimdilik motor pek te uzak olmyan bir hayal ve bu hayale koşmanın en hızlı yolu ders çalışmak :wiinkk:




gy-2 sehir içi idel olabilecek bi motor ( yeni asfalt ı seven ve düzgün fren balatalarıyla ) bouna gore seri ve yüksek oldugundan önün hep acık ve kıvrak. orjinal çin kalitesi lastikleri değiştirip fren mesafesi kısaltılırsa bence cok iyi bi şehir içi motor. (malum sehir içinde ani fren lemede kitlenmiş lastigin asfaltı ne kadar sevdigi hayat kurtarıyo )
1- bildigim kadarıyla 11-14 ykr arası yakıyo (karışık)
2-normal dişlisiyle gercek 115 i görebildigine göre mantıken 130 u gorebilir ancak bu motor için 110 dan sonrası pek saglıklı degil, o kadar yüksek ve yelken gibi grenajları varki asfaltta mısın havadamısın bilemiyosun. hele birde otobanda otobus un yanından bi cıkıyosun yandan gelen ruzgar cok guzel savuruyo seni :mrgreen:
3-arıza cıkartma sıklıgı benim gibi pimpirikli biriysen haftada 3ü 5 i bile buldurabilirsin :mrgreen: ama motor arızası tahminen 4-5 ayda 1 dir. ibrahim abi daha iyi bilir bu sorunun cevabını hiç bu şekilde düşünmemiştim :)

sevgili inpire benen iki yıldır karakız kullanıyom biliyosun
bir defa arıza yaptı ciddi anlamda. oda piston ve sekman değişimi ile giderildi rektefeye girmedi gömlek çakılmadı onun haricinde ufak tefek birkaç problemi her motosiklette oluyo eskiden koyduğum resimlere bakarsan bu motorla ben cross falanda yaptım yani motora insan gibi davranmadım halada hor klullanıyorum ama önemli olan bakımını yapmak o zaman seni istediğin kadar götürür....
Bu arada 125 ile radara girdim cezamızıda bayıldık....
Yelken gibi granaja gelirsek yanlızca ön çamurluğu değiştirerek savrulma olayını %70 azaltıyosun ben kanuni125 cross ön çamuruğu taktım süper..
hava ayarını... hava filtresini.. motor yağını.. gaza yüklenme ve motor fireni kullanımı olaylarını dengelersek;bakımlarını zamanında yaparsak ve mümkünse motoru ben motor tamiri ustasıyım diyen çapulculara teslim etmezsek (kendiniz ögrenin tamir olaylarını )yakıt benim şehir içinde 10-12 ykr
şehirler arası 5. vites yarım gaz standart asya hız göstergesinde 110-120km/h gösterirken yani normalde 90-95km/h iken 8,5-10 ykr arası yakıyor.(denizli - izmir arası test edilmiştir)

ben memnunum arkadaş yakında koruma demiri ve yan çanta demirlerimide yapıcam.. mümkünse motor ölünceye kadarda yenisini almıcam ...

herkese iyi sürüşler
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Serhat Abim, eminim benden daha tecrübelisindir motor sürme konusunda ama şöyle birşey tesbit etmiştim bi ara;tahminen aynı olduğunu düşündüğüm bir hızda Honda'nın cbf 150 model motosikletini kullandım. Motoru biliyosundur. Demek buymuş bunun para eden yönü dedim. Yani nasıl anlatsam bilemiyorum ama gerçekten farklı. Biliyorum, hiç bi şekilde asyadan aldıgın zevki alamazsın ondan, uzun yola cıkmak istemezsin onunla ama duruşu gidişi böyle bi yumuşaklık hakimdi. O süratte asyadaki dengesizlik yoktu.Daha rahat kontrol ediliyordu. Dengesizlik diye nitelendirilie bilirmi bilmiyorum aslında:silent: :silent: ...

Üstüne basa basa söylüyorum asya200 gy-2 güven veren bir motor değil. Bu gerçekten böyle. Kimse aksini savunmamalı. Ha ben güvenip onca yola sürdüm, birazda kendime güvenimdendi,biraz da risk aldım bile bile.

Şimdi sorsalar bu bütçeyle hiç düşünmeden karakız alırım tabiki. Neden mi ? E herşeyini biliyorum neredeyse. Kaldıki motor arıza çıkarttığında bunu tamir etmek benim için zevkli bile olur zaman zaman :) En haşatı bile düşse elime, giderim ibrahim abinin yanına 1 haftada adam ederim :mrgreen: . Ama yeni başıycak adama tavsiye ederken bakarım şöyle bi bu adam eline anahtar almış mı diye. Yanlış mıyım Serhat Abi?

Bu arada uzun vadede gönlümde 0km Suzuki DL650 yatmakta, bilgilerinize :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar as200 gy den memnunmusunuz son zamanlarda dikkatimi çekiyor japon alamayacağım hem sağlam olsun maddi anlamdada uygun olsun istiyorum genelde asfalt yolda kullanılacak benim için sağlam sorunsuz bir motor olması birde sorunsuz bir şekilde uzun yol yapan varmı bu motorlarla titreşim nasıldır ufak bir bilgi vermenizi rica edeceğim .
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Kardeşim benden habersiz Karakız için bir arkadaşıyla pazarlık yapmış. Herhalde yakında Karakızıma veda edeceğim. Ne beter alışmışım yahu. Ya satılırsa diye üzülüyorum.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
Arkadaşlar as200 gy den memnunmusunuz son zamanlarda dikkatimi çekiyor japon alamayacağım hem sağlam olsun maddi anlamdada uygun olsun istiyorum genelde asfalt yolda kullanılacak benim için sağlam sorunsuz bir motor olması birde sorunsuz bir şekilde uzun yol yapan varmı bu motorlarla titreşim nasıldır ufak bir bilgi vermenizi rica edeceğim .

Dostum bu sorularını cevabı zaten bizim yazdıklarımızda var okumadığın belii tek kelime edeceğim bu soruna karşı """ AL """ :cherry:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Arkadaşlar as200 gy den memnunmusunuz son zamanlarda dikkatimi çekiyor japon alamayacağım hem sağlam olsun maddi anlamdada uygun olsun istiyorum genelde asfalt yolda kullanılacak benim için sağlam sorunsuz bir motor olması birde sorunsuz bir şekilde uzun yol yapan varmı bu motorlarla titreşim nasıldır ufak bir bilgi vermenizi rica edeceğim .
Dostum bu sorularını cevabı zaten bizim yazdıklarımızda var okumadığın belii tek kelime edeceğim bu soruna karşı """ AL """ :cherry:


japon alamıyosan güney kore dene, oda mı olmadı, çinli ler arasında uzun yol yapmak isteyeceğin titreşimi bindiğim diğer bütün çinlilerden az olan gerçekten seri bir motor. sakarya ankara git gel yaptım sorun olmadı bu arada.

sevgili cyberTR nick li abiye katılıyorum ::xs06::
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Asya bu motorun mekanik parçalarını diğer çinli motorlarınkine az da olsa benzer, yeri geldiğinde uydurulaiblsin şeklinde düşünerek tasarlasaymış, bu motor tr de çok ama çok satardı. Ancak gelin görün ki bu neredeyse hiç mümkün değil.

Yedek parça sıkıntısı olmasa bence daha çok para eder bu motor.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
selam dostlar
uzun yol tecrübesini bende yaptım asya ile
manisa antalya arasını gittim geldim
hiç bir sorun yaşamadım
alacak olan arkadaşlar bence piyasanın en iyi çinlisi bizim asya gy 200 ler
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Yolda giderken ani lastiği patlayan oldu mu aranızda hiç ? Sonuçları merak ettim de bir an ? Kontrol ne kadar zorlaşıyo ? Malum yüksek bir motor, toparlamak alçak bir motora göre daha zor olur kanımca ? ? ?
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
çok güzel bi paylaşım tşkür

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

kara kız hakında birkaç sorum olcaktı 17 dişli olurmu lastikleri dubleks yapma şansımız varmı kilo metre göstergesini degişirme şansımız benzin göstergesine çözüm :=) yardımcı olursa sevinirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:07 ----------

kara kız hakında birkaç sorum olcaktı 17 dişli olurmu lastikleri dubleks yapma şansımız varmı kilo metre göstergesini degişirme şansımız benzin göstergesine çözüm :=) yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
son baktıgımda 21bin di, eminim daha yüksekler vardır. -7bin i benim gerisi kuzenin- Motor benim olsaydı kimse beni geçemezdi :D iddia lı olabilirdim bu konuda :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
zongshen ve zealsun aynı fabrikaları battı parça problemi var alan arkadaşlar var ona göre motorları bir arıza yaptı hep motor arızası ve halada yapıyor onun için hiç sokulmayın derim parçası olsa tamam al derim ama parçaları yok malesef uydurmada taksan ne kadar randıman verir o ayrı konu ona göre tercih sizin
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
zongshen ve zealsun aynı fabrikaları battı

www.zongshenmotor.com
www.zongsheninternational.com


Yedek parça sıkıntısı zaman zaman oluyo bu bi gerçek ama uydurmayalım bi tarafımızdan. Bilgi varsa kaynağını da yazalım.

Biraz araştırında yazın. Boş lafa tok bu topic. Örnekleri daha önce çok görüldü.
Yanlış anlaşılmasın, Asya motor u savunmuyorum ama sizleri kınıyorum. Elbette eksikleri var ama az ama çok. Dediğin gibi tercih meselesi.

Bir diğer yandan asyadaki mekanik aksamın büyük kısmı japon üretim. (karbüratör vs.)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
evet onur kardeş
nedir bizim bu motorlara yapılan çamur atma kampanyası anlamadım gitti
acaba motorun üretilmemesi ve bu motora ilgi duymak isteyipte sahip olamayanların bir düşüncesimidir ne bende anlamadım
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
evet onur kardeş
nedir bizim bu motorlara yapılan çamur atma kampanyası anlamadım gitti
acaba motorun üretilmemesi ve bu motora ilgi duymak isteyipte sahip olamayanların bir düşüncesimidir ne bende anlamadım

evet ,haklısın ...
bu motosikletler "şah şahmaran ya" ondan millet çok kıskanıyor...
almak arzusunda ama alamıyor.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst