En Güzel Motosiklet Yarışması

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Castrol firmasının destekleriyle organize edilen “En güzel motosiklet” yarışması başladı.
Yarışmaya herhangi bir marka ve model motosiklet ile katılabiliyorsunuz, katılımda ki tek önemli kriter motosikletin standard dışında görsel anlamda modifiye edilmiş olması gerekiyor.

Yarışmanın ödülleri 1.000 T.L. , Castrol motosiklet ürünleri seti, Pirelli Lastik takımı ve Spormoto hediye çeki olarak belirlenmiş. Ödüller hakkında güncel detaylar için websitelerini takip etmeniz gerekiyor.

Yarışmaya katılmak için yapmanız gereken enguzelmotosiklet.com adresine girerek “Yarışmaya Katıl” bağlantısını kullanarak fotoğraf ve araç hakkında ki açıklamalarınızı online göndermek.

Yarışmanın jürileri Okan Bayülgen, Erdil Yaşaroğlu, Kemal Merkit, Fuat Domaniç ve Fem Güçlütürk. Jürinin vereceği puanlara göre finale kalanlar canlı değerlendirme için çağırılacak, bu değerlendirmeden sonra da kazananlar 21 Şubat'ta açıklanacak ve 23 Şubat'ta Motoplus fuarında sergilenecek.

yarışma adresi: enguzelmotosiklet.com

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • adsız.jpg
    adsız.jpg
    13.7 KB · Görüntüleme: 10,168
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Eğer en güzel motosiklet yarışması yapılıyor ise hiç uğraşmadan ismini de değiştirmek lazım.

En güzel custom cruiser yarışması !

Yok eğer her kategori de ayrı ayrı yapılacaksa o başka...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Eğer en güzel motosiklet yarışması yapılıyor ise hiç uğraşmadan ismini de değiştirmek lazım.

En güzel custom cruiser yarışması !

Yok eğer her kategori de ayrı ayrı yapılacaksa o başka...

cok doğru böyle bir yarışma kategori olarak ayrılmassa chopper lar ön planda olur !!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
paylaşımın saol.
ancak resim yüklenmiyor bir sorun mu var yoksa resim yüklemek bitmişmi.?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koskoca Castrol'ün verdiği ödüle bakın,100Tl verseydiniz daha anlamlı olurdu.:p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
katılırsam diğer katılan arkadaşlara yazık olur onun için katılım yapamayacağım :p
güzel bır etkınlık olacak ama katagori ayrımı olacaktır sanırım yoksa choopperler önde gıder gıbıme gelıyor
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Konuyu Toplam 50 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 35 Misafir)

CİHAN, draggy, ermanay, coq, jason55, Marv, askon, Orko_ye, ELINT, t.madde, kerem999, sametrix, ozan150zc, dreamdark, Szman!

maşşallah....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Muzafferim denizcim.:)
Motor scooter kategorisinde ve el emegi goz nuru.
Yanlis hatirlamiyorsam Barkin bunu kendisi yapti.
Anladinmi simdi?:wiinkk::)


Konu dışı ama , Sonuında kendi resimlerini avatar yapmaya karar verdim demek İlkay abi, Tanısınlar tanıyalım seni az, ölümlü dünya, bbg ye gidememek var :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Muzafferim denizcim.:)
Motor scooter kategorisinde ve el emegi goz nuru.
Yanlis hatirlamiyorsam Barkin bunu kendisi yapti.
Anladinmi simdi?:wiinkk::)


Konu dışı ama , Sonuında kendi resimlerini avatar yapmaya karar verdim demek İlkay abi, Tanısınlar tanıyalım seni az, ölümlü dünya, bbg ye gidememek var :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Konu dışı ama , Sonuında kendi resimlerini avatar yapmaya karar verdim demek İlkay abi, Tanısınlar tanıyalım seni az, ölümlü dünya, bbg ye gidememek var :p

Dogum gunu topiginde istek vardi.
Kisa bir sure için vesikalik resmimi koydum.
Fazla bakmayin gozunuz kamasmasin.:p
Kaynaga bakmis etkisi yapar.

"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir."
MKP den alintidir.
:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
şimdi bu yarışma kullanıcıların oylarıyla mı yoksa jürinin oylarıyla mı sonuç alıyor ?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
şimdi bu yarışma kullanıcıların oylarıyla mı yoksa jürinin oylarıyla mı sonuç alıyor ?

Nasılsın Hakkıcıgım.
Bayagıdır gorusemiyoruz ozledim seni.

Eger juri uyelerinin kararı ile belirleniyorsa bes para etmez bir sonuc cıkar ortaya.
Jurileri saysam gulersiniz...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Okan varmış jüride en dumanlı kimse ona oy verir sölim :p
Alkollüye oy veren varmı bu jüride :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Okan varmış jüride en dumanlı kimse ona oy verir sölim :p
Alkollüye oy veren varmı bu jüride :cherry:

Sen nasil oldun yahu.
Ben esegin teki oldugumdan aklimdan çikmis gitmis.
Yengen bugun sordu.:pr:
Ne oldu o çocuk iyimi diye?:)
Oyle salak salak yuzune bakip kalmisim.
Dedim hala bacagi alçidaymis ama yakinda iyilesir.
Salladim ama tutturmusumdur insallah.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst