Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Alla alla gsr sürücüleri genelde 100 km'de 5,9-6.0 lt'nin altına düşemediklerini söylüyor. Acaba 2008 ve üstünde yakıt sarfiyatı konusunda bir degişiklik mi oldu:silent:
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
Alla alla gsr sürücüleri genelde 100 km'de 5,9-6.0 lt'nin altına düşemediklerini söylüyor. Acaba 2008 ve üstünde yakıt sarfiyatı konusunda bir degişiklik mi oldu:silent:

buna bende şaşırdım ???
abi gsr 4 silindir. hyo 2 silindir o zaman sanırım gt650 ile daha fazla yol gidiliyor olması lazım değilmi???
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
buna bende şaşırdım ???
abi gsr 4 silindir. hyo 2 silindir o zaman sanırım gt650 ile daha fazla yol gidiliyor olması lazım değilmi???

haklısın, gv250 kullanırken 100km de 3,7 lt. yakıyordum,
gt 250 kullanan arkadaşım da aynı seviyelerde.

ben zaten motorumun ilanını verdim ve takas olarak da gt650 yi kabul ettiğimi söyledim...

er6n yakıt olarak çok daha iyi olduğu söyleniyor...
ben de yakıtını araştırıyorum ama veriler çok yüksek.

hyosung fun club internet sitesinde de benzer şikayetler olduğu gibi, düşük olduğu da söyleniyor.

easen ben suzuki sv 650 enjeksiyonlu model bulsam yapışacam yakasına...

ancak kendi motorumun da çok yaktığı söylenemez :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:32 ----------

buna bende şaşırdım ???
abi gsr 4 silindir. hyo 2 silindir o zaman sanırım gt650 ile daha fazla yol gidiliyor olması lazım değilmi???

bir gezi raporunda 600f ile mct 250 nin aynı yakıtı harcadığını okumuştum...

mantık belli :wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
valla eğer ben motorumu satabilirsem amacım ya gsr 600 idi ya da gt 650 idi. Ha bunun yanında sv 650 leri de biliyorum çok güzel makina iki silindirli fena bişi ama racing direksiyon bana göre değil amacım daha çok touring naked olsun. bunu ararkende az yakıt yakan bi makine bulmak. evet 4 silindirdeki ses muhteşem oluyor kesinkes katılıyorum ama yakıt ve bakım biraz daha tuzlu oluyor. performans dersen yüksek devirde deli oluyor. 2 silindirde ise ivmelenme fena çok güzel ve yakıt bakım daha uygun. Tork da yüksek olunca deli oluyor.
Ama dediğin gibi motorum çok yakmıyor diyorsun buda aklımı fena çeliyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------

valla yürekçe 600f ile mct250 de çok fark var cc, beygir, silindir sayısı, devir, hız vs. Aynı yakıtı yakması bana biraz zor gibi geliyor.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Arkadaşlar yakıt konusunda birçok kez ölçüm yaptım.. Genel ortalamam 5litre/100 km..
Ama şehirler arası 100-120 km/s hızlarda 4.5 litre/100km ye çok rahat düşüyor.

Bu güçte bir motosiklet için makul değerler diye düşünüyorum. Özellikle de bir önceki motosikletim olan 2007 model Transalpten sonra bana çok düşük gelmişti :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Alla alla gsr sürücüleri genelde 100 km'de 5,9-6.0 lt'nin altına düşemediklerini söylüyor. Acaba 2008 ve üstünde yakıt sarfiyatı konusunda bir degişiklik mi oldu:silent:

17 litte /280km : 1 lt ile 16,5 km gidiyor. 100km/16,5 : 6lt yakıyor. değişen pek bir fark yok...

ancak şehir içinde gt650 nin daha az basılmasından dolayı daha az yakmasını beklerim. zaten 4 slindirli bir 600 lük makinanın gazına şehir içinde dokunmak imkansız... çünkü kalış yapmıyor, sıçrıyor namussuz.

şunu tavsiye edebilirim, 600 lük bir 4 slindir alacaksanız, mutlaka şehir içi binicisi iseniz kesinlikle küçük bir motor almalısınız. ybr 125 gibi ( aslında suzuki gs 500 daha iyi, sıyrılmakta çok işe yarıyor )

saçmalamış gibi görünsem de pratikte bu böyle, bence )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------

valla eğer ben motorumu satabilirsem amacım ya gsr 600 idi ya da gt 650 idi. Ha bunun yanında sv 650 leri de biliyorum çok güzel makina iki silindirli fena bişi ama racing direksiyon bana göre değil amacım daha çok touring naked olsun. bunu ararkende az yakıt yakan bi makine bulmak. evet 4 silindirdeki ses muhteşem oluyor kesinkes katılıyorum ama yakıt ve bakım biraz daha tuzlu oluyor. performans dersen yüksek devirde deli oluyor. 2 silindirde ise ivmelenme fena çok güzel ve yakıt bakım daha uygun. Tork da yüksek olunca deli oluyor.
Ama dediğin gibi motorum çok yakmıyor diyorsun buda aklımı fena çeliyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------

valla yürekçe 600f ile mct250 de çok fark var cc, beygir, silindir sayısı, devir, hız vs. Aynı yakıtı yakması bana biraz zor gibi geliyor.

birinin son gaz "tapa gaz" kullanımı, diğeri için 3-4 bin devir 6. viteste olunca yakıt gerçekten düşük oluyor...

zaten 4 silindir 600 turing makinalarda 120- hızlarda yakıt 4 lt civarına düşebiliyor :)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
valla gv 250 mi satabilirsem tek adres GT650 olacak buna artık karar vermiş durumdayım. Performans yakıt ve fiyat olarak düşündüğümde beni tatmin edeceğini düşünüyorum. Gerçi gv 250 den ayrılmak çok zor olacak ama gözümü kapatacağım.
gv 250 ile takas yapmak istreyen olursada haberim olursa sevinirim. Olmaz gerçi ama ...
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
yürekçe eğer motosikletin enduro olsaydı takas yapardık seninle. Ben de GT650'mi bir enduro ile takas yapmayı planlıyorum bu aralar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yürekçe eğer motosikletin enduro olsaydı takas yapardık seninle. Ben de GT650'mi bir enduro ile takas yapmayı planlıyorum bu aralar.

BEN DE GT650 İLE TAKAS YAPMAK İSTİYORUM.
kısmet işte.
senden rica etsem, gt 650 nin asfalt yol " DIŞINDA " nasıl bir performansı var, açıklar mısın?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Valla şöyle bir düşündüm GT650'mi asvalt dışında bir yolda kullanmamışım hiç o nedenle pek bir yorum yapamıyacağım. Ama üzerindeki lastiklerle asvalt harici yollarda ne kadar performanslı olur orası şüpheli. Sonuçta bir enduro değil.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Valla şöyle bir düşündüm GT650'mi asvalt dışında bir yolda kullanmamışım hiç o nedenle pek bir yorum yapamıyacağım. Ama üzerindeki lastiklerle asvalt harici yollarda ne kadar performanslı olur orası şüpheli. Sonuçta bir enduro değil.

Elbetteki bir enduro kadar perfonmans beklenemez. Ama uygun lastik kullanılırsa bir CBF 150 kadar enduro performansı yakalayabilirmiyiz. GT650 nin yuksekli buna musait mi.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Dün akşam sahibinden.com da satılık GT650 ilanlarına göz gezdirdim. Ya İstanbuldakiler çıldırmış ya da bu işte bir acayiplik var.

6000-6500 liraya 2000-3000 kmde GT650 satanlar var. Bu fiyatlara nasıl satıyorlar akıl almıyor ki ayrıca bu fiyata neden almayı düşünenler hala rağbet göstermiyor onu hiç mi hiç akıl almıyor.

İşin daha da ilginç yanı GT 250 R'ın 2. el piyasasının GT650 den daha yüksek olması. Şunu açıkça söylüyorum ki tecrübesiz sürücüler hariç o fiyata GT650 yerine GT 250 R almak için deli olmak gerekir. 2 motor karşılaştırılamaz bile.

Ayrıca bunun yanında 12 bin TL den aşağıya ne Fazer ne GSR 600 ne de benzeri modeller varken 6000 TL fazlasıyla bedavadır.

Son olarak anlayamadığım neden fiyatlar sadece İstanbulda bu kadar düşük.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
Slamdunk valla haklısın benim gv 250 satıldığı gün nasipse gt650 comet almayı düşünüyorum.
Fiyatlar ucuz çünkü rağbet yok alan yok ben bile benim gv 250 mi fiyat kıracağım. gerçekten tertemiz motorum ama yazdan beri topu topu 4-5 kişi aradı gelip görmedi bile
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
İşte şaşırdığım konu da bu ya. Nasıl olur da rağbet olmaz bu fiyatlara. Hayatlarından GT650 görmemiş insanlar motor hakkında atıp tutuyor ve bunları baz alana birçok motosiklet alıcısı doğrudan almaktan vazgeçiyor.

Kim ne derse desin GT650 kendi sınıfındaki rakipleri ile her yönü ile yarışabilecek kalitede bir motor. Tabii ki FZ6 ve GSR 600 ün bir adım önde olduğunu kabul ediyorum ama rakipleri 12 bin TL den aşağıya satılmazken GT 650 nin 6000 TL ye satılması ve hala rağbet görmüyor olması mantıksızlık ötesi.

Tek söyleyebileceğim şey bu tarz motosiklet almayı düşünenlerin GT 650 i yakından görüp incelemesi hatta mümkünse kullanması. Öyle orda burda sallayanların lafı ile motosiklet piyasası belirlemek çok saçma.

Son olarak küçük motorlu modellere şöyle bir göz gezdirdim. YBR 250 6-7 bin TL, CBF 250 5-6 bin TL, Ninja 250 7-8 bin TL civarına satılıyor. Bu fiyatlardan sonra GT 650 nin fiyatı cidden şaka gibi. Bir önceki motosikletim olan CBF 250 ile GT 650 yi karşılaştıramam bile çünkü Comete büyük haksızlık etmiş olurum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------

Gerçi bir yandan da neden bu kadar şaşırıyorum ki diyorum kendime.

Broadway ve Şahin'i bu kadar çok tutan memleketim insanından daha ne beklenebilir ki :)
 
Son düzenleme:

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
650 lik fiyatları çok çılgın kesinlikle. Ben kendiminkini satıp, enduroya geçmeyi düşünüyordum. Fiyatları görünce vazgeçtim. 250R ile 650 R ikinci el fiyatları birbirine çok yakın. Bu fiyata cillop gibi 650 liği bırakır mıyım.

600 lük bakan insanlara deli misiniz ne duruyorsunuz neredeyse 250lik fiyatına, GT650 veya 650R alsanıza diyorum.

Konforlu, kaliteli ve üst düzey bir motor. Karbüratörlü olmasına rağmen bile sınıfındaki enjeksiyonlu 4 silindirlerden kesinlikle az yakıyor. Ben uzun yolda Ankara-Mersin arası 140-150km hızlarla ortalama 4.5 litre yaktım. Var mı daha ötesi.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst