ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman işten gelmeyenler yada erken gelebilirim diyenler saat 13:00 Mangonun orda buluşulsun ordan adliyeye gidilebilir. Omazmı.:cat:

Olur, duruşma gününe yakın tam bir plan program yaparız bu konuda zaten.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
gürkan abim beni öpüyor... aramıza girme:queen:
kıskançmısın?:bounce:
:queen: :queen: :queen: :queen:

yanlış anlaşılma olmasında... epeydir görüşemiyoruzda,hasret kalmışız:rendeer:

Yok Maçoyum.:p:mrgreen:
Bence görüşmediğiniz iyi .Bu aralar bi haller oldu İhtiyara.:p
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Ben Avrupa yakasından geleceğim, ama o tarafları hiç bilmiyorum :pale: Kadıköy'ü falan zorlasam bulurum ama adliyeyi bulabileceğimi sanmıyorum bi yerlerde buluşup gidersek benim için de çok iyi olur yeri ve zamanı kesinleştirsek hani önceden gelecekler için çok sevinirim abilerim ablalarım :)
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
arkadaslar listeye 6 7 kişi falan ekleyin ben yanımda getiririm 2 3 motorcu arkadas daha tabi arkalarımızda dolu olur 2 şer kişiden :D böle bi haksızlık için elele sonucta bizi yardımcımız biz olmalıyız yokmu daha gelen ya bu kadarmıyız arkadaslar :(
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben Avrupa yakasından geleceğim, ama o tarafları hiç bilmiyorum :pale: Kadıköy'ü falan zorlasam bulurum ama adliyeyi bulabileceğimi sanmıyorum bi yerlerde buluşup gidersek benim için de çok iyi olur yeri ve zamanı kesinleştirsek hani önceden gelecekler için çok sevinirim abilerim ablalarım :)


Kadıköy'de Boğa Heykeli'ni kime sorsan gösterirler,
Boğa'dan yukarıya doğru baktığında ortadan bir tramvay yolu, sağından ve solundan yayaların yürüdüğü kalabalık cadde Bahariye Caddesi'dir. Bu caddeden yukarı doğru hiçbir yere sapmadan 250 metre kadar gittiğinde solunda Mango mağazasını ve biraz ilerisinde de Adliyeyi görürsün.
Yine de bulamam dersen o gün geleceklerden biriyle irtibata geçip seni bir yerlerden alma ihtimalimiz olur muhtemelen.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------

arkadaslar listeye 6 7 kişi falan ekleyin ben yanımda getiririm 2 3 motorcu arkadas daha tabi arkalarımızda dolu olur 2 şer kişiden :D böle bi haksızlık için elele sonucta bizi yardımcımız biz olmalıyız yokmu daha gelen ya bu kadarmıyız arkadaslar :(

Teşekkürler. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

motorlarla sokağa toplu giriş yapalım ve nizami bir şekilde park edelim... toplumumuz bu tip şeylere çok önem gösteriyor. sonuçta biz nasıl destek için oradaysak,başkalarıda bir şekilde oradadır... en azından haklı olduğumuz bir konuda,birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteririz... hatırlıyorumda,daha önce mahkemeye katıldığımızda etrafımızdaki herkes bizi pürdikkat izlemişti...

Benim niyetim de hava yağışsız olduğu takdirde herkesin motoruyla katılım göstermesi yönünde. Bu şekilde hem daha fazla ses getirip dikkat çekebiliriz, hem de temsil ettiğimiz kitleyi ve birlik beraberliğimizi belli etmiş oluruz.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Zaten kanımıza dokunan da bu, bırakın müslüman olmayı insan olmakla alakalı bazı şeyler :pale:

Ewet haklisin Yeschim..
Du hast vollkommen recht..
Macht weiter so.. Biss zum bitteren ende ok..
Bunun müslümanlikla hiristiyanlikla alakasi yok..
Ben dozu fazla kacirmisim..
insan olmak gerek bunun icin..
Ozaman söyle diyeyim..
Bunlar insansa ben degilim..

Hadi görelim sizleri.. :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet inşAllah en güzel bir şekilde neticelenecek bu dava, zaten senin de dediğin gibi sonuna kadar devam edeceğiz mücadelemize :cat: Bu dünyada kötülere kötü olduklarını ve bunun yanlış olduğunu birilerinin göstermesi ve öğretmesi gerekiyor. Herkesin anladığı bir dil var o da karşı tarafın tercihine kalıyor tabii.. Manevi desteğin için de ayrıca teşekkür ederiz. Almanya'ya gelince sana da uğrarız artık :cherry: :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar az kaldı, ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst