Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selland;güzel motormuş güle güle kullan Allah kaza bela vermesin.Bence acele etme şubat veya mart ayında 2010 model yeni mondialler geliyor.Model ve fiyatları belli olsun ondan sonra karar ver.Zaten motorun sıfır ayarında,çok azda yakıyor.Ben sıfır zc almayı istediğimden takası düşünmüyorum.
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
selland;güzel motormuş güle güle kullan Allah kaza bela vermesin.Bence acele etme şubat veya mart ayında 2010 model yeni mondialler geliyor.Model ve fiyatları belli olsun ondan sonra karar ver.Zaten motorun sıfır ayarında,çok azda yakıyor.Ben sıfır zc almayı istediğimden takası düşünmüyorum.

Sağaolasın Mert136 kardeşim inşallah Zc alırsın en azından motoru görmüş oldun,,Ama ne yazıkki Hs ile kafayı bozmuş durumdayım evet motorum güzel azda yakıyor doğru söylüyorsun ama cup motor tarzım değil alırken hep Hs alıcam diye planlar yapıyordum bir arkadaşımın tavsiyesi ve iknası üzerine aldım:pr: memlunum ama dediğim gibi tarzım değil ben yinede Hs düşünüyorum ayrıca yeni model mondialleride merak ettim doğrusu.Sevgilerle sağaolasın verdiğin bilgiler için:rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benim motoru satayım sana selland istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------

eğer forumu takip ettiysen motorun durumunuda az cok görmüşündür
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Evet Banarlı kardeşim motorunun durumunu biliyorum.Gayet güzel bir motorun var ama benim motoru bi elden çıkarayım
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Motosikletimi büyütmek istemem nedeni ile Mondial 150HS mi satıyorum.

Model: 2007

Trafiğe Çıkış Tarihi:29 Mayıs 2008

KM: 6700

Garanti: 29 Mayıs 2010'a kadar devam ediyor.

Muayene; 29 Mayıs 2011'e kadar devam ediyor.

Periyodik Bakım; Yetkili servis bakımlı. (Belgeli)

Değişen Parçalar:
-Aynalar; Açıları kötü olduğundan 150 ZC aynaları taktırdım. Orjinal aynalarından sağ aynanın dökümü kırık fakat sol ayna sağlam isterseniz yanında verebilirim.
-Egsoz; Egsoz ses yapmaya başladığından servis garanti kapsamından değiştirdi (Belgeli)

Değişen Sarf Malzemeleri: Aşağıda bahsettiğim malzemeler 6000 KM bakımında yetkili servis tarafından değiştirildi.
-Komple debriyaj
-Kayış
-Buji

Eklemek İstediklerim;
-Yağı zaten söylememe gerek yok ama... 1000, 2000, 4000, 6000 kmlerde periyodik bakıma gitti. 3000 ve 5000'de de kendim değiştirdim.
-2010 yılı 1. dönem motorlu taşıtlar vergisi bana aittir, ödeyeceğim.

Kusurları;
-Ön çamurluğun sağ tarafında disk kilidi takılı olarak sehpadan indirdiğim için ufak bi kırık var. Parçası bende duruyor isterseniz onu da veririm yapıştırıcı ile yapıştırılabilir. Komple çamurluk 20TL zaten.
-Arka bagajda 4 adet 1'er cmlik ince yeşil renk çizgi var. Arkaya taktığım kaskın boyası çıkmış.
-Sol "Mondial Racing" yazan stickerda çok çok ufak birkaç soyukluk var. Zaten fotografta belli oluyor.
-Sağ "150 HS" yazısının biraz üstünde birkaç çizik var.

Fotograf; Yukarıda bahsettiğim çizikler haricinde hiçbir çizik, çatlak, kırık vs. yok. Resimlerde görüp görebileceğiniz herşey toz veya kirdir.
1002592v.jpg


Fiyat: 1100 TL'dir. Pazarlık payı malesef yok. Laptop, bilgisayar veya elektronik eşya ile takas olmaz. Daha yüksek ccli bir motosiklet ile belki düşünebilirim.
Noter satışı almak mecburidir, hiçbir engeli yok almak istediğiniz gün satış verebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Evet Banarlı kardeşim motorunun durumunu biliyorum.Gayet güzel bir motorun var ama benim motoru bi elden çıkarayım



motorun sakın km sine aldanmayın çok gezmiş diye bakımlarının hepsini kendim yapıyorum doğruya doğru bende yalan yok motorun değişmesi gerekn parçaları arka fren balataları arka lastik ve debriyaj balatası ve kayış ( isteğe bağlı ) ama daha idare eder :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:47 ----------

başka hiç bir masrafı yok ve bana göre motorun motoru hiç rektefe görmemiş olması olayı bitirir
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah toprağım yazın 1.250 verdiler o zaman vermedim . ama bu aralar isteyenler çoğaldı . ama motorun üzerinde bi kaç aksesuarda var fiyat 1250 ile 1000 arası bişi olurr
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Arkadaşlar ben foruma yeni katıldım.Öncelikle selamlar merhabalar...
Bende bir 150 Hs kullanıcısıyım : ))
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
saoL kardeşim yeni değil ya 2007 de sıfır almıştım ama yazlıktaydı yazları kullanıordum yeni getirdim istanbula daha 2600 km'Dé : ))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 ----------

Motorum Satılıklır İsteyen varsa teklifleri değerlendirilir.(Motor laptop elektronik eşya istemiyorum Nakit para.) Motorum 2007 Model olup Avatar resminde görüldüğü gibi Mondial 150 Hs dir. 2630 Km'dedir. Yağmur görmedi bugüne kadar.Garaj motoru ve Rodajını kendim yaptım ilk 1000 km 60'ı geçmedim.Arkama artçı almadım.
İsteyen varsa nakit olarak tekliflere açığım..
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Arkadaşlar bir sorum olacak sizlere.
Benim bi arkadaşta 150 Hs var motoru 3500-4000 devirde kalkışa geçiyor ve motor sıcakken özellikle 2 kişi olduğunda 4000 devirde titreme,silkeleme yapıo bu neden olabilir ?
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
silkeleme debriyaj dan yapar titreşim çok yapmıyordur herhalde titreşimi normaldir

kalkış olayı kayıs ve debriyaj eskidikçe devir yükselir mesela benim ki 5 , 5 buçuk devirle kalkıyor bence çok normal bu km ye göre benimki seninki de dediğim gibi dir kardeşim
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
evt kardeşim aynen öyle silkeleme yapıyor kalkarken yane devir 3500-4000 arası ama özellikle motor sıcak iken yapıyor.motor daha 4600 km'de değişmesi mi qerekir? Değişmesi gerekirse neleri değiştireyim yardmcı olursan sevinirim tşkLer.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
walllah kardeş dediğim giibi kayısı değiştir eğer devirde yükseliyorsa yani zor kalkıyor sa debriyaj balatasını da değiştir
 
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
47
Teşekkür ederim cevapların için.Kayış ve balata için hangi markayı önerirsin hangi markayı alayım ? birde performance olarak 150 Hs ye ne uygulayabiliriz ?
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Teşekkür ederim cevapların için.Kayış ve balata için hangi markayı önerirsin hangi markayı alayım ? birde performance olarak 150 Hs ye ne uygulayabiliriz ?

kayış olarak bando yada power genelde herkez bando takıyor...performanstan beklentin ne ?açık hava filtresi takabilirsin sübap ayarlarını karbüratör ayarlarını tekrar yaptırman lazım - iridyum buji takarsın ateşleme bobini ni ve ateşleme kablolarını değiştirmen lazım - arka lastiği 130/60/13 yerine 130/70/13 yaparsın uzun yolda benzin tasarufu sağlar son hızın 5-10 khm artar...tüm bunları yaparsan son hızın 20 khm artar
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
slm

selam arkadaşlar bir çoğunuz tanımaz beni ama banarlı karayılan gibi eski üyeler bilir beni nasılsınız arkadaşlar topic ben girmeyeli çok ilerlemiş:cat:

arkadaşlar mondial 150 hs kullanıcısıyım 2006 yılında trafiğe çıkma ve hala çalışır durumda şimdi diyeceksinizki arkadaş 4 yıllık motor zaten çalışır ama benin tanıyanlarınız iyi bilirler ortalama bu motorla 150 km yi deviriyorum hergün ve sabah 9.00 çalışır akşam 19.00 da durur...çünkü işim gereği bu motoru bu şartlarda kullanıyorum ve yaptığım gezilerde cabası...
banarlı arkadaşımız iyi bilir:cherry:şuan üzerindeki gösterge paneli ikinci paneldir ve ilk panel 55238 km de bozuldu.bu yeni takılan panel ise bu gün itibariyle 23511 km de evet anlış duymadınız toplamda mondial 150 hs ile yaptığım km 78749 allaha çoooook şükür bir defa yolda bırakmadı..
benzin bitmelerini saymaksak:cherry::cherry::cherry:çıkardığı arızaları söyle sayayım size
1:arkalastik 2 defa parçalandı ( dağ bayır dolaşırken )
2:ön gösterge paneli bozuldu
3:arka vites otomatiği bir defa değişti
4:3 kere kayış değişti

bukadar başkada sorun çıkarmadı tabi bunları sorundan sayarsak bence 80000 binlerdeki milletin çin malı diye kötülediği bu motora göre arıza bile sayılmaz haksızmıyım evet yorum bekliyorum yeniden sizlerle yazışmaktan mutluluk duydum.

bu arada 2 motorumu aldım ama yinede mondial 150 hs mi kullanıyorum onun yeri başka benim için satgılar herkese:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

kayış olarak bando yada power genelde herkez bando takıyor...performanstan beklentin ne ?açık hava filtresi takabilirsin sübap ayarlarını karbüratör ayarlarını tekrar yaptırman lazım - iridyum buji takarsın ateşleme bobini ni ve ateşleme kablolarını değiştirmen lazım - arka lastiği 130/60/13 yerine 130/70/13 yaparsın uzun yolda benzin tasarufu sağlar son hızın 5-10 khm artar...tüm bunları yaparsan son hızın 20 khm artar

arkadaşım çok güzel açıkamış bakımını düzenli yapıp yağınıda zamanında değiştirirsen bu motorun üstüne tanımam scooter olarak tabii...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
oooo hosgeldiniiz ali bey nerelerdesiniz ne yaptın sen böle yaww 80000 km çin malına kötü diyenler utansın değilmi ama
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
selam arkadaşlar bir çoğunuz tanımaz beni ama banarlı karayılan gibi eski üyeler bilir beni nasılsınız arkadaşlar topic ben girmeyeli çok ilerlemiş:cat:

arkadaşlar mondial 150 hs kullanıcısıyım 2006 yılında trafiğe çıkma ve hala çalışır durumda şimdi diyeceksinizki arkadaş 4 yıllık motor zaten çalışır ama benin tanıyanlarınız iyi bilirler ortalama bu motorla 150 km yi deviriyorum hergün ve sabah 9.00 çalışır akşam 19.00 da durur...çünkü işim gereği bu motoru bu şartlarda kullanıyorum ve yaptığım gezilerde cabası...
banarlı arkadaşımız iyi bilir:cherry:şuan üzerindeki gösterge paneli ikinci paneldir ve ilk panel 55238 km de bozuldu.bu yeni takılan panel ise bu gün itibariyle 23511 km de evet anlış duymadınız toplamda mondial 150 hs ile yaptığım km 78749 allaha çoooook şükür bir defa yolda bırakmadı..
benzin bitmelerini saymaksak:cherry::cherry::cherry:çıkardığı arızaları söyle sayayım size
1:arkalastik 2 defa parçalandı ( dağ bayır dolaşırken )
2:ön gösterge paneli bozuldu
3:arka vites otomatiği bir defa değişti
4:3 kere kayış değişti

bukadar başkada sorun çıkarmadı tabi bunları sorundan sayarsak bence 80000 binlerdeki milletin çin malı diye kötülediği bu motora göre arıza bile sayılmaz haksızmıyım evet yorum bekliyorum yeniden sizlerle yazışmaktan mutluluk duydum.

bu arada 2 motorumu aldım ama yinede mondial 150 hs mi kullanıyorum onun yeri başka benim için satgılar herkese:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------



arkadaşım çok güzel açıkamış bakımını düzenli yapıp yağınıda zamanında değiştirirsen bu motorun üstüne tanımam scooter olarak tabii...

tek kelımeyle mukemmel...bunu tescıl ettırın yenı scoter almak ısteyenlere ornek teskıl etsın bende 4 senedır rs kullanıcısıyım 20000kmye geldım ustundekı butun parcalar orjınal.cın malı dıyenlere 80000kmde hs kapak olsun:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst