arkadaşlar bu motorun çalışmaması soğuk havadan olabilirmi,hani aklıma şey geliyo,hava soğuk olduğu için yağın dağıtımında motor ısınana kadar sorun olabilir heralde,acaba bu konu sadece düşük cc li motorlardamı oluyo,yada sıvı soğutmalı motor olduğu içinmi,benim suzuki 2 haftadır çalıştırmamıştım,dün ilk marşta çalıştı,yani bizim cbr de şu sistem yok;motor çalıştığı zaman kendi kendine ısınmıyo,öyle bi mekanizma yok,ama suzukide var,ondan sonra 15-20 dk cbr için uğraşıyorum motor ısınsa da gitsek diye çünkü motor soğukken hareket edildiği zaman motorun ömrünü kısaltıyomuş,bazen yaz mevsiminde sabah 6-7 gbi çalıştırdığım zaman çok nadırende olsa stop etme problemiyle karşılaşıyorum,mesela cbf 150 hava soğutmalı,adam 1 kere basıyor marşa rölantide kendi kendine stop etmiyo,bu konudan baya rahatsızım yani