Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Akadaşlar benim Gt 650 rölantide farklı sesle çalışıyor boşta iken debriyajı çekince başka sesle çalışıyor yani debriyaj çekili daha az sesli boşta daha farklı ses rahatsız edici bir ses değilde merak ettim,acaba bu makinenin karakteristik özelliğimidir.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Aynen dediğin gibi Top Speed.. Debriyaj çekili iken çıkan ses ile vites boştayken çıkan ses farklı. Aynı şeyi kısa bir süre kullandığım BMW F800ST'de de görmüştüm. Sanırım motor karakteristiği ya da debriyaj tam ayırmıyor da olabilir belki.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bende ki GV650de de boştayken debriyaj sıkılı olduğunda ve olmadığındaki çalışma ses tonları farklı,özellikle motor soğuk debriyajı bırakmışken daha vuruntulu bir şekilde oluyor.Ama rahatsız edecek cinsten değil...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arakdaşlar ben 240km\h hızı rahat bir şekilde gördüm. kendi gps aletimde sapma 8km\h civarında iki silindirli bir makinadan beklenmeyecek bir sürat bende ilk ölçüm yaptığımda şaşırmıştım.

ayrıca boşta ve vitesteyken ki ses suzukilerin v motorlarında da var ben karakteristik diye düşünüyorum sonuçta hepsini hyo yapıyor.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Valla aslına bakarsan sanki o hızlara çıkacakmış gibi duruyor her ne kadar 180 i hiç geçmemiş olsam da. Çünkü 180 ile giderken motor daha 8 bin devirde oluyor. Devir göstergesinde 13 bin devir olduğuna göre göstergeye bakarak 240 görülebilir ama sapma olarak söylediğin 8km/s sanki biraz düşük gibi geldi bana. Eğer öyleyse denemeyi düşünmesem de iyimiş ya :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar GT 250 Comet motosikletimi abisi olan GT 650 ile değiştirmek istiyorum kullanan arkadaşlar takas düşünürse üzerini nakit olarak tamamliyabilirim teşekkürler.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
arkadaşlar bu makinede en yüksek km kime aittir.
40.000 ya da 50.000 i geçen makine var mıdır ?
grenajlı modeli dahil.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
İzmirde 40 bin km de satan birinin ilanını görmüştüm. Ama daha fazla km yapanlar vardır kesin.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arkadaşlar bu makinede en yüksek km kime aittir.
40.000 ya da 50.000 i geçen makine var mıdır ?
grenajlı modeli dahil.


türkiyeden geçen bir gezi grubunda yanlış hatırlamıyorsam ingilizdiler 98.000km de idi motoru campingde gördüm motoru elemanlar uyuyordu motoru incelemiştim yabancı plaka görünce ağzım açık kaldı ama rektefe yemişmidir yoksa orjinalmidir bilmiyorum.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Slm GT' ciler... Topigi birkaç foto ile susleseniz diyorum. Yokmu cometinin fotosu olan. Gözümüz senlensin biraz...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bu sitede kimsede GT650 yok galiba. Son mesajın uzerinden bir yıl gecmiş. Kimse yazmamış... GT650 almayı dusunen site uyeleri nerden bilgi edinecek...?
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
birader sen ortaya aklına takılan soruyu koy biz cevaplarız kimsenin bir yere gittiği yok...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
En yüksek km olarak;

Hyosung GT 250 R ; 47ooo km de ; 2006 model; Halen Kullanan arkadasım var !
39000 km de ilk sahibinden almıstı :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Şehir ici 240-260 Şehir dışı 280 civarı ( 17 litre)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst