- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Sen ne demek istiyorsun yani.:silent::mrgreen:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Sen ne demek istiyorsun yani.:silent::mrgreen:
O zaman işten gelmeyenler yada erken gelebilirim diyenler saat 13:00 Mangonun orda buluşulsun ordan adliyeye gidilebilir. Omazmı.:cat:
Olur, duruşma gününe yakın tam bir plan program yaparız bu konuda zaten.
Sen ne demek istiyorsun yani.:silent::mrgreen:
gürkan abim beni öpüyor... aramıza girme:queen:
kıskançmısın?:bounce:
:queen: :queen: :queen: :queen:
yanlış anlaşılma olmasında... epeydir görüşemiyoruzda,hasret kalmışız:rendeer:
Yok Maçoyum.:mrgreen:
Bence görüşmediğiniz iyi .Bu aralar bi haller oldu İhtiyara.![]()
geyiğibaşka yerde yapın arkadaşlar lütfen:cat:
Beraber geçeriz Gürkan abi o gün.:cat:
tabi olur:cat:
Ben Avrupa yakasından geleceğim, ama o tarafları hiç bilmiyorumale: Kadıköy'ü falan zorlasam bulurum ama adliyeyi bulabileceğimi sanmıyorum bi yerlerde buluşup gidersek benim için de çok iyi olur yeri ve zamanı kesinleştirsek hani önceden gelecekler için çok sevinirim abilerim ablalarım
![]()
arkadaslar listeye 6 7 kişi falan ekleyin ben yanımda getiririm 2 3 motorcu arkadas daha tabi arkalarımızda dolu olur 2 şer kişidenböle bi haksızlık için elele sonucta bizi yardımcımız biz olmalıyız yokmu daha gelen ya bu kadarmıyız arkadaslar
![]()
motorlarla sokağa toplu giriş yapalım ve nizami bir şekilde park edelim... toplumumuz bu tip şeylere çok önem gösteriyor. sonuçta biz nasıl destek için oradaysak,başkalarıda bir şekilde oradadır... en azından haklı olduğumuz bir konuda,birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteririz... hatırlıyorumda,daha önce mahkemeye katıldığımızda etrafımızdaki herkes bizi pürdikkat izlemişti...
Zaten kanımıza dokunan da bu, bırakın müslüman olmayı insan olmakla alakalı bazı şeylerale: